Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin vielä exän kanssa vauvan, onko tässä mitään ideaa?

Vierailija
23.01.2016 |

Kuulostaa tietty alkuun varmaan oudolta, mutta tilanne on siis se että erosimme noin kuusi vuotta sitten ja meillä on ala-aste ikäinen lapsi. En ole löytänyt sopivaa kumppania näiden vuosien aikana ja ikäkin alkaa kolkutella, täytän pian 39v. Eli viimeiset hetket olisi nyt vauvalle!

En haluaisi ihan yksin tai kenenkään huonon kumppanin kanssa alkaa tätä toteuttaa. Oikeastaan ainut kenet voisin isänä lapselleni nähdä olisi ex mieheni. Hänen tiedän olevan hyvä isä ja vastuullinen. Mitköhän tämä mies tuumaisi jos tällaista ideaa heittäisin kehiin? Varmasti järkyttyy ensin, mutta ehkä sulateltuaan asiaa hieman, niin voisihan tuo innostuakin?

Tässä on muutamia muttia, mutta itse olisin oikeasti valmis tähän, enkä oikeasti välitä mitä mieltä muut ovat. Mulla on tapana ajatella, että kunhan on itse onnellinen niin se on tärkeintä! Tiedän että tää herättää teissä närää ja provoa huudellaan, mutta olen tässä nyt tosissani. Lähinnä siis että onko teistä ihan kuolleena syntynyt ajastus?

Kommentit (358)

Vierailija
341/358 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sairasta.

Vierailija
342/358 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos exäsikin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/358 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies välittäisi edes vastata tuohon, niin älytöntä.

Tämähän menee samaan sarjaan Tuksun kanssa. Ihmiset ostaa lehteä, vaikka sairas ihminen otsikoissa.

Hulluus kiinnostaa.

Vierailija
344/358 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh!

Vierailija
345/358 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin eksältä samalla viehkosti räpytellen ripsiäni. Hän oli ihan hiljaa. Varmaan häikäistyi upeudestani ja oli vain niin iloinen.

Ei sanonut mitään...VIELÄ! Mutta, siis iso MUTTA hän kyllä oli aivan hiljaa ja hiljaisuus on myöntymisen merkki!:/

Menen siis heti hakemaan raskaustestin, jos tulin jo raskaaksi. Raskaudun nimittäin tosi helposti, olen tosi hedelmällinen 39 vuotiaaksi.

Eksä varmasti on jo jättänyt nyksänsä ja tekee muuttoilmoitusta.

Kannatti kysyä odoteltuani 10vuotta. :)

Ja tämä siis Ap

Hyvä provo kieltämättä : D en lukenut koko ketjua mut ei kai tätä kukaan todeksi usko?

Vierailija
346/358 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap välttämättä haluaa/ haluaisi lapsen, nii varmasti löytyy vapaaehtoinen luovuttaja, ihan ilman mitää klinikka käyntejäki. Mutta ap:n ehdotus, että exänsä olisi lapsen isä, on aika erikoinen, etenki kun kyseinen mies naimisissa ja varsinki kun ap vielä haluaisi että ex osallistuisi vauvan hoitoon jne...en usko, että exänsä suostuisi moiseen, entäpä exän vaimo, varmasti vielä vähemmän, joten varmasti parasta olisi etsiä ulkopuolinen luovuttaja..en ymmärrä miksi ap välttämättä haluaisi lapsen yksin, yksinhuoltajana on varmasti raskasta kun ei voi jakaa sitä lapsen hoitovastuuta....

Vierailija
347/358 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin eksältä samalla viehkosti räpytellen ripsiäni. Hän oli ihan hiljaa. Varmaan häikäistyi upeudestani ja oli vain niin iloinen.

Ei sanonut mitään...VIELÄ! Mutta, siis iso MUTTA hän kyllä oli aivan hiljaa ja hiljaisuus on myöntymisen merkki!:/

Menen siis heti hakemaan raskaustestin, jos tulin jo raskaaksi. Raskaudun nimittäin tosi helposti, olen tosi hedelmällinen 39 vuotiaaksi.

Eksä varmasti on jo jättänyt nyksänsä ja tekee muuttoilmoitusta.

Kannatti kysyä odoteltuani 10vuotta. :)

Ja tämä siis Ap

Hyvä provo kieltämättä : D en lukenut koko ketjua mut ei kai tätä kukaan todeksi usko?

Niinhän sitä tervepäisemmät haluaisi uskoa provoksi, mutta Ap on rustannut jo vuosikymmenen eksästään aloituksia.

Vierailija
348/358 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko elämässäsi kulutat aikaa haaveilemalla eksästä?

Vierailija
349/358 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap kertoa, että onko si

nulla muuta elämää?

Vierailija
350/358 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi, että hänellä on tapana ajatella, kunhan on itse onnellinen, muilla ei väliä.

Mites sun lapsi voi?

Vierailija
351/358 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

fäfäfäfäfäfäää

Vierailija
352/358 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko nostaa tää, koska kiinnostaa että AP kysyitkö jo mieheltä? :D Vaikutat ihmiseltä joka viettää aikaa tällä palstalla (vaikka muuta väittää) joten tulehan kertomaan miten vauvahanke etenee? vai onko vaimo laittanua kapuloista rattaisiin? :( :D

T. Ketjua seurannut utelias

Vierailija
353/358 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa. Toivottavasti olet saanut haluamasi.

Vierailija
354/358 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aapee huhuu?? olet taatusti siellä sidukkapullo kourassa aaveellä kuten me muutkin mammat näin perjantai iltana? :D:D

Vierailija
355/358 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
356/358 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aapee huhuu?? olet taatusti siellä sidukkapullo kourassa aaveellä kuten me muutkin mammat näin perjantai iltana? :D:D

Puhu vain puolestasi. Olen raitis av-mamma ja ylpeä siitä.

Hieman kuitenkin häpeillen myönnän, että kiinnostaa Ap:n tarinan loppu. Vai onko sitä..koskaan?

Vierailija
357/358 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
358/358 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4457499/ketju/ex_miehen_takaisin_saamine…

Voi ap rakas, olet selvästi tämän ketjun takana. Minusta nyt vaan on hyväksyttävä ettet saa exää takaisin ja jos haluat pitää edes ok välit niin älä hyvä ihminen tunge avioparin väliin. Et ehdotelemaan reissuja, etkä varsinkaan vauvoja! Kyllä niitä kivoja miehiä on vapainakin, kumma vaan ettet ole moista löytänyt... Olisiko omassa asenteessasi jotain pielessä? ehkä roikut ex miehessä niin pelottavan paljon että se karkoittaa miehet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän