Mitä ajatuksia muissa herättää keski-ikäisten uuden rakkauden löytäneiden somehempeilyt?
En voi mitään että itseäni jotenkin vaivaannuttaa, kun selkeästi aikuiset ihmiset laittavat tuommoisia pusipusi, rakas- tyylisiä postauksia.
Kommentit (81)
Miksi pitäisi hävetä, tai nolostua ?
On minunkin kumppani moiskauttanut pusun kassajonossa
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi hävetä, tai nolostua ?
On minunkin kumppani moiskauttanut pusun kassajonossa
No toki tuo on ihan ok, mutta puhuinkin somepostauksista, jossa oikein korostetaan sitä että ollaan niin rakastuneita. Ap.
Mietin esim mitä lapset ja muu suku miettii. Ap.
Kyllä se sinusta itsestäsi enemmän kertoo kuin mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Miks sitä mietit mitä ne miettii:))
Eihän ny kahden aikuisen onni paha juttu ole.
Siinäpä laittelevat. Jos tuo on heidän tapansa juhlistaa rakkauttaan, niin mikäs siinä. Ei ole muilta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sitä mietit mitä ne miettii:))
Eihän ny kahden aikuisen onni paha juttu ole.
Kel onni on se onnen kätkeköön
Ei sillä itselleni merkitystä ole, mutta tuntuu aika vieraalta ajatukselta omalle kohdalle.
Mikä niissä oikein vaivaannuttaa? Itse en moista tekisi, mutta minusta on hienoa, että moni uskaltaa onnensa jakaa.
Miksi se sinua noin paljon haittaa?
Sellaista lapsellista ja typerää, vaikka olen parisuhteessa en halua taantua teini tasolle että pusikuva ja faceen,itselle se vaivaannuttavaa ja vielä naurettavampaa jos päättääkin erota.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä oikein vaivaannuttaa? Itse en moista tekisi, mutta minusta on hienoa, että moni uskaltaa onnensa jakaa.
Joo mutta se että ihankuin ne ihmiset ois aineita joilla onni ja rakkaus ei siihen tarvitse mitään kuvia todisteeksi.
Naimisissa 8 vuotta ja ikinä laittanut miehen kanssa "katsokaa kun kaulaillaan ja pusutellaan" kuvia
Jääneet teinien tasolle henkisesti.
Enteilee aina eroa, mitä enemmän hehkutetaan somessa.
Itse ihmettelen, että miksi sitä pitää korostaa ja alleviivata. Onhan rakkaus ja sielunkumppanin löytäminen ihanaa. Ei siinä mitään. Mutta epäilyttää aina suhteen oikea laatu, jos siitä tehdään ulospäin iso numero.
Me olemme olleet 15v yhdessä ja edelleen todella rakastuneita. Silti tuntuisi lähinnä vaivaannuttavalta tehdä jotain somepostauksia aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista lapsellista ja typerää, vaikka olen parisuhteessa en halua taantua teini tasolle että pusikuva ja faceen,itselle se vaivaannuttavaa ja vielä naurettavampaa jos päättääkin erota.
Jos se on sinusta vaivaannuttavaa, ei se välttämättä ole sitä näiden kuvien laittelijoiden mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se niille kuuluu, aikuisia olette ?
Aina saa hävetä.