Härskejä odotuksia ja vaatimuksia - mitä naapurisi, kaverisi, sukulaisesi jne. on kehdannut pyytää?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (3531)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Isän vaimo kehtasi pyytää antamaansa lasten elokuvaa takaisin sillä perusteella jos olemme jo katsoneet sen.

Kyseessä siis joululahja :)

Vierailija

Olen koulutukseltani ompelija. Perinteisten puoli-ilmaisten korjaustöiden lisäksi olisi pitänyt tehdä mm. hääpuku ja vanhojentanssipuku, kumpikin tietysti pelkällä materiaalien hinnalla.

Vierailija

Koska olen lääkäri ammatiltani, tulee kaikenlaisia härskejä pyyntöjä vähän väliä. Ilmaisia reseptinuusimisia, jolloin joudun syyllistymään laittomuuksiin - mullahan pitäisi olla kirjanpito kaikista potilaistani, joille lääkkeitä määrään. Ynnä muita kysymyksiä.

Välillä mietin, että ajatteleeko nää ihmiset yleensä mitään.

Vierailija

Sukulainen pyysi maksua käytetyistä lastenvaatteista.. Kyseessä oli suunnilleen 2 jätesäkillistä 52-86cm vaatetta eli aikalailla ekalle vuodelle kaikki sisävaatteet, mitä tarvii.. Rahaa pyysi 70e.

Ei siinä mitään, mutta olivat tasan samat vaatteet, jotka me oltiin hänelle annettu ILMAISEKSI pari vuotta aiemmin, kun kuviteltiin lapsiluvun olevan täynnä... ja vielä itse myönsi, ettei siellä ole kuin pari bodyä, jotka ei ole meiltä peräisin! Rahaa vaati, koska joku hänen oma kaveri olisi niistä vaatteista ollut valmis maksamaan satasen eikä siksi halunnut ilmaiseksi kellekään antaa...

Ja tuo meni vielä silleen,että soitettiin tälle sukulaiselle,että onko hällä enää vaatteille käyttöä.. vastasi, että ei ole, tulkaa vaan hakemaan..sit vasta mainitsi maksusta, kun oltiin saatu säkit nakattua takakonttiin.. vähän tuli yllärinä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sukulainen pyysi maksua käytetyistä lastenvaatteista.. Kyseessä oli suunnilleen 2 jätesäkillistä 52-86cm vaatetta eli aikalailla ekalle vuodelle kaikki sisävaatteet, mitä tarvii.. Rahaa pyysi 70e.