Haluaisin vielä exän kanssa vauvan, onko tässä mitään ideaa?
Kuulostaa tietty alkuun varmaan oudolta, mutta tilanne on siis se että erosimme noin kuusi vuotta sitten ja meillä on ala-aste ikäinen lapsi. En ole löytänyt sopivaa kumppania näiden vuosien aikana ja ikäkin alkaa kolkutella, täytän pian 39v. Eli viimeiset hetket olisi nyt vauvalle!
En haluaisi ihan yksin tai kenenkään huonon kumppanin kanssa alkaa tätä toteuttaa. Oikeastaan ainut kenet voisin isänä lapselleni nähdä olisi ex mieheni. Hänen tiedän olevan hyvä isä ja vastuullinen. Mitköhän tämä mies tuumaisi jos tällaista ideaa heittäisin kehiin? Varmasti järkyttyy ensin, mutta ehkä sulateltuaan asiaa hieman, niin voisihan tuo innostuakin?
Tässä on muutamia muttia, mutta itse olisin oikeasti valmis tähän, enkä oikeasti välitä mitä mieltä muut ovat. Mulla on tapana ajatella, että kunhan on itse onnellinen niin se on tärkeintä! Tiedän että tää herättää teissä närää ja provoa huudellaan, mutta olen tässä nyt tosissani. Lähinnä siis että onko teistä ihan kuolleena syntynyt ajastus?
Kommentit (358)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi kiinnostamaan, että miksi olette eronneet? Yleensä sitä erottaan syystä, eikä enä haluta lisääntyä keskenään.
Teoriassa haluamasi on ok. Mutta et varmasti kertonut kaikkea.
Ja onhan noita spermapankkeja. Miehet kun niin autuaasti siemeniään jakelevat. Varsinkin ilman vastuuta...Mies on ihana isä kyllä mutta puolisona pitkän päälle tylsä ja intohimoton. Ja myönnän olleeni tällöin itsekäs kun lähdin suhteesta paremman toivossa, mutta ainakin annoin miehen olla lapsen kanssa niin paljon kun tahtoo. Onhan se minunkin etu! Mutta ei tuosta erosta sen enempää. Olen kuitenkin tässä vuosien aikana kasvanut sen verran henkisesti että tajuan olleeni typerys ja kadun sitä! Jos tietäisn että mieskin haikailee yhteenpaluusta niin tekisin tietty aloitteen ensin sen suuntaan, mutta en usko että haluaa kun on vihdoin päässyt yli minusta ja erosta ja päässyt eteenpäin elämässä. Vauva taas olisi ihan eri juttu
ap
Ap:n on selvästi vaikea ymmärtää rajaa hänen ja miehen välillä. Miehellä on perhe, vaimo ja elämä, johon ap ei kuulu, mutta ap yrittää kääntää sen niin päin, että lapsiasia ei kuuluisi vaimolle. Ap on täysin ulkopuolinen henkilö ja mies elää omaa elämäänsä. Ap:n kannattaisi keskittyä omaan elämäänsä ja koittaa rakentaa siitä hyvää ja jättää mies perheineen rauhaan. Ap:lle on ehkä vaikeinta myöntää, että miehen oma vaimo on hänen rakkaansa ja heillä on liitto ja ap on todellakin mitätön ulkopuolinen.
Keksikähän ap tähän ketjuun tuon uuden vaimon lapsettomuuden, jotta emme voisi takertua siihen, että miksi ihmeessä mies tekisi enää lapsia ap:n kanssa, kun nyksänkin kanssa pystyy? (Aivan kuin vain sehän se onkin tämän brilliantin idean este, jos nyksäkin on hedelmällinen) Alhainen ämmä.
Kun ap:han selitti, että sitten loukkaantuisi itse verisesti, jos miehensä haluaisi tehdä lapsen jonkun muun kuin hänen kanssaan, jos hän itsekin voi saada lapsia ja haluaa niitä. Nyt oli tämä "ongelma" siivottu pois ketjusta, kun ei se nykyinenkään muka voi saada lapsia!
Tuossa edellisessä ketjussahan oli myös ehdotettu polyamoriaa. Nyt ap siis päätti ripustautua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi kiinnostamaan, että miksi olette eronneet? Yleensä sitä erottaan syystä, eikä enä haluta lisääntyä keskenään.
Teoriassa haluamasi on ok. Mutta et varmasti kertonut kaikkea.
Ja onhan noita spermapankkeja. Miehet kun niin autuaasti siemeniään jakelevat. Varsinkin ilman vastuuta...Mies on ihana isä kyllä mutta puolisona pitkän päälle tylsä ja intohimoton. Ja myönnän olleeni tällöin itsekäs kun lähdin suhteesta paremman toivossa, mutta ainakin annoin miehen olla lapsen kanssa niin paljon kun tahtoo. Onhan se minunkin etu! Mutta ei tuosta erosta sen enempää. Olen kuitenkin tässä vuosien aikana kasvanut sen verran henkisesti että tajuan olleeni typerys ja kadun sitä! Jos tietäisn että mieskin haikailee yhteenpaluusta niin tekisin tietty aloitteen ensin sen suuntaan, mutta en usko että haluaa kun on vihdoin päässyt yli minusta ja erosta ja päässyt eteenpäin elämässä. Vauva taas olisi ihan eri juttu
ap
Ap:n on selvästi vaikea ymmärtää rajaa hänen ja miehen välillä. Miehellä on perhe, vaimo ja elämä, johon ap ei kuulu, mutta ap yrittää kääntää sen niin päin, että lapsiasia ei kuuluisi vaimolle. Ap on täysin ulkopuolinen henkilö ja mies elää omaa elämäänsä. Ap:n kannattaisi keskittyä omaan elämäänsä ja koittaa rakentaa siitä hyvää ja jättää mies perheineen rauhaan. Ap:lle on ehkä vaikeinta myöntää, että miehen oma vaimo on hänen rakkaansa ja heillä on liitto ja ap on todellakin mitätön ulkopuolinen.
Pelkään, että hänen on myös vaikeaa ymmärtää rajaa kenenkään läheisensä ja itsensä välillä. Mietin sitä ap:n lasta. Minun äidilleni minä olin sama henkilö kuin hän ja olen siis aiemmin jo kirjoittanut tässä ketjussa, että äitini muistuttaa aloittajaa. En tiedä, minkä verran tällä on sitten merkitystä siinä, etten ole elämäni aikana voinut tehdä sitä mitä sanotaan napanuoran katkaisuksi. Vaikka minun tilanteeni on se, ettei minulla mitään napanuoraa äitiini ole, jota katkaista. Äitihän on minä. En tiedä, miten pääsisin eroon äitini ajatuksista minussa ja kaikessa elämässäni :( Ei ole mitään napanuoraa, jonka näkisin ja voisin katkaista.
Vai onko aloittjan suhteessa mieheensä sellaista näkyvissä? Ei ole. Minkä tuossa katkaisee, kun ap luulee olevansa miehensä?
Mietin miten hänen lapsensa tulee selviytymään. Miksei isä ole ottanut tyttöä? Jotenkin oletan, että ap:llä on tyttö. Olen hirveän huolissani hänestä.
Vierailija kirjoitti:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4457499/ketju/ex_miehen_takaisin_saaminen_tassa_tilanteessa
Onks tää ketju sun aloittama kans? Vähän muunneltuja totuuksia...
On kyllä melko varmasti saman ämmän tekstiä.... Sanoin kuvaamattoman narsistinen muija kyseessä. Eksän kannattaisi hakea lähestymiskieltoa ap:lle.
Tässä vielä Ap:n tekstejä:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4308543/ketju/ex_mies_sai_vauvan
Eikös sulla ole poika keväällä 9v?
Vierailija kirjoitti:
Tässä vielä Ap:n tekstejä:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4308543/ketju/ex_mies_sai_vauvan
Kieltämättä tämäkin kuulostaa ap:ltä! Voihan olla että exälleen onkin syntynyt vauva vaimon kanssa, jonka ap nyt tässä ketjussa jätti mainitsematta koska sitten ehdotus olisi entistä järjettömämpi!
