20-vuotis juhliin edullinen taikuri yms
Heippa! Oon järjestämässä parhaalle kaverini yllätysvierasta syntymäpäiväjuhliin 7.5. Meitä on yhteensä noin 9 ja vietämme ne kaverin asunnossa. Mietin taikuria tai jtn muuta vastaavaa hänelle/heille, mutta työttömänä raha on vähän ongelma.. Kysyisin siis tietäiskö joku (mieluiten Tampereelta päin) jotain sen tyylistä kävijä yllätystä ainakin alle 100€? Ja ohjelma toki vois olla vaikka vaan sen 30 minuuttia. Kiitos jo etukäteen! :) Ja toki ois kiva tietää se et onko noin pienellä rahalla mahdollista ees saada ollenkaan semmosta. Ei tarvi olla mikään ammattilainen. Perusjutut kun osaa niin hyvä. Tarkotus on vaan yllättää ja ovat kyllä helposti yllätettävissä. :)
Kommentit (7)
Ihan kaikki muutkin ideat on sallittuja.. kenet vois kutsua yllättään. No kyllä mua ainkin kiinnostais hienot temput :D on sitte 2 tai 20 vuotias.. Ja nyt on kyse siitä mitä mun kaveri vois haluta eikä mikä kiinnostaa teitä. Pelkkiä ideoita kenet vois kutsua eikä mielipiteitä. Noi taikurit yms mentalistit osaa tehä kyllä aikuisillekin suunnattuja juttuja eikä kakaroille pelkästää.
Eikö ton ikänen innostuis esim. stripparista enemmän.. vai mitä pyhäkoulutyttöjä te oikein ootte?? Taikuri.. huh huh.. Tunnen jo nyt myötähäpeää!
Vois innostua joo :) sanoinki et kaikki ideat on hyvästä. Ihan on miehiäki menossa mukana. eikä mikää pelkkä nais porukka. on se kumma ku ei voi asiallisesti jeesata ideoissa. en oo mitää taikuria tarkottanu pelkästään vaan jtn semmosta erikoisempaa minkä se muistaa aina. Oon noora karmassa ollu yhteyksissä mut on vaan liian kallis pyytää vähäks aikaa käymään yhdeks ohjelmanumeroks. Sripparin jos pyytäs niin sais olla si mies ja nainen ja mitä semmonenkin maksais :D
Tuo taksa on niin pieni, että sillä saa ehkä juuri ja juuri jonkun tekemään korttitemppuja vartiksi. Mitään osaavaa ihmistä tai kunnon showta ei ainakaan puoleksi tunniksi tuolla irtoa varmaan mistään.
nii varmaan oot ihan oikeessa.. olis vaan hieno järjestää jotain erilaista ja mikä jäis mieleen mut tietenki se maksaa sit enemmä tietenkin.
Siis onko nyt tosiaan kyse 20-vuotiaasta eikä 2-vuotiaasta?