Kamalin huvipuistolaite missä olet ollut?
Kommentit (696)
Linnanmäen Rainbowssa lenteli laidasta laitaan. Ja silti siihen piti päästä jokaisella reissulla :D
Taiga. Meinas tulla pissis housuun :D
Linnanmäen maailmanpyörä. Silloin joskus ikuisuus sitten niissä koreissa oli tosi matalat laidat, pelotti että sieltä lentää alas.
Turkkilainen maailmanpyörä. Nitisi, natisi ja huojui.
Lintsin vuoristorata. Pelkään kaikkia huvipuistolaitteita.
Kamalin on tietenkin linnan mäen karu selli. Kaikenlaisia itsestään selvyyksiä sitä kysytäänkin.
Mulle kaikkein pahin on Linnanmäen Lohikäärme. Se jatkuva yhteen suuntaan pyöriminen saa multa pään niin sekaisin että menee puoli päivää ennen kuin siitä tokenee
Rock'n'Roll rollacouster Orlandossa. Tämän takia olen skipannut sekä Taigan että Junkerin. Ja tykkään kyllä vuoristoradoista. Mutra tuli tunne, että tipun.
Särkänniemen lentävässä matossa turvakaaret aukesivat. Ihan järkyttävää ja ihme, ettei kukaan lentänyt kyydistä. Lisebergissä oli myös yksi laite, joka pyöri pää alaspäin. Olin pieni ja laija ja meinasin luisua pois. Olkapää meni sijoilta, kun jouduin käsivoimin roikkumaan turvakaaressa.
Joo, on paljon kivojakin laitteita.
Mun suosikit oli hampparipaari, vessa, penkki ja ratikka.
Ideaparkissa kun oli vielä Funpark, siellä oli semmonen laite joka menee u:n muotoista rataa edestakaisin ja pyörii samalla ja se laitteen hoitaja pyörittää sitä käsillään. Siis antaa pyörimisvauhtia. Se pyöritti sitä niin lujaa että meinasin oksentaa ja se kyyti vaan jatkui ja jatkui ja jatkui. Olisin halunnut huutaa sille hoitajalle että älä pyöritä noin lujaa mutta en uskaltanut avata suutani koska pelkäsin että oksennus lentää.
Viking laiva ja Lentävä matto. Tukkijoki oli ällö kun kylmää vettä roiskui päälle.
Batman, The Ride Illinoisin Gurneessa sijaitsevassa Six Flags Great America,-huvipuistossa. Oli kyllä karmaiseva kokemus vaikka aikaa jo se yli 10 vuotta.
Särkkiksen Takeoff. Tuossa laitteessa ymmärsin, etten enää kestä pyöriviä laitteita.
Possujuna! Muihin en edes ole suostunut menemään.
Powerparkin mustekala piovra. Mul tuli siinä paha olo kun se pyöri ihan miten sattuu.
Lentävässä matossa heittelehdin jotenkin kummallisesti lapsena. Tuntui että putoan turvakaaren alta. Siitä jäi pieni trauma. Korkkiruuviin menin silloisen kumppanin painostuksesta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Lentävässä matossa heittelehdin jotenkin kummallisesti lapsena. Tuntui että putoan turvakaaren alta. Siitä jäi pieni trauma. Korkkiruuviin menin silloisen kumppanin painostuksesta myöhemmin.
Sama. Mulla on jäänyt lentävästä matosta traumat.
sportgamerherostyles kirjoitti:
Powerparkin mustekala piovra. Mul tuli siinä paha olo kun se pyöri ihan miten sattuu.
Onko se samanlainen kuin Särkänniemen Troika? Siitä minä tykkäsin.
https://duckduckgo.com/?q=särkänniemi+troika&t=opera&iax=images&ia=images
Särkänniemen edesmennyt Jet Star oli KAMALA. Luulin lentäväni kyydistä 😳