Pahinta on että ihan oikeasti näitä ihmisiä on!! Mulla esim. työkaveri nainen on jo vuosia haukkunut ex miehensä vaimoa ja käyttää aina nimitystä "se uusi akka" vaikka nainen on ollut jo liki kymmenen vuotta kuvioissa. Itseään pitää edelleen sinä "oikeana ja alkuperäisenä" naisena ja tuo nykyinen vaimo on puheissa aina vaan "se toinen". Aivan järkyttävää paska puhetta olen kuullut ja ainahan tämä työkaveri muistaa mainita miten onkaan onnellinen ettei itse ole kyseisen miehen kanssa enää. Kuitenkin jaksaa tämän vaimo ahdistaa niin kauheasti. Sattumalta vaimo on ainakin n.10v nuorempi kuin tämä katkera tilittäjä ja muutenkin vaikuttaa että mitään todellista vikaa hänessä ei ole, joten täytyy pienimmästäkin olla nälvimässä. Kerran tokaisinkin että eiköhän miehellä ja vaimollaan ihan hyvin mene kun ovat jo kauan yhdessä olleet, joten tuskin se vaimo niin hirveä on. Työkaveri piti pari viikkoa mykkäkoulua tämän takia :D Parikin lasta tuo mies on vaimonsa kanssa tässä vuosien saatossa saanut ja aina tämä työkaveri jaksaa marmattaa miten hän ei tätä hyväksy ja blaablaa. Aivan kun ihmisten pitäisi hyväksyttää entisillä puolisoillaan omat tekemisensa. Mutta tosiaan, yhteistä näille naisille näkyy olevan se ettei edes tajua hävetä omaa käytöstä vaan ihan julkisesti kehdataan asioita ruotia. Itse toki ollaan ihan jumalasta seuraavia ja vikaa löytyy aina muista.
Mutta olipas hyvät naurut tästä ketjusta :D kysyin mieheltäkin että mitäs tykkäisi ajatuksesta, niin pudisteli vaan päätään ja pyöritteli silmiään. Ei kuulemma alentuisi edes vastaamaan näin älyttömään ehdotukseen.Mutta tsemppiä silti ap :D
http://www.vauva.fi/keskustelu/4457499/ketju/ex_miehen_takaisin_saamine…
Voi ap rakas, olet selvästi tämän ketjun takana. Minusta nyt vaan on hyväksyttävä ettet saa exää takaisin ja jos haluat pitää edes ok välit niin älä hyvä ihminen tunge avioparin väliin. Et ehdotelemaan reissuja, etkä varsinkaan vauvoja! Kyllä niitä kivoja miehiä on vapainakin, kumma vaan ettet ole moista löytänyt... Olisiko omassa asenteessasi jotain pielessä? ehkä roikut ex miehessä niin pelottavan paljon että se karkoittaa miehet?
Yhdestä noista ketjusta pomittua :D No, ei oikeesti ees naurata... :(
"Ainiin, sekin vielä että lapsen isällä vierailujen ohjelma vaikuttaa muuttuneen vauvan myötä! Haluaisin miehen tarjoavan lapselle aktiviteetteja, vievän eri paikkoihin ja reissuihin, panostavan myös rahallisesti viikonloppujensa sisältöön. No nyt niinä kahtena viikonloppuna kun lapsi on olltut isällään vauvan synnyttyä, eivät ole tehneet mitään! haravoineet pihaa ja käyneet vaunulenkillä kuulemma vain. Eli vauva määrää tahdin kuten pelkäsinkin. Lisäksi lapsi (7,5v poika!) sanoi nähneensä miehen vaimon imettämässä vauvaa! tuo oli jo vähän liikaa koska ei todellakaan ole sopivaa että poika näkee tuollaistakin siellä ollessaan. On imettäminen ihan ok ja hyvä varmaan vauvalle, mutta ei lapseni tarvitse nähdä vieraan naisen rintavarustusta jatkuvasti isällä ollessaan! oksettavaa suorastaan. Tästä sanoinkin jo miehelle.
AP"
"Tästä sanoinkin jo miehelle"
Joo, tyrsk, ap, oot varmaan aika huvittava tapaus ja aivoituksesi tunnettuja jo exäs ja tämän naisen perheessä. Ja tässä ketjussa mies ei enää edes halunnut lapsia sinun mukaasi, vaan pelkästään tämä uusi nainen... Koita nyt päättää ;)
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä noista ketjusta pomittua :D No, ei oikeesti ees naurata... :(
"Ainiin, sekin vielä että lapsen isällä vierailujen ohjelma vaikuttaa muuttuneen vauvan myötä! Haluaisin miehen tarjoavan lapselle aktiviteetteja, vievän eri paikkoihin ja reissuihin, panostavan myös rahallisesti viikonloppujensa sisältöön. No nyt niinä kahtena viikonloppuna kun lapsi on olltut isällään vauvan synnyttyä, eivät ole tehneet mitään! haravoineet pihaa ja käyneet vaunulenkillä kuulemma vain. Eli vauva määrää tahdin kuten pelkäsinkin. Lisäksi lapsi (7,5v poika!) sanoi nähneensä miehen vaimon imettämässä vauvaa! tuo oli jo vähän liikaa koska ei todellakaan ole sopivaa että poika näkee tuollaistakin siellä ollessaan. On imettäminen ihan ok ja hyvä varmaan vauvalle, mutta ei lapseni tarvitse nähdä vieraan naisen rintavarustusta jatkuvasti isällä ollessaan! oksettavaa suorastaan. Tästä sanoinkin jo miehelle.
AP""Tästä sanoinkin jo miehelle"
Joo, tyrsk, ap, oot varmaan aika huvittava tapaus ja aivoituksesi tunnettuja jo exäs ja tämän naisen perheessä. Ja tässä ketjussa mies ei enää edes halunnut lapsia sinun mukaasi, vaan pelkästään tämä uusi nainen... Koita nyt päättää ;)
Toi lainaamasi teksti oli hyvä. Hienoa, että sen ketjun ap:n (joka vissiin on tänkin ketjun ap) lapsi on saanut viettää rauhallisia viikonloppuja isän perheessä uuteen sisarukseen tutustuen. Onkin olennaista, että lapsi tutustuu vauvaan ja ja heille syntyy sisarusten side. Mies toimii oikein, kun antaa sen mahdollisuuden, eikä erota lasta vauvasta ja vauvan äidistä, vaan viettävät yhdessä aikaa perheenä. Kovin on katkera tuo ap:n kommentti, olisi hyvä ymmärtää, että he ovat siellä perhe, johon kuuluu vauva, miehen puoliso ja mies itse. Ap, koittaisit nyt ymmärtää, että sinä olet siinä kuviossa ulkopuolinen. Lapsesi ei tietenkään ole, mutta sinä olet. Täysin siihen perheeseen kuulumaton, sen sijaan lapsesi kuuluu siihen uusperheeseen, kuten hän kuuluu myös sinun ja lapsesi muodostamaan perheeseen. Lapsella on siis omia ihmisiä kahdesta perheestä, mutta sinulla ap - ja tätä painota n- on ihmisiä vain yhdestä perheestä, lapsesi. Ex-miehesi ei ole osa sinun perhettäsi, etkä sinä hänen. Tämän ymmärtäminen voisi auttaa sinua eteenpäin elämässäsi ja ajatustesi kanssa.
En ihmettele enää yhtään, ettei ap:n lapsi saa isänsä aikaa enää oikein ollenkaan, kun luin tuota aiempaa ex sai lapsen -ketjua. Ap yrittää tehdä oman lapsensa vierailuista oikeita helvettiviikonloppuja kertomalla miten paljon aktiviteettia exän pitäisi lapsen kanssa tehdä ja moittii sitten perään jos tämä ei toteudu. Vaikka siellä elettiin pikkuvauva-arkea, joka on varmasti jo 7,5- vuotiaalle kivaa vaihtelua, onhan kyseessä kuitenkin hänen verisukulaisensa se vauva. Oma pikkusisarus.
"Tuo uusi nainen ja lapsi ei liikuta elämääni varsinaisesti mitenkään. Miksi jättäisin tavoittelematta onnea itselleni ja lapselleni vain siksi että jollekin itselleni vieraalle mukulalle ei tule paha mieli? eipä kai hänkään rikkinäistä perhettä ansaitse mutta olisipa äitinsä voinut miettiä ennen kun alkaa lasta tehdä että miehellä kuitenkin on jo ollut perhe joka etusijalla aina. Ehkä siiis vähän itsekkäästikin ajattelen mutta nyt onkin kyseessä oma ja lapseni elämä!"
Tämä lainaus siis Ex miehen takaisin saaminen tässä tilanteessa -ketjusta. Ihan satavarmasti sama nainen kyseessä näissäkin linkatuissa keskusteluissa, kirjoitustyyli ja ilmaisutapa ovat yksi yhteen ap:n kanssa. On kyllä jäätävä täti, en voi tyrmistykseltäni juuri muuta todeta. Minäminämiiiinäää, minä olen aina ja ikuisesti ykkönen ex-miehen elämässä, no matter what. Huh huh!
Huh, miten erikoinen ja umpimielinen asenne monella mammalla tuntuu tähän asiaan olevan. Monella on selkeästi takaraivossa sairaalloinen pelko oman avioliittonsa tai vaimoasemansa puolesta.
Vaimoudessa ei ole mitään pyhää tai erikoista. Jos mieheni Ex moista ehdottaisi, en olisi moksiskaan tai suhtautuisi asiaan millään tavoin ylimielisesti. Meillä monilla on exiä, on rakkautta ja historiaa. Olen jokaisen exäni kanssa ystävä, he ovat osa elämääni ja heitä jokaista rakastan. Se, että suhteemme ei ole toiminut - ei tarkoita, ettei näissä ihmisissä ole ollut jotain hyvää tai se syy, miksi heitä silloinkin rakastin, olisi kadonnut. Rakkaus on muuttanut muotoaan toki, mutta olen heille aina läsnä, jos he soittavat tai minua tarvitsevat. He ovat siis ystäviäni, joiden kanssa minulla on hyvä suhde. Sama se on miehelläni ja hänen exällään. Ex sekä heidän yhteinen lapsensa on tervetullut meille millloin tahansa ja tulemme oikein hyvin toimeen. Yhteinen lapsemme (minun ja miehen) on usein Exän luona hoidossa jne. Minulla ei taas ole exieni kanssa lapsia.
Ei kaikki"uudet vaimot" ole mustasukkaisia ja umpimielisiä. Ydinperhe ei ole mikään normi. Lapselle riittää, kun on turvallinen ympäristö kasvaa ja elää, jossa on paljon rakkautta. Valitettavasti se teidän niin suurenmoisesti ihailtu ydinperhe ei todellakaan ole mikään tae tälle. Avioliitto ja ydinperhe ei ole mitenkään parempi vaihtoehto muillekaan vaihtoehdoille.
Älä siis kuuntele Ap tätä sivukaupalla olevaa katkerien vaimokkeiden tilitystä täällä. Vain sinä tunnet ja tiedäsi exän ja sinun tilanteesi ja miehen uuden vaimon. Jos miehen uusi vaimo olisi samankaltainen kuin minä, en pitäisi tätä erityisesti poisuljettuna vaihtoehtona. Exä ei ole meille mikään uhka vaan mahdollisuus ja myös osa tätä meidän perhettämme. On ihanaa kun saa lastenhoitoapua ja on juttukaveri muutenkin.
Itse uskon elämän parhauteen silloin, kun se on mahdollisimman monipuolista.
Vierailija kirjoitti:
Huh, miten erikoinen ja umpimielinen asenne monella mammalla tuntuu tähän asiaan olevan. Monella on selkeästi takaraivossa sairaalloinen pelko oman avioliittonsa tai vaimoasemansa puolesta.
Vaimoudessa ei ole mitään pyhää tai erikoista. Jos mieheni Ex moista ehdottaisi, en olisi moksiskaan tai suhtautuisi asiaan millään tavoin ylimielisesti. Meillä monilla on exiä, on rakkautta ja historiaa. Olen jokaisen exäni kanssa ystävä, he ovat osa elämääni ja heitä jokaista rakastan. Se, että suhteemme ei ole toiminut - ei tarkoita, ettei näissä ihmisissä ole ollut jotain hyvää tai se syy, miksi heitä silloinkin rakastin, olisi kadonnut. Rakkaus on muuttanut muotoaan toki, mutta olen heille aina läsnä, jos he soittavat tai minua tarvitsevat. He ovat siis ystäviäni, joiden kanssa minulla on hyvä suhde. Sama se on miehelläni ja hänen exällään. Ex sekä heidän yhteinen lapsensa on tervetullut meille millloin tahansa ja tulemme oikein hyvin toimeen. Yhteinen lapsemme (minun ja miehen) on usein Exän luona hoidossa jne. Minulla ei taas ole exieni kanssa lapsia.
Ei kaikki"uudet vaimot" ole mustasukkaisia ja umpimielisiä. Ydinperhe ei ole mikään normi. Lapselle riittää, kun on turvallinen ympäristö kasvaa ja elää, jossa on paljon rakkautta. Valitettavasti se teidän niin suurenmoisesti ihailtu ydinperhe ei todellakaan ole mikään tae tälle. Avioliitto ja ydinperhe ei ole mitenkään parempi vaihtoehto muillekaan vaihtoehdoille.
