Tunnusta: mikä on ollut laiskuuden huippusi?
Kommentit (371)
Keitin nakkeja ja vahingossa yksi tipahti lattialle, sen sijaan että olisin noukkinut sen ylös, odotin että mies tulee koiran kanssa lenkiltä ja hurtta popsii nakin.
Meikkien peseminen kasvoilta oli niin ylivoimaista, että lopetin meikkaamisen. Valitettavaa on, että tällä naamalla kannattaisi vaivautua.
Kävelen lähikauppaan vaikka siellä on kalliimpaa.
Kävin 200 m päässä olevassa lähikaupassa taksilla ja esitin taksikuskille, etten pääse kävelemään kunnolla.
Maalasin seinät mutta jätin verhojen taakse jäävät alueet maalaamatta. Tarvikkeet ovat edelleen lattialla - maalasin 2 kk sitten.
En jaksa googlettaa, vaan kysyn täältä. Helpompaa ja nopeammin saa usein vastauksen.
En jaksa laittaa pyykkejä pyykkitelineeltä kaappiin vaan otan siitä päälle. Pyykkitelineet töröttävät keskellä olihuonetta.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa laittaa pyykkejä pyykkitelineeltä kaappiin vaan otan siitä päälle. Pyykkitelineet töröttävät keskellä olihuonetta.
Sama. Otan aina telineeltä, jos on sopivaa, niin pääsee vähemmällä.
Viime syksynä keräsin kesävaatteet koriin, viedäkseni ne varastoon, kun on pieni asunto. No onneksi nyt ei tartte hakea sitä koria, kun en koskaan sitä sinne vienyt, vaan se on pyörinyt tuossa jaloissa koko talven.
Pesen käsinpestävät astiat sun muut koneessa, kun en jaksa pestä käsin. Tänään oon maannu koko päivän kylpytakissa sohvalla känny kädessä. En useinkaan jaksa pestä hampaita illalla.
Laitoin kellon herättämään 8:30 vaikka piti herätä vasta yhdeksältä, kun herätyskello oli valmiiksi 8:30:ssa ja minuutteja olisi joutunut rullaamaan koko sen listan kolmestakympistä nollaan.
Nuorempana en viitsinyt kääntää paitaa kun se oli nurinpäin.
Kun sen otti pois, se kääntyi itsekseen.
Asuin edellisessä asunnossani yli 7 vuotta, koko tuona aikana en saanut aikaiseksi asentaa makuuhuoneen kattoon valaisinta. Olisin kyllä osannut, ja kaikki tykötarpeetkin olisi löytynyt, mutta jotenkin vaan aina siirsin sitä hommaa tyyliin "ensi viikonloppuna sitten" jne. En myöskään kehdannut pyytää ketään kylässä käynyttä kaveria auttamaan, ettei olisi paljastunut että olen elellyt ilman kattovaloa. :D
Mulla ei oo vieläkään verhoja. Muutin tänne 8 ja puoli kuukautta sitten.
Nain eukkoa takkoo Rupes Väsyttää ja leikin orgasmia limppasin selälle ja kiitin touhusta
Vierailija kirjoitti:
Koneella ollessani en jaksa nostaa vasenta kättäni näppäimistölle, vaan jos haluan päästä jollekin tietylle sivulle surffailen hiirellä linkistä toiseen, ja yritän aina löytää sivulta jonkun linkin, jolla pääsen vähän lähemmäksi määränpäätäni. Tämä sen sijaan, että käyttäisin käsiäni asian kirjoittamiseen näppiksellä, se minuuttitolkulla kestävä hiirellä plärääminen on vaan niin paljon helpompaa.
Ohjauspaneeli -> Helppokäyttökeskus -> Käynnistä näyttönäppäimistö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koneella ollessani en jaksa nostaa vasenta kättäni näppäimistölle, vaan jos haluan päästä jollekin tietylle sivulle surffailen hiirellä linkistä toiseen, ja yritän aina löytää sivulta jonkun linkin, jolla pääsen vähän lähemmäksi määränpäätäni. Tämä sen sijaan, että käyttäisin käsiäni asian kirjoittamiseen näppiksellä, se minuuttitolkulla kestävä hiirellä plärääminen on vaan niin paljon helpompaa.
Ohjauspaneeli -> Helppokäyttökeskus -> Käynnistä näyttönäppäimistö
Mullistit juuri elämäni, kiitos.
T: lainaamasi viestin kirjoittaja
Tiputan sukat jalastani lattialle.
En jaksa ostaa tupakkaa. Poltan sitten miehen tupakoita vaikka se polttaa punaista, minä metholia. Sitten mies käy ostamassa minulle oman askin. On ylivoimaista poiketa työmatkalla kioskille tai kauppaan, pyytää aski, kaivaa henkkarit, maksaa.
Olemme mieheni kanssa lapsettomia, koska emme jaksa harrastaa seksiä.
Pyytänyt koiraa hakemaan karkkipussin ja vissypullon parin metrin päästä, kun en itse jaksanut nousta sohvalta.