Haluaisin vielä exän kanssa vauvan, onko tässä mitään ideaa?
Kuulostaa tietty alkuun varmaan oudolta, mutta tilanne on siis se että erosimme noin kuusi vuotta sitten ja meillä on ala-aste ikäinen lapsi. En ole löytänyt sopivaa kumppania näiden vuosien aikana ja ikäkin alkaa kolkutella, täytän pian 39v. Eli viimeiset hetket olisi nyt vauvalle!
En haluaisi ihan yksin tai kenenkään huonon kumppanin kanssa alkaa tätä toteuttaa. Oikeastaan ainut kenet voisin isänä lapselleni nähdä olisi ex mieheni. Hänen tiedän olevan hyvä isä ja vastuullinen. Mitköhän tämä mies tuumaisi jos tällaista ideaa heittäisin kehiin? Varmasti järkyttyy ensin, mutta ehkä sulateltuaan asiaa hieman, niin voisihan tuo innostuakin?
Tässä on muutamia muttia, mutta itse olisin oikeasti valmis tähän, enkä oikeasti välitä mitä mieltä muut ovat. Mulla on tapana ajatella, että kunhan on itse onnellinen niin se on tärkeintä! Tiedän että tää herättää teissä närää ja provoa huudellaan, mutta olen tässä nyt tosissani. Lähinnä siis että onko teistä ihan kuolleena syntynyt ajastus?
Kommentit (358)
Vierailija kirjoitti:
Kysy sen exän isältä, josko se haluais lisääntyä sun kanssa. Tuskin ex-anoppi vastaan pistää. Vauva olis sit sisaruksensa setä tai täti. Näppärää.
Ja eksän velipuoli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tiukkoja kommentteja. Yllätyin, koska omasta mielestäni ajatus ei ole yhtään niin hullu mitä osa tuntuu ajattelevan. Jos ex-kumppaniin on hyvät välit, vanhemmuus toimii ja kumpikin tahtoo vielä lasta, en näe miksi asia olisi väärin. Apn tapauksessa toki asian olisi miehen uudelle kumppanille myös ok ja toivottu, mistä tietää ettei olisi ellei kysy? Jos uusi nainen ei voi saada lapsia, se ei kuitenkaan tarkoita etteikö hänkin niitä voisi enää haluta. En tiedä olenko itse sitten harvinaisen avarakatseinen, mutta itse en uutena kumppanina näkisi asian hyväksymistä mahdottomuutena. Miksei se lapsi voisi olla yhtä rakastettu, kuin adoptoitukin tapaus? En hyväksyisi pettämistä, mutta luovutuksen kautta jos tuo jotenkin onnistuisi, niin miksipä ei jos itsekin uutta vauvaa perheeseen tahtoisin. Toki välien pitäisi olla kaikkien aikuisten välillä hyvin lämpimät ja toimivat, jotta tuollainen onnistuisi ilman ylimääräisiä draamoja. Ja ennen kaikkea asian pitäisi olla avoin, hyvin puhuttu ja mietitty ennen toimeen ryhtymistä. Mutta ihan varmasti tällaisia tapauksia löytyy maailmalta, eikä ne hullutkaan ideat aina ole niin hulluja jos aikuiset osaavat olla aikuisia ja yhtä mieltä asioiden järjestelyistä.
Voihan tällainen järjestely varmaan jossain tilaanteessa toimia, mutta mielestäni tässä tilanteessa täysin absurdi ajatus. Ensinnäkin ap:n mielestä exän nykyisen vaimon mielipiteellä ei ole mitään väliä, joten toimiva suhde kaikkien osapuolten välillä ei selkeästi toteudu. Toisekseen ap haaveilee 50/50 vanhemmuudesta, mutta aiemmista kommenteista selviää, ettei nykyinenkään lapsi asu molempien luona esim. vuoroviikoin. Mies käy tapaamassa lastaan viikonloppuisin, joten vähän ulkopuolellahan lapsi on miehen uudesta perheestä. En sitten tiedä mikä tässä syynä, ettei lapsi myös asu isänsä luona, enkä myöskään tiedä, että onko tämä juuri se syy miksi ap haluaisi toisen lapsen miehen kanssa. Eli haluaisi että mies kävisi useammin ja olisi enemmän sidottuna häneen ja lapseen? Kolmannekseen voisin kuvitella, että tilanne olisi erittäin outo nykyisen vaimon lapselle eli miehen lapsipuolelle. "Mun isäpuoli hankkii sen eksän kanssa lapsen, jotta sillä niiden lapsella ois täyssisar" on lause, mitä harvemmin tarhan tai koulun pihalla kuulee. Neljännekseen, jos mies ja sen nykyinen haluaisivat lapsen, niin miksi ihmeessä he tyytyisivät jaettuun huoltajuuteen? Mutta joo, tilanne saattaisi toimiva, jos nykyinen lapsi asuisi vuoroviikoin molempien vanhempien luona ja kaikilla osapuolilla olisi hyvät ja toimivat välit. Se nykyisen vaimon lapsen suhtautuminen asiaan olisi kuitenkin silloin epävarmuus tekijä ja tämä järjestely vaatisi niin paljon kommuunihenkeä, että todennäköisempää on päätyminen katastrofiin kuin täydelliseen paratiisiin.
tuli tosta kommuunihengestä mieleen et mä tiedän yhden ex pariskunnan, joiden välillä tää järjestely vois toimia. ne on kyllä molemmat uusissa naimisissa mutta viettävät kaikki tiiviisti aikaa yhdessä. molemmilla on kyllä lapsia nykyistenkin kanssa. mutta ne asuvat kaikki samassa naapurustossa ja viettivät esim viime joulun kaikki saman katon. exät ja nyxät ja exien muksu ja nyxien muksut. ex-pariskunnan yhteisen lapsen huoltajuus on just järjestetty vuoroviikottain ja molemmat pariskunnat tulee sen verran hyvin juttuun toistensa kanssa et ei oo outo näky nähdä pariskuntien naisia keskenään kahvilla tai muutakaan komboa yhdessä liikenteessä. mä voisin kuvitella et jos eivät enää saisi lapsia nyxiensä kanssa (ja haluaisivat niitä lisää), ne vois hyvinkin päättää kokeilla keinohedelmöitystä exien kesken. mut harvemmin noihin tapauksiin törmää, missä ollaan suurta perhettä yhdessä
Kiitti nro 239, mä ihan unohdin, et sillähän nykyisellä on lapsi. Ja nyt mä naureskelen tolle sun lauseelle "Mun isäpuoli hankkii sen eksän kanssa lapsen, jotta sillä niiden lapsella ois täyssisar". Ei sais nauraa, mutta mä voin niin sieluni silmin nähdä pikkulapsen haudanvakavana selittämässä tota ja oishan se jotenkin tragikoomista =D
aivan loistava idea. ehdotan että ette kerro eksän vaimolle ollenkaan suunnitelmasta vaan pistätte vaan lapsen alulle. sit kun lapsi on syntynyt voitte ehkä kertoa vaimolleki asiasta. jos se ei voi hyväksyä miehensä lapsia niin se on sen oma vika ja lähteköön sit lätkimään
Mä voin sanoa, että uutena vaimona en antaisi ikinä anteeksi edes ehdotusta. Se on niin mauton ja ennen kaikkea sisältää narsistisen halun manipuloida meidän elämää. Törkeyden huippu. Tosin voipi olla, että tuo eksän uusi vaimo tietää jo ap:n narsistisesta persoonasta, joten voi pystyä ohittamaan tämän vain yhtenä, uutena yrityksenä tehdä kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin sanoa, että uutena vaimona en antaisi ikinä anteeksi edes ehdotusta. Se on niin mauton ja ennen kaikkea sisältää narsistisen halun manipuloida meidän elämää. Törkeyden huippu. Tosin voipi olla, että tuo eksän uusi vaimo tietää jo ap:n narsistisesta persoonasta, joten voi pystyä ohittamaan tämän vain yhtenä, uutena yrityksenä tehdä kiusaa.
Tää vastaus mua kyllä ärsyttää suuresti! "En antaisi ikinä anteeksi edes EHDOTUSTA"!! Kun nimenomaan, aina mielestäni voi ehdottaa. Vastauksesi antaa sinun ajattelustasi elämään niin kapean ja köyhän kuvan, että olen surullinen puolestasi. Jos sinulla on lapsia, niin tue heitäkin ihmeessä nujertumaan elämässä muiden asettamien raamien puitteisiin omassa ajattelussaan ja pitämään visusti turpansa tukossa, jos he keksivät valtavirrasta poikkeavan idean.
Onhan se tosiaan jo käynyt ilmi, että ap on sairaalloisen mustasukkainen eksästään ja omistushaluinen tätä kohtaan. Se paistaa läpi tuosta nyksän jatkuvasta mitätöinnistä, että tämä on vain joku sivullinen jolla ei ole miehen elämässä mitään sijaa, jonka tunteita ei miehen tarvitse edes miettiä jne. Ap ei siis kestä sitä ajatusta, että miehen uusi vaimo on oikeasti tämän vaimo, eikä vaan joku hyvän päivän tuttu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vastaus mua kyllä ärsyttää suuresti! "En antaisi ikinä anteeksi edes EHDOTUSTA"!! Kun nimenomaan, aina mielestäni voi ehdottaa. Vastauksesi antaa sinun ajattelustasi elämään niin kapean ja köyhän kuvan, että olen surullinen puolestasi. Jos sinulla on lapsia, niin tue heitäkin ihmeessä nujertumaan elämässä muiden asettamien raamien puitteisiin omassa ajattelussaan ja pitämään visusti turpansa tukossa, jos he keksivät valtavirrasta poikkeavan idean.
Taidat olla ap? No, joko ehdotit exälle ja VAIMOLLEEN?
Musta toi kertoo jo ap:n kyvyttömyydestä ymmärtää omaa asemaansa ex miehen avioliittoon kuulumattomana henkilönä. Oletan ettei tämä ole ap:n ensimmäinen sekopäinen vaatimus, joten välit exään tai tämän vaimoon tuskin ovat erityisen lämpimät. Minusta tuo ehdotus tässä tilanteessa on aivan utopistinen, aivan kun ap ei ymmärtäisi mitä hän voi ex puolisona toiselle ehdotella. No joo tavallaan ei kai se ehdottaminen mitään keltään ole pois, mutta siis jo se että ap vie ajatuksen niin pitkälle että viittii edes ehdottaa niin.... Jos olisin tuo vaimo niin pitäisin tosi röyhkeänä jo tuota että tuommoista käydään ehdottelemaan aviomiehelleni! Se että toinen nainen oikeasti kuvittelisi että mieheni tekisi lapsen hänelle! Ehkä olen sitten hyväksymätön, mutta kyllä se olisi eron paikka jos mies tekisi exänsä kanssa lapsen suhteemme aikana! Siis ihan oikeastiko ap on sitä mieltä että avioliitossa olevat henkilöt voi tehdä lapsen kenen kanssa tykkää ja puolison on vaan tämä asia kiltisti hyväksyttävä? eli ok myös jos vaimo tulee raskaaksi toiselle miehelle?
Minusta sinun ei pidä edes ehdottaa tuota, ihan oikeasti!!!! lapsen voit saada muutenkin, vaikka hieman kyseenalaistaisin kyllä senkin kirjoittelujesi pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottamisesta voi loukkaantua, koska ehdotus voi paljastaa hyvin paljon siitä, mitä oikeasti jostain henkilöstä ajattelee. Mietis vaikka näitä: "Hei, mitäs jos heivataan toi Ville meidän kaveriporukasta, se on niin tylsä tyyppi!" "Mä ehdotan että sun kannattais hankkia sterilointi, ettet vaan hanki lisää kaltaisiasi lapsia tähän maailmaan." "Hankkiudu eroon äidistäs. Mitä, se oli vaan ehdotus!" "Mun mielestä sun miehen kannattaisi erota susta, kun et voi sille lapsiakaan antaa."
Tuossa ap:n tilanteessa hänen suunnittelemansa ehdotus nimen omaan osoittaisi, että uusi vaimo on hänen mielestään täysin mitätön ihminen, jonka tunteilla ei ole merkitystä, ja lisäksi jos lapsettomuus on tälle vaimolle vaikea asia, vääntäisi oikein puukkoa siinä haavassa.
Tuo voisi toimia vain siinä tapauksessa että kaikki osapuolet on täysjärkisiä, kukaan ei haaveile yhteenpaluusta, kaikki päätökset tehdään yhdessä, miehen vaimo osallistuu jo raskausaikana neuvoloihin ym., asioista keskustellaan avoimesti, asuminen lähekkäin, täydellinen luottamus.. Tuossa on jo kaikki katastrofin ainekset kasassa, eli onnistuisi vain äärimmäisen harvoilta, jos niiltäkään. Ap:n tapauksessa mahdotonta toimia, koska ap:lla ei ole aikomustakaan ottaa miehen vaimoa millään lailla huomioon vaan haluaa lapsen olevan vain hänen ja ex-miehensä projekti, joten kyse ei edes ole pelkästä vauvakuumeesta, vaan halusta saada ex-mies takaisin koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä itse ihan pihalla? Pelkkä ehdotus voi sisältää kovankin loukkauksen. Miltä tuntuisi, jos ehdottaisi sulle, että "anna lapses pois, kun et varmaan oikein osaa hoitaa niitä" tai "sinuna lopettaisin nauramisen, kun noi hampaat ei ole kauhean edustavat". Ehdotus voi todellakin sisältää kovankin loukkauksen ja paljastaa toisen ihmisen välinpitämättömyyden tunteista ja syvimmät ajatukset.
En minäkään toppaisi ajatusta heti alkuunsa. Itse en haluaisi että mieheni siittäisi lasta kenellekään muulle kun ehkä veljensä parisuhteeseen, jos esimerkiksi veli olisi hedelmätön. Tällöin lapsi jäisi heille, eikä meillä olisi muuta kun täti/setä suhde lapeen. Itse en voi saada lapsia, ja jos oikein oikein oikein kovin haluaisin lasta, niin voisin ehkä mahdollisesti ehkäehkä kuvitella, että antaisin siskoni kantaa minulle lapsen ja "jakaa" vanhemmuuden hänen kanssaan. En tosin usko, että taantuisin ikinä sellaiseen laalaalandiaan missä vauvat on vaan ihqudaa pakko saada hinnalla millä hyvänsä. Ennemmin adoptoisin, sillä silloin perhesuhteet olisivat ainakin selvät, ja mielestäni lapsellakin on sellaiseen oikeus. Tilanteen, missä lapsi siis synnytetään puhtaasti toiselle olisi mielestäni enemmän hyväksytävää kun jaettu vanhemmuus.
Edellytys AP:n kuvaamalle tilanteelle olisi ehdottomasti se, että kaikki olisivat aidosti ystäviä keskenään ja kaikki kunnioittaisivat toisiaan. Nythän näin ei ole, joten idea on kuolleena syntynyt ja kuten täällä on jo mainittukin, todella narsistinen. Siis ihan oppikirjanmukaisesti.
Haluankin AP ihan mienekiinnosta kysyä, mitkä motiivisi todella ovat. Kuten itse kerroitkin, kadut eroa ja sinua selkeästi harmittaa se, ettei ruoho ollutkaan vihreämpää aidan toisella puolella. Sanot ettet vaatisi mieheltä mitään, mutta kuitenkin toivoisit hänen osallistuvan vauvan elämään ensimmäisen vuoden aikana, eli siis käytännössä sitten mies reissaisi sinun luoksesi viettämään sinun kanssasi perhe-elämää. Spermapankkiin et halua mennä, sillä totaali yksinhuoltajuus olisi kammottava ajatus. Mutta siis jos et miestä aio painostaa tai vaatia häneltä osallistumista, niin silloinhan olet totaali YH jokatapauksessa. Asiat siis menisivät niinkuin sinä tahdot, tai ne menisi päin ttua.
Jos sinä vaikuttaisit edes vähän tasapainoisemmalta ja fiksummalta ihmiseltä niin et saisi näin paljon negatiivisia kommentteja. Vilpittömästi sanon seuraavan sinulle, kanssaihmiseltä kanssaihmiselle; Mene juttelemaan jonnekin ammattilaiselle.
Kuules ap! Tässä sulle ehdotus:
Kun olet niin ajattelevainen kerrassaan niin tarjoudu tekemään lapsi, mutta exäsi ja hänen vaimonsa soluista!
Siinä sitten kolmen kimpassa jaatte lapsesta vastuuta. Lapsi olisi heidän, mutta saisit vauvaa hoitaa.
Mitä? Eikö sovi? :0
Miksikäs ei? Hyvä idea! Ei vaan olis ihan pelkästään sun napasi ympärillä, joten tuskinpa suostuisit.
Miksi siis olettaisit kenenkään toisen suostuvan sun järjettömään ideaasi?
Se ettei exäsi nyksä saa lasta enää niin et voi tietää mikä on syy. Se syy ei välttämättä ole sellainen mitä ei voisi lääketieteen keinoin muuttaa jos miehesi välttämättä lapsen haluaisi ja tietysti hän tahtoisi silloin sen lapsen vaimonsa kanssa. Ei sinun. Ehkäpä miehesi rakastaa vaimoaan niin paljon, että haluaa olla hänen kanssaan niin palavasti, että on luopunut mieluusti mahdollisista lapsihaaveistaan? Onko käynyt ap sun mielessä?
Puhut miehesi ottamisesta takaisin kuin se ylipäänsä olisi jotenkin mahdollista! Pahoitteluni, mutta ei nuo sun juttusi kuulosta ihan terveiltä.
Itselläni tuo sun ehdotuksesi olisi ollut mahdollista,mutta kuvioon ei liittynyt uusia kumppaneita. Exä olisi ollut valmis ja halukas moiseen.
Olen silti hyvin hyvin iloinen, että päätin katsoa mitä tulevalla on minulle tarjota. Olin pitkään yksin ja ihan omasta tahdostani, lapsiakin minulla on jo useampi, joten päädyin tekemään ns.luopumistyötä sen suhteen, että vauvat ja perheen perustaminen voisi olla minun osaltani jo taakse jäänyttä ja voisin vapauttaa itseni elämään nyt toisenlaista elämää ja jos jonkun tapaan niin valikoin hänet vain itseäni varten, koska lapsetkin jo melko isoja.
Nyt olen löytänyt hänet ja on ihanaa kun ei tarvitse miettiä pakosta yhdenkään lapsen tekemistä. Jos jossain kohtaa tulisi sellainen vaihde uudestaan päälle niin se on sitten sen ajan murhe. Sen päättää sitten joku ihan muu taho kuin minä, että raskaudunko vai en ja mikä on terveyteni tilanne.
Eihän elämässä ole koskaan mikään varmaa ja sinullekin jää mahdollisuus raskautua sitten parinkin vuoden päästä jos et ole ketään löytänyt ja olet siihen valmis, vaikka yksin.
Mutta exästäsi sun on nyt kasvettava yli!
Hyvää jatkoa ja mene rohkeasti jollekin psykologille juttelemaan jos haluat järjestää ajatuksiasi tulevasta ja menneestä sekä toiveistasi ym.
Se on omaan henkiseen pankkiin sijoittamista ja voi jopa parantaa sun mahdollista tulevaa suhdetta.
On hienoa, että opettelet ajattelemaan asioita itsesi kannalta, että mikä tuntuu hyvältä, mutta rajat kuljee siinä, että ne asiat eivät silloin ole myös jonkun toisen asioita. Sinun pitää muistaa edelleen myös muiden tunteet.
Sinulla on selvästi kasvunpaikka ja toivon sinun saavan itsesi kanssa asioihin selkeyttä, rajoja, turvaa ja sopivasti rakkautta. Muualta kun eksältä.
Ap, tätä ei kuulu kysyä vauvapalstalla, vaan exältä ja erityisesti siltä exän uudelta. Kai sentään on hänenkin asiansa, saako miehensä lapsia jonkun toisen kanssa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko äitis koskaan ehdottanut sulle, että tiukentaisit vaginaasi, että ees löytäisit miehen? Mut ei haittais vaikka ehdottaisi? Tai mikään muukaan ehdottelu ei sua haittais? Tai pomosi vois ehdottaa sulle, että sä voisit siirtyä alempitasosiiin tehtäviin, koska joku Maiju nyt vaan haluaa sun paikan? Ei ikinä tulisi mieleen, että mikä sinussa on vikana, kun sinulle jatkuvasti ehdotetaan ikäviä asioita, joihin ei kenenkään pidä suostua? Sillä exän vaimolla ei välttämättä ole niin teräksinen kuva itsestään, etteikö pahastuisi edes ehdotuksesta.
P.S. Mä oon varma, että sä hyötyisit siitä vaginan tiukennusleikkauksesta. Menisitkö?
http://www.vauva.fi/keskustelu/4457499/ketju/ex_miehen_takaisin_saaminen_tassa_tilanteessa
Onks tää ketju sun aloittama kans? Vähän muunneltuja totuuksia...
Vierailija kirjoitti:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4457499/ketju/ex_miehen_takaisin_saaminen_tassa_tilanteessa
Luin siitä ekan sivun, on varmasti saman ämmän tehtailemaa. Puistattavaa. Hirveää. Etenkin tuo "miehellä on minä ja lapsemme ja me olemme kuitenkin aina hänen ensimmäinen ja oikea perheensä" ja että haluan mieheni nyt takaisin eikä se ole moraalitonta, koska minä olin nyt vain vähän tyhmä, kun jätin hänet aikoinaan....! Siiiis mitääh? Mitään noin tyhmää ja hirveää en ole koskaan aikaisemmin tältä palstalta lukenut. Nainen ei käsitä MITÄÄN. Toisella ei saisi olla hänen mukaansa lainkaan omaa elämää. Hänen elämänsä on sitä, miten aloittaja sen sanelee. Aloittajan huomattua olleensa tyhmä aloittaja saa nyt aloittaa alusta miehen kanssa ja aloittajan saama pokaali eli palkinto on se, että huomasi olleensa tyhmä! Nyt miehellä kävi siis mieletön mäihä, ap:n mukaan, kun ap huomasi olleensa tyhmä! Eli mies voi otttaa ap:n takaisin ja ap ilmanmuuta olettaa, että mies on vain itku silmässä odottanut väärän perheensä luona että ap tajuaa olleensa hölmö?
Kuule ap: mieskin on tajunnut jo ajat sitten, että sinä olet hölmö. Se hänen uusi sen sijaan ei ole miehelle yhtään hölmö, vaan sellainen, jonka kanssa hän jopa avioitui. Jos hän olisi vain odottanut että sinä tajuat olleessi hölmö hän ei olisi avioitunut kenenkään kanssa. On sinulle ihan oikein, että sinä et saa aina mitä haluat!!! Että sä oksetat minua!!!
Vierailija kirjoitti:
Siinä ketjussa oli hyvä kirjoitus ja analyysi ap:n kaltaisista naisista:
"En ole ap, mutta tullut huomattua että monilla naisilla alkaa exä kiinnostaa siinä vaiheessa kun mies onkin uuden onnen ja mahdollisesti perheen saanut itselleen. Kai siinä havahtuu että olihan tuo ihan hyvä mies kun kelpasi toiselle naiselle ja perheenkin perusti, joka aiheuttaa sitten mustasukkaisuutta kun itsellä ei enää ehjää perhettä ole. Ja sitten jos uusi nainen sattuu olemaan vielä nuori ja nätti niin katkeruus on entistä suurempaa, koska mies saikin nuoremman/kauniimman/paremman naisen kun edellinen, vaikka nainen oli ehkä kuvitellut miehen olevan tylsimys johon itse eikä kukaan muukaan aikaansa tuhlaisi. Tähän vielä se kun uutta onnea ei itselle löydykään vaikka kuvittelikin että vientiä riittää liiaksi asti. Sitten alkaakin vaikuttaa että ex mies olikin parempi saalis kuin nainen itse jolloin katumus valtaa mielen. Jos vielä ikää alkaa tulla ja ahdistaa yksin jääminen ja/tai lapsettomuus (tai halu saada lisää lapsia) niin useinhan sitä aletaan halajamaan sen kunnollisen ex miehen kainaloon kun ei ne baarista löytyneet raikulipojat olleetkaan kuin hetken hurmosta joiden kanssa ei voi tulevaisuutta rakentaa.
Ap on säälittävä ja parempi on kyllä tuossa tilanteessa nyt unohtaa VAUVAN isä perään haikailu! Sillä miehellä on oikea perhe nyt, johon sinä et kuulu. Varmasti on onnellinen nyt tahollaan ja osaa arvostaa perhettään kaiken sen jälkeen mitä sinun kanssa joutui kokemaan."
Ja eksän veli puoli!