Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikö miehesi sinulta jalat alta?

Vierailija
23.03.2016 |

Oliko rakkautta ensisilmäyksellä, veikö heti jalat alta? Vai syttyikö tunteet laimeammin?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vienyt. Olin ensin todella harmissani, kun se ei ollutkaan miehen seurassa ollut kaverinsa joka oli kiinnostunut minusta vaan mies (näin jälkikäteen kyllä ymmärrä yhtään miten se niin on voinut mennä, kaverihan oli susiruma!). Kyllä siinä muutama päivä meni, ennen kuin mies oli minun silmissäni maailman komein, seksikkäin ja ihanin. :D

Vierailija
2/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kävelin niityllä liian läheltä kun hän oli niittämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vienyt. Pikemminkin jouduin vain toteamaan, että ainoa kunnon mies, joka minusta varmaan ikinä kiinnostuu.

Vierailija
4/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vei :)

Vierailija
5/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vei jalat alta silloin, kun tutustuin häneen paremmin. Ja toisen kerran, kun olimme hetken erossa.

Vierailija
6/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vei totaalisesti. En uskonut edes saavani niin ihanaa ja komeaa miestä.

Vierailija
7/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, hitaasti vuosien työkaveruuden myötä syttyi rakkaus. Kun hän ensimmäistä kertaa tuli kollegakseni, en todellakaan ihastunut. Tai oli hän ihan symppiksen rauhallisen oloinen, mutta lyhyt, ruma, ujo, ei yhtään minun tyyppiäni. Mutta siinä kun vuosien varrella paremmin tutustuttiin, huomattiin että ihmisinä synkkaa tosi hyvin. Vähitellen sitten yhteisen huumorin ja syvällistenkin puhumisen kautta ihastuttiin toisiiimme ja meistä tuli pari. Ehkä jotain 5 vuotta kesti ennen kuin huomasin että haluan häntä myös seksuaalisesti.

Vierailija
8/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vei totaalisesti. En uskonut edes saavani niin ihanaa ja komeaa miestä.

Onko jännämies?

Vierailija
9/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tää tais olla enempi järkivalinta vaikka miehestäni tykkäänkin. Kun en saanut niitä joihin itse ihastuin, otin sen joka ihastui muhun.

Vierailija
10/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vei.

Vierailija
11/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tää tais olla enempi järkivalinta vaikka miehestäni tykkäänkin. Kun en saanut niitä joihin itse ihastuin, otin sen joka ihastui muhun.

Et saanut jännämiestä, niin päätit ottaa kiltin miehen.

Vierailija
12/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa ei. En ole koskaan ihastunut jännämiehiin. Tykkäsin valtavasti miehestä, josta sittemmin tuli menestynyt pukumies. Hän oli nuoruuteni suuri rakkaus.

Vierailija
13/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sekin nyt sitten väärin? (En ole sama jolle vastasit)

Vierailija
14/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja tunne oli molemminpuolinen.

Vierailija
15/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa ei. En ole koskaan ihastunut jännämiehiin. Tykkäsin valtavasti miehestä, josta sittemmin tuli menestynyt pukumies. Hän oli nuoruuteni suuri rakkaus.

Et saanut statusmiestä, niin päätit tyytyä omantasoiseen.

Vierailija
16/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan, pikemminkin päätin että katsotaan nyt toinenkin tapaaminen ja sitten kolmas. Sitten yhtäkkiä huomasin ajattelevani häntä yksin ollessani hymy huulilla ja käyttäytyväni kuin teinityttö aina kun hän soitti tai tekstasi. Ja muutaman kuukauden kuluttua olin aivan myyty.

Vierailija
17/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on komea, fiksu ja kiltti. Ja vei jalat alta heti ensisilmäyksellä ja vie vielä 25 vuoden jälkeenkin.

Vierailija
18/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan on se, että naiselta voi viedä jalat alta, vain naisea itseään tasokkaampi mies. Siksi suurin osa naisista joutuu tyytymään mieheensä, eli ottamaan sen omaa tasoaan vastaavan miehen, joka ei herätä samanlaisia tunteita kuin se formulakuski ja rokkitähti.

Vierailija
19/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa vei. Sitten rupesin himmailemaan, kun pelkäsin taas lähteväni täysillä lentoon.. Juuri oli edellinen suhde kariutunut ja en halunnut vielä uutta. Hitaasti lähti käyntiin ja tapailin muitakin(joka 20 vuotta sitten oli harvinaisempaa), muttei tuo sitten mihinkään hävinnyt, hän ymmärsi.

Vierailija
20/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vei :) (16.11)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan