Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ehdotettu eräänä vappuaattona panosessiota yle pasilan linkkitornissa. Joo, eli eräs ylellä työskennellyt mies iski ja fantasio tästä, mutta sehän kosahti kiinnostuksen puutteeseen minun osaltani, sekä keskimääräistä pahempaan, jopa fobiaa lähentelevään korkeanpaikan kammoon.
P.S ,tiesittekö että uutistenlukijoiden pöytien alla säilytettiin joskus peittoja ja tyynyjä?!
23 av-akalle on ehdotettu panosessiota Pasilan linkkitornissa? (23 yläpeukkua)
Nyt en joka sivua lukenut läpi, tässä kuitenkin omani:
ohjannut jumppaa Kolmen Sepän patsaalla.
Vierailija kirjoitti:
Kätellyt Michael Jacksonia.
Olen erittäin syvästi kateellinen. Olet onnekas! Miten pääsitkään tuohon tilanteeseen?
4-vuotiaana kompuroin niin, että minulta lähti hammas.
Tämän tilalle minulle kasvoi uusi hammas.
Jälkimmäinen hammas kuitenkin lähti 6-7 vuotiaana ja sain kolmannen, pysyvämmän hampaan myöhemmin.
Hammaslääkärin mukaan hän ei ole koskaan nähnyt ennen, että jollekin kasvaisi 3. hammas =)
Olenkohan ainoa, jolla on kolme 100% totta olevaa keissiä tässä ketjussa ilman yhtään yläpeukkua? Olen siis aika uniikki.
Olen syönyt jäätynyttä olutta lusikalla Halosen hyllyjen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Lentänyt kaupungin yllä viulunsoiton opettajani ohjaamassa pienkoneessa.
Mä olen lentänyt ammattitaikurin kanssa pienkoneella. Hänellä oli täsmälleen sama erittäin harvinainen suku-ja etunimi kun jo kuolleella sukulaisellani. Ei ollut edes sukua.
Olen ollut konserttimatkalla esiintyjänä Ranskassa ja Sveitsissä.
Olen nähnyt kaunarinäyttelijät sally specktran, clarken ja brooken livenä. Brooke oli lavalla kaupan edessä todella pienessä pohjalaiskylässä. Satuin ajamaan moottoripyörällä sielläpäin ja pysähdyin ostamaan juotavaa kyseisestä kaupasta. Siellä sitten töllötin erittäin hämmentynyttä brookea traktori-isäntien kanssa :)
Sally ja clarke olivat anttilassa näytillä.
Olen laulanut Juicen ja bändinsä poikien kanssa kappaletta Levottomat jalat kuopiolaisessa ravintolassa. Olen myös tanssinut ja puhunut ranskaa Speden kanssa yökerhossa.
Olen ollut aavikkoajelulla Arabiemiraateissa. Paikoin hurjempaa kuin Linnanmäen kieputtimissa.
Vierailija kirjoitti:
Sektio nukutuksessa.
Oliko hätäsektio vai ihan suunniteltu. Haluaisin kanssa sektion nukutuksessa mutta lääkärin mukaan nukutusaineesta on riski vauvalle mutta pelkään kuollakseni sitä selkäydinpuudutusta?
Oma isä yritti ampua mut hengiltä kännipäissään. Varmaan semmonen kokemus, mitä monella ei oo..
Ottanut suihin sairaalan vuodeosastolla (potilaalta eli mieheltäni), kun huoneessa oli samaan aikaan muutama muukin potilas.
Joutunut isän uuden vaimon pahoinpitelemäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kesyttänyt villihevosen Australiassa :) Nykyään lasten ratsuna
Tästä haluaisin antaa alapeukun ihan muista syistä. Villieläimiä EI KESYTETÄ. Eikä varsinkaan olla ylpeitä siitä
Tapasin idolini (ulkomaisen bändin solistin) ja hän lähestyi itse minua ja pyysi minulta yhteiskuvaa, eikä toisinpäin.
Hänestä oli niin jännää että oli fani Suomesta.
Seissyt Bill Clintonin kanssa samoissa liikennevaloissa Suomessa.
Aamulla töihin lähtiessäni, oven takana alaston mies.
Peukuttajat, osaatteko lukea ketjun ohjetta? "Peukku ylös, jos sinulla on sama kokemus, peukku alas jos ei ole". Oikeastiko täällä on 11 ihmistä plus lainaamani kirjoittaja, jotka ovat olleet puolisotilaallisen järjestön pippaloissa, missä on tapeltu ja paikalla on yksi invalidi?