Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnusta: mikä on ollut laiskuuden huippusi?

Vierailija
26.04.2016 |

Kertokaa rehellisesti

Kommentit (371)

Vierailija
341/371 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuuluu työasuun hattu, ja joskus jos oon väsynyt ja tukka ihan rasvainen, en mee suihkuun koska en jaksa ja koska hattu..

Vierailija
342/371 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käynyt lähikaupassa talvella pelkkä pitkä talvitakki ja saappaat jalassa, kun en jaksanut pukea muuta. Alla ei ollut siis mitään

Melkein sama, minä vaan en usein kauppaan lähties jaksa pukea rintaliivejä vaatteiden alle!! Vaikka ei mulla mitkään pienet rinnat ole mutta tuskin sitä kukaan huomaa......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/371 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri huusi apua mutta jatkoin päikkäreitä ;)

344/371 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ostanut Ikeasta monet pussilakanasetit, ja kun en jaksa pestä vanhoja, niin otan vain paketista uudet ja heitän likaiset pyykkikoriin :D

Vierailija
345/371 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksanut täyttä verokorttihakemusta. Heitin sitten vaan prosentin reilusti ylöspäin siitä, mitä verottaja arvioi, palkkatulot oli lähellä oikeaa, mutta mulla on paljon vähennyksiä. Ylöspäinhän sen saa muuttaa. No oli sitten pakko hakea vähennykset kuitenkin keväällä, viime tingassa. Eipähän tullut tuhlattua, kun lainasin valtiolle kolmisen tonnia viime vuonna laiskuuttani. 

Vierailija
346/371 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin miehelle että tulee avaamaan oven, koska en jaksanut etsiä avaimia laukusta.

Vierailija
347/371 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti kyllä aika reipas ja aikaansaava ihminen mutta sitten on näitä nolouksia huom NUORENA, ei kyllä tosiaan enää näin vanhana:

-kun olin nuori en viitsinyt tiskata astioita ja pesukonetta ei ollut niin käytin 90 % kertakäyttöastioita

-kun olin nuori, jätin joskus roskapussin kerrostaloalueemme piharoskikseen (siis semmonen ihan pieni) kun en viittinyt kävellä max 50 metriä isoille roskiksille

-kun olin nuori, heitin auton ikkunasta vaikka mitä roskia suoraan kadulle kun ei viitsinyt jättää niitä autoon tai etsiä roska-astiaa

-kun olin nuori, en jaksanut lajitella sanomalehtiä lehtikeräykseen vaan heitin kuin roskina vaan roska-astiaan

-kun olin nuori, en viitsinyt mennä kokosuihkuun välillä vaan pesin vaan aina pää alaspäin tukan, tätä siis pystyi olemaan päiväkausia

Vierailija
348/371 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vappukrapuloissani huomasin ettei ollut wc-paperia joten menin suihkuun ja siellä sitten pissasin. Myöhemmin tuli paskahätä joten oli pakko raahautua alakertaan kauppaan hakemaan sitä paperia. Otti koville

Vierailija
349/371 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Keski-Euroopassa reissussa 1998 ystäväni kanssa. Palatessamme veimme filmirullat nopeaan (tunnin) kehitykseen ja ostimme samalla niille kuva-albumit.

Ystäväni (horoskoopiltaan muuten neitsyt) sai samana iltana laitettua omat matkakuvansa albumiin. Ja hienot selostukset ja muut rekvisiitat. : O

Minun albumini odottavat yhä koskemattomina muovikääröissään.

Olin silloin 18 v. sitten aivan varma, että teen ihan lähipäivinä hienon matka-albumin siinä missä ystävänikin. Nyt en edes tiedä, missä päin huushollia ne reissukuvat lojuvat.

Vierailija
350/371 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just nyt mulla oli tässä sohvalla makoillessa kauhea jano, mutta en jaksanut mennä keittiöön hakemaan vettä...vaan odotin pari tuntia että mies tuli kotiin ja pyysin sitä antamaan mulle samalla vettä kun meni keittiöön... :/

Puolustuksekseni oon nukkunu huonosti koko viikon ja oon väsynyt.

Ruumiillista väsymystä ei pidä sotkea henkiseen laiskuuteen.

Vierailija
351/371 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun vielä kotona, kun en laiskuuttani saa hommattua naista ja omaa kämppää. (äiti passaa)

Vierailija
352/371 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana inspiroiva ketju :) Oon viikon istunut sängyssä läppärin kanssa syömässä roskaruokaa ja ryyppäämässä, astiat ja roskat kasautuneet yöpöydälle. Vein astiat keittiöön asti, laitoin roskat ja pullot pussiin, imuroin, vaihdoin lakanat, pesin vessan ja tein kunnollista ruokaakin :) Kiitos!

Omia laiskuuden huippuja on ollut kännykkäkommunikointi samassa huoneessa. Poikaystävä pyysi mennä parvekkeelle katsomaan jotain, käskin ottaa kuvan ja lähettämään sen minulle. Vältin n. 5 metriä kävelyä.

Vierailija
353/371 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin katsoa yhtä sarjaa mutta en jaksanut hakea kyseistä DVD:tä samassa huoneessa olevasta kirjahyllystä ja laittaa levyä sisään läppäriin, joten waretin (ja odotin monta tuntia) koko sarjan laittomasti koneelle ja katsoin sen saman jakson mikä minulla olisi ollut fyysisenä kopiona muutaman metrin päässä.

Vierailija
354/371 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvapöydällä on välillä maljakossa kukkia. Sohvalla maatessa ja telkkaria kattoessa en jaksa siirtää maljakkoa muualle, joten katon telkkua kukkapuskan takaa.

Vierailija
355/371 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen94 kirjoitti:

Olen joskus ostanut Ikeasta monet pussilakanasetit, ja kun en jaksa pestä vanhoja, niin otan vain paketista uudet ja heitän likaiset pyykkikoriin :D

Pesemättömät lakanat, joista huokuu ties mitä myrkkyjä. Hrrr. Käytä mieluummin niitä saastaisia likaisia lakanoita.

Vierailija
356/371 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni.

Vierailija
357/371 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään vappukrapuloissani huomasin ettei ollut wc-paperia joten menin suihkuun ja siellä sitten pissasin. Myöhemmin tuli paskahätä joten oli pakko raahautua alakertaan kauppaan hakemaan sitä paperia. Otti koville

Miksi et vain suihkuttanut takalistoa puhtaaksi?

Vierailija
358/371 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut pilkkoa banaania veitsellä, niin puraisin aina palan kerrallaan ja syljin ne jälkiruokakulhoon.

Vierailija
359/371 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa palauttaa verkkokaupasta tilaamiani tavaroita. Kaapissa kamalan näköisiä väärän kokoisia vaatteita ja muuta roinaa. Hyllyssä lukemattomia kirjoja, koska en ole jaksanut peruuttaa tai palauttaa niitä kirjakerhoon.

Vierailija
360/371 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AV-palstalla, vaikka pitäisi tehdä töitä.