Mies haluu tällaisen maton olkkariin ja musta tuntuu etten kykene
Siis sovittiin että minä sisustan keittiön ja makuuhuoneen ja mies olohuoneen. Mutta tää matto tekee mulle päänsäryn.
Kommentit (21)
Meillä tehtiin sopimus, että se joka jotain sisustukseen haluaa, sen myös maksaa. Mies ei ole ostanut mitään, mutta koti on juuri sellainen kuin minä haluan.
Oma vikasi kun olet mennyt yhteen sisustushomon kanssa. Päänsärkyä tulee omituisista sisustusvimmoista kuten vaihtaa ehjiä verhoja toisiin verhoihin.
Vierailija kirjoitti:
Oma vikasi kun olet mennyt yhteen sisustushomon kanssa. Päänsärkyä tulee omituisista sisustusvimmoista kuten vaihtaa ehjiä verhoja toisiin verhoihin.
Verhojen vaihto on mukavaa. Meilläkin vaihtuu joka kevät ja syksy.
Löysin sun mielenmaailmaan täydellisen: https://www.walmart.com/ip/Chesapeake-Paris-Printed-Cotton-Live-Laugh-L… .
Miehet pilaa sisustuksen. Olisi hyvä jos kielettäis.
Käyttääkö miehesi jotain taikasieniä? Tai muita huumeita?
Vierailija kirjoitti:
Löysin sun mielenmaailmaan täydellisen: https://www.walmart.com/ip/Chesapeake-Paris-Printed-Cotton-Live-Laugh-L… .
No hyi. En todellakaan pidä näistä, en varsinkaan mistään englanninkielisistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä tehtiin sopimus, että se joka jotain sisustukseen haluaa, sen myös maksaa. Mies ei ole ostanut mitään, mutta koti on juuri sellainen kuin minä haluan.
Tämä on toimiva ratkaisu. Se hoitaa ketä kiinnostaa. Toimii myös kotitöissä.
Tosta saa päänsäryn. Miksi miehesi haluaa osallistua sisustamiseen? Jos katsoo esim. sinkkumiesten koteja. Ovat yleensä sekamelska sieltä täältä haalittua tai sitten kovasti yritetty ns. sisustaa jolloin ihan ok, mutta hengettömiä ja kolkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pilaa sisustuksen. Olisi hyvä jos kielettäis.
Voi olla, että mies näyttää myös rumalta siinä sohvalla pieruverkkareissaan.
Lupaa miehellesi 10-100 suihinottoa, korvaukseksi siitä, että sinä saat sisustaa olohuoneenkin. Todennäköisesti suostuu vaihtokauppaaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies nuku sängyssä, käytä petivaatteita, istu tuolilla, syö pöydän äärellä, käytä valoja? Matotkin lienee miehen mielestä turhia?
Olenko ainut, jonka mielestä tuo matto on upea? Voisin hyvin ottaa tuollaisen ja siihen saman tyylin tauluja ja joku kiva sohva, vähän sellaista italialais-espanjalaista 1970-luvun sisustusta: nahkaa, metallia, suoria linjoja, värejä. Oma kotini on nyt sisustettu 1930-1950-luku, mutta modernilla twistillä. Asun 1955 rakennetussa kerrostalossa ja keittiön kaapistot esimerkiksi ovat alkuperäiset.
En suostuisi. Erokin tulisi. Luottamus menisi.
Vierailija kirjoitti:
Eli ostit miehen rahoilla siis haluamasi sisustuksen kuten muutkin naiset,
Vierailija kirjoitti:
Me hommattiin yhdessä uudet huonekalut, jotka ovat molempien mieleen verhoja myöten. Minä olen sitten ostanut pieniä yksityiskohtia, kuten kasveja.
Typerä sopimus teillä.