Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä tekisit jos sinkkuna tulisit raskaaksi varatulle miehelle?

Vierailija
20.03.2026 |

Ei nyt mitään selityksiä, että en koskaan alkaisi suhteeseen varatun miehen kanssa ja blaa blaa blaa. Käyttäkää mielikuvitusta ja kuvitelkaa, että olisitte jostakin syystä päätyneet sinkkuna suhteeseen varatun miehen kanssa ja ehkäisy olisi pettänyt ja olisitte raskaana. Mitä tekisitte? Jos en osaa kuvitella tuollaista tilannetta, niin jätä vastaamatta. Ei tähän tarvitse vastata etten koskaan päätyisi suhteeseen varatun kanssa.

Olen siis itse suhteessa varatun miehen kanssa ja olen tätä joskus miettinyt, että mitä jos pillerit jostain syystä pettäisi. Toki ikä alkaa jo suojella, mutta ei voi silti ilman ehkäisyä olla. En pystyisi tekemään aborttia vaan sitten kasvattaisin lapsen yksin, jos ei ei haluaisi osallistua. Miehen nimeä en vaatisi papereihin vaan valehtelisin sossuun etten tiedä kuka on isä. Itse asiassa ensimmäisenä tarjoaisin miehelle tätä vaihtoehtoa, että suhde loppuu ja miehen ei tarvitse ottaa mitään velvollisuuksia vastaan. Toki saisi osallistua lapsen elämään, jos haluaisi, mutta ei olisi pakko. Pystyisin kasvattamaan lapsen yksin ja talouteni kestäisi sen. 

Mutta iän puolesta toki ei varmaan tarvitse enää kauheasti pelätä raskautta, mutta syön silti totta kai minipillerit kuten pitää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pystyisi tekemään aborttia. Ehkä kyselisin mieheltä hypoteettisia kysymyksiä, että mitä hän tekisi jos tulisin raskaaksi. Vastausten perusteella sitten päättäisin miten toimisin. Joko kasvattasin lapsen yksin, kuten ap, tai sitten miehen kanssa yhdessä vuoroviikoin tai saman katon alla. 

Vierailija
2/8 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pystyisi tekemään aborttia. Ehkä kyselisin mieheltä hypoteettisia kysymyksiä, että mitä hän tekisi jos tulisin raskaaksi. Vastausten perusteella sitten päättäisin miten toimisin. Joko kasvattasin lapsen yksin, kuten ap, tai sitten miehen kanssa yhdessä vuoroviikoin tai saman katon alla. 

Muutin mieleni. Ei minulla olisi varaa kasvattaa lasta yksin. Kertoisin siis miehelle suoraan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin lapsen miehelle ja hänen vaimolleen. Voisivat vaikka adoptoida sen tai jotain. 

Vierailija
4/8 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekisin abortin?

Vierailija
5/8 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin lapsen. En tekisi aborttia missään tapauksessa.

Vierailija
6/8 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin asiasta miehelle. Se miten mies reagoi, päättää mihin päädyn. Jos mies ehdottaa aborttia, sanon että tämä oli nyt tässä ja soitan vaimolle. Jos mies ehdottaa että eroaa vaimostaan ja aloitamme yhteisen elämän. Sanon sopii. Jos mies ehdottaa että jatketaan kuten ennenkin. Sanon että ei jatketa, ilmoita vaimolle ja pidän lapsen.

Vierailija
7/8 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin, koska minulla on jo lapsia.

Jos olisin lapseton niin ehkä sitten pitäisin lapsen ja muuttaisin kauas pois toiselle paikkakunnalle. Vaikeinta olisi vuosien päästä selitellä lapselle että kuka hänen isä on, ellei sit olisi jo naimisissa ja mies adoptoinut lapsen. Ja sitten se aviomies pettäisi minua jonkun kanssa joka tulisi raskaaksi.

Vierailija
8/8 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin vauvan, teetin DNA testin ja saan elatusmaksut.  Mies maksaa vaimoltaan salaa, siksi sain neuvoteltua suuremmaksi että en kerro vaimolleen.