Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Harrastanut seksiä patsaiden kanssa. Nylkyttänyt niiden mulkkuja tai pehvoja vasten kunnes olen lauennut sperman housuihin. Tämä siksi, kun en saa oikeilta, liikkuvilta ihmisiltä.
Olen pissannut tikkailla kerrostalon takana.
Olin kovassa humalassa ja etsin sitä paikkaa missä pidettiin työpaikan pikkujoulut.
Tähän löytyy myös jatko-osa.
Nähnyt valassafarilla sinivalaan.
Minä olen nähnyt flamingoja (luonnossa), Golden gaten -sillan sekä Rion Jeesus-patsaan alle vartin sisällä :D
Tosin silta oli täysi kopio golden gatesta, sama suunnittelija ja patsaskin oli kopio Rion patsaasta. Paikkana Lissabon.
olen ottanut suihin 4:ltä jätkältä samana päivänä
Ollut av-palstalla heti sen avauduttua klo 7
Olen ollut olematta harrastamatta ikinä seksiä vielä nelikymppisenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kätellyt kolmea piispaa.
Minä olen ollut samaan aikaan armeijassa samassa yksikössä tulevan piispan kanssa. (tuleva piispa oli nykyinen Kuopion piispa Jari Jolkkonen)
Saanut bannit aihe vapaalle vahingossa
Vierailija kirjoitti:
Olen matkustanut paikallisliikenteen bussissa repussani 17000 euroa. Rahat olivat 50 euron, 100 euron ja 500 euron seteleitä. Asiaan ei liity mitään hämärää tai rikollista.
Myöhemmin olen miettinyt " Miksi en ottanut taksia ja ajanut sillä... vaan menin bussilla..."
Tänä päivänä tuon rahamäärän kanssa ei enää uskaltaisi ihan kaikkiin takseihin nousta.
ollut kaikkien näiden keikoilla (peukuta jos oot ollut jollain)
michael jackson
lady gaga
britney spears
rihanna 2x
katy perry
one direction
miley cyrus
justin timberlake
robbie williams
justin bieber
pink
beyonce