Tunnusta: mikä on ollut laiskuuden huippusi?
Kommentit (371)
En oo vieläkään postittanut yhtä kirjettä. Se on jo kuusi viikkoa odottanut lähtöä.
Yhden kerran jo otin sen käteeni ja laskin lattialle.
Siellä jossakin se vielä on kasan alla.
En tiskannut 1-2 viikkoon, jolloin muutamassa aterimessa näkyi ruosteen merkkejä, sekä parissa lautasessa hometta koska (huuhtelen/laitan vettä astioihin että irtoaa helpommin) vesi seisoi ja ruoan jämät jääneet siihen. Tosin en usko että ees laiskutta tämmönen enään vaan masennusta. :( Sit kun tarpeeks ahisti niin paniikinomainen jynssääminen. Muutenkin välillä keittiössä ollut paljon sotkua kun ei ole vaan jaksanut.
Viime kesän lomamatkan rinkka on edelleen purkamatta makuuhuoneen nurkassa.
Joulukoriste valohärpäke ollut nyt 3 vuotta ikkunassa, viikko sitten sain sammutettua siitä valon.
Tää keskustelu kyllä piristi kummasti näin flunssasta väsyneenä päivää :DDDDDD naurut tuli useemman kerran. Siis kauheitahan nää on mutta kummasti naurattaa..
Joskus teininä istuin huoneeni lattialla tekemässä kuviksen tehtävää. Päälläni oli yöpaita ja jalassa pikkuhousut. En jaksanut kävellä vessaan, joten lirautin pissat siinä kyykistellessäni lattialle.
Mulla oli viime syksynä mustikkaämpäri odottamassa pesua jouluun asti tiskipöydällä. Toki olin mustikat pakastanut, mutta ne roippeet ja muutenkin ämpärissä oli mustikkatahroja pohjalla ja reunoilla. En jaksanut pestä sitä käsin ennen kuin jouluksi kun piti pitää suursiivousta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittänyt roskapussit hissiin ja painanut hissin alas, itse menin takas kotiin. Oli pussit kadonnut kun myöhemmin lähin ulos :D
Nyt tuli kyl kunnon naurut! :DD Miksköhän muuten Suomessa ei ole näitä roskakuiluja missään käytössä...
Merihaassa on!
Vierailija kirjoitti:
Tää keskustelu kyllä piristi kummasti näin flunssasta väsyneenä päivää :DDDDDD naurut tuli useemman kerran. Siis kauheitahan nää on mutta kummasti naurattaa..
Mua naurattaa noi harmittomat laiskuudet, mutta ne ei kauheesti huvita, kun kyseessä on toisen tahallinen kiusaaminen oman laiskuuden takia, tai sitten sellaiset temput, jotka aiheuttaa isoa harmia, suurta sotkua tai taloudellista menetystä. Ainakaan omalla kohdalla ei naurattaisi.
Masennuksensa myöntäneiden kohdalla ymmärrän, että kyse ei ole laiskuudesta.
Vein tästä ketjusta motivoituneena juuri äsken joulukuusen jalan vintille. Kiitos teille, kanssalaiskimukset!
Vierailija kirjoitti:
Vein tästä ketjusta motivoituneena juuri äsken joulukuusen jalan vintille. Kiitos teille, kanssalaiskimukset!
Jos kyse yhden vuoden kuusesta niin alat vasta päästä laiskureiden kerhoon. Anna kepin kuivua neljä vuotta ja saa sitten toinen viemään se roskiin. Sitten pääset yhdellä syyllä laiskien a kerhoon. Lampun sammutus kaikilla keinoilla on toinen, kävely on ahkeruutta.
Oman parhaan olen jo kertonut. Tekstari tuo se telkun kake. Puh oli käden etäisyydellä.
En ikinä jaksa siirtää seinäkelloa oikeaan aikaan kun kelloja siirretään. Yleensä olen saanut kerättyä riittävästi voimia sen tekemiseen siinä vaiheessa, kun seuraavaan kääntämiseen on noin pari kuukautta, jolloin minulla on kaksi vaihtoehtoa: joko käännän kellon, ja parin kuukauden päästä se on taas puoli vuotta väärässä, tai ainnan sen olla edelleen väärässä, koska kohtahan se taas on oikein. Usein päädyn jälkimmäiseen. No, ainakin se on oikeassa 50% vuodesta.
Koneella ollessani en jaksa nostaa vasenta kättäni näppäimistölle, vaan jos haluan päästä jollekin tietylle sivulle surffailen hiirellä linkistä toiseen, ja yritän aina löytää sivulta jonkun linkin, jolla pääsen vähän lähemmäksi määränpäätäni. Tämä sen sijaan, että käyttäisin käsiäni asian kirjoittamiseen näppiksellä, se minuuttitolkulla kestävä hiirellä plärääminen on vaan niin paljon helpompaa.
Isoäidiltä lahjaksi saatu virkattu tyyny oli kahdeksan vuotta pesemättä. Siirtyi aina muutettaessa uuden asunnon pyykkikoriin. Lopulta löysi tiensä pesukoneeseen ja on nyt taas sohvalla muistuttamassa luonteenlaadustani.
Soitan ovikelloa vaikja avaimet on kädessä! Joskus ei jaksa mennä vessaan vaan odotan niin kauan että meinaa mennä jo pissat housuun!
Seinäkellon patteri tyhjeni ja meni noin 1½ kuukautta, ennen kuin vaihdoin siihen uuden patterin ja laitoin sen oikeaan aikaan. Pattereita sentään ostin jo muutaman päivän jälkeen sen pysähtymisen jälkeen, mutta nekin olivat sen 1½ kuukautta keittiön pöydällä pölyttymässä.
Ja eilen heitin lopulta jääkaapista roskiin pizzanjämät, jotka olivat siellä viime viikonlopusta lähtien.
En ikinä jaksa kirjoittaa internetosoitetta osoiteriville muotoon www.vauva.fi, vaan kirjoitan pelkän "vauva", jolloin se menee Googlen hakuun ja sieltä klikkailemalla pääsen sivustolle. Toinen vaihtoehto on mennä sivuhistorian kautta.
Otin äsken särkylääkkeen mehun kanssa. Pidin särkylääkettä ja mehua suussa varmasti 10 sekuntia ennen kuin nielin ne ja silloinkin tein sen vain siksi, että särkylääke ei alkaisi hajoamaan mehun vaikutuksesta ja että suuhun ei tulisi pahaa makua. Eli aika laiska täytyy olla, kun ei meinaa edes jaksaa niellä.
Liiskaan päällihousut jaloistani lattialle ja jätän siihen.
Mulla kesti monta vuotta ennen kuin sain aikaseksi soitettua lääkärille.
Pelästyin kun tajusin ikääntyväni kovaa vauhtia ja asiat hoitamatta.