Älä siis kuuntele Ap tätä sivukaupalla olevaa katkerien vaimokkeiden tilitystä täällä. Vain sinä tunnet ja tiedäsi exän ja sinun tilanteesi ja miehen uuden vaimon. Jos miehen uusi vaimo olisi samankaltainen kuin minä, en pitäisi tätä erityisesti poisuljettuna vaihtoehtona. Exä ei ole meille mikään uhka vaan mahdollisuus ja myös osa tätä meidän perhettämme. On ihanaa kun saa lastenhoitoapua ja on juttukaveri muutenkin.
Itse uskon elämän parhauteen silloin, kun se on mahdollisimman monipuolista.
Mille se tuntuisi, jos miehesi ex veisi miehesi mökkiviikonlopulle ihan tarkoituksenaan vietellä miehesi takaisin ja onnistuisi siinä? Tai haluaisi lapsen miehesi kanssa? Ja sanoisi, ettei piittaa sinun tunteistasi paskaakaan?
Veikkaanpa, ettet palaa vastaamaan, mutta jos palaat, niin ihan tuohan on se, mistä aloittajaa on kritisoitu, ei siitä, että hän olisi hyvissä väleissä kaikkien kanssa ja hyväksyisi heidät ja hoitaisi miehensä uutta vauvaa vaikkapa. Mutta kuvitteletko sä, että ap haluaa hoitaa häntä?
Mua ärsyttää ajatuskin jos mieheni exä ajattelisi itsestään noin omahyväisesti ja kuvittelisi olevansa miehelleni joku ikuinen ykkönen forever. Oikeasti ärsyttää ajatuskin että joku eläisi noin harhoissaan ja mielessään kuvittelisi mut täysin arvottomaksi kun taas itse on toki sellaisessa asemassa miehelle että voi ihan hyvillä mielin ehdotella jotain vauvantekoakin. Mielelläni olen suvaitsematon jos se sitä tarkoittaa. Jos mies olisi sinkku niin sitten ihan sama mitä kukakin elämällään tekee, kunhan nyt lapsen hyvinvoinnin edes muistaisi. Mutta kyllä jos on naimisiin mennyt niin siinä ei exät enää mielipiteineen, vaatimuksineen ja muine paskapuheineen paljoa luulis painavan! Ja ois ihan tervettä että exätkin sen tajuiaisi ja jatkaisi omaa elämäänsä. Säälittää kun toinen roikkuu exässä vielä vuosien jälkeen tämän ollessa jo naimisissa.
ei ole kovin hyvä idea minusta, lasten kannalta (jo olemassa olevan ja sen suunnitteilla olevan).
Jos ottaisit pääsi pois perseestäsi ja katselisit maailmaa?
Mulle tuli vähän tästä mieleen parin viikon takainen ketju jolle kans naureskelin sidukkatölkki kourassani yks ilta. En muista otsikkoa, mutta siinä aloittaja oli suivaantunut kun ex miehensä ei järkännyt heidän lapselleen omaa huonetta viikonloppu vierailuja varten. Suurin ongelma taisi kuitenkin olla että miehellä oli uusi nainen jonka työhuoneessa lapsiparka joutui nukkumaan. Katkeruus pilkisteli sieltäkin joka toisen rivin välistä :D saattoi olla eri tyyppi sen kirjoittaja, mutta joka tapauksessa kertoo taas pelottavaa faktaa siitä miten jotkut (naiset) on ihan pimeitä vaatimuksineen ja kuvitelmineen. Ja siis nimenomaan eron jälkeen ja oikein erityisesti sitten jos exä löytääkin naisen itselleen. Hyvä analyysi oli kyllä tuolla aiemmin aiheesta :D nimenomaan, hylätty mies alkaakin kiinnostaa sitten kun se on toisen oma ja kaduttaa kun tuli paremman toivossa heivattua, eikä sitten itsellä flaksi käynytkään niinkuin oli kuvitellut. Voi voi kun ymmärtäisitte että se juna meni jo viimeistään silloin kun mies on avioliiton solminut toisen kanssa tai saanut lapsen.
Mun mielestä ihan hyvä ajatus. Aika rajoittuneita ihmisiä täällä.
Tai pokaa se exä sopivaan aikaan ja laita peukalo pystyyn ;-).