Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin vielä exän kanssa vauvan, onko tässä mitään ideaa?

Vierailija
23.01.2016 |

Kuulostaa tietty alkuun varmaan oudolta, mutta tilanne on siis se että erosimme noin kuusi vuotta sitten ja meillä on ala-aste ikäinen lapsi. En ole löytänyt sopivaa kumppania näiden vuosien aikana ja ikäkin alkaa kolkutella, täytän pian 39v. Eli viimeiset hetket olisi nyt vauvalle!

En haluaisi ihan yksin tai kenenkään huonon kumppanin kanssa alkaa tätä toteuttaa. Oikeastaan ainut kenet voisin isänä lapselleni nähdä olisi ex mieheni. Hänen tiedän olevan hyvä isä ja vastuullinen. Mitköhän tämä mies tuumaisi jos tällaista ideaa heittäisin kehiin? Varmasti järkyttyy ensin, mutta ehkä sulateltuaan asiaa hieman, niin voisihan tuo innostuakin?

Tässä on muutamia muttia, mutta itse olisin oikeasti valmis tähän, enkä oikeasti välitä mitä mieltä muut ovat. Mulla on tapana ajatella, että kunhan on itse onnellinen niin se on tärkeintä! Tiedän että tää herättää teissä närää ja provoa huudellaan, mutta olen tässä nyt tosissani. Lähinnä siis että onko teistä ihan kuolleena syntynyt ajastus?

Kommentit (358)

Vierailija
1/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinkku?

Vierailija
2/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko exäsi sinkku? Jos ei niin ideasi on entistä naurettavampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahahhah!!!

Vierailija
4/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe että toi ois exäsi kannata hyvä diili. Maksaa tuplasti elareita? sietää sinua vielä vuosia pidempään? joku syyhän siihen lienee että olette eronneet.

Vierailija
5/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette sitten palaa yhteen ja tee sitä lasta?

Vierailija
6/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa että mitä nuo "muutama mutta" ovat? tulee mieleen että onko exäsi parisuhteessa?

Vierailija
7/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen eks ehdotti samaa aikanaan. Mies nauroi ämmän pihalle 😜

Vierailija
8/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idean hyvyys riippuu ihan sinun ja ex-miehen väleistä ja tulevaisuuden haaveista. Ymmärsin että välinne olisivat hyvät? Haaveileeko mies lisälapsista? Uudesta rakkaudesta? Mutta ei musta nyt mikään pystyynkuollut ajatus! Veikkaan tosin, ettei mies innostu, mutta sinäpä hänet paremmin tunnet, ehkä onkin sellainen tyyppi, joka innostuisikin!

Vierailija
9/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne voisi hämmentää lasta. Kun vanhemmat eivät ole yhdessä. Miten selittäisit lapselle?

Vierailija
10/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan tuokin kävisi mulle. Ero on kaduttanut etenkin kun sopivaa kumppania ei itselle löytynyt. Epäilen vaan ettei exä tuohon sentään suostu.

ap

Vierailija
11/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi kiinnostamaan, että miksi olette eronneet? Yleensä sitä erottaan syystä, eikä enä haluta lisääntyä keskenään.

Teoriassa haluamasi on ok. Mutta et varmasti kertonut kaikkea.

Ja onhan noita spermapankkeja. Miehet kun niin autuaasti siemeniään jakelevat. Varsinkin ilman vastuuta...

Vierailija
12/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idean hyvyys riippuu ihan sinun ja ex-miehen väleistä ja tulevaisuuden haaveista. Ymmärsin että välinne olisivat hyvät? Haaveileeko mies lisälapsista? Uudesta rakkaudesta? Mutta ei musta nyt mikään pystyynkuollut ajatus! Veikkaan tosin, ettei mies innostu, mutta sinäpä hänet paremmin tunnet, ehkä onkin sellainen tyyppi, joka innostuisikin!

Niin ja lisään nyt vielä, että automaattinen oletukseni oli, että mies on sinkku! En usko, että kukaan muutoin tuollaista edes ajautuisi pohtimaan.

Vierailija
13/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan tuokin kävisi mulle. Ero on kaduttanut etenkin kun sopivaa kumppania ei itselle löytynyt. Epäilen vaan ettei exä tuohon sentään suostu.

ap

Eli voisit palata exän kanssa yhteen kun ei parempaakaan miestä ole tarjolla. Entäs jos se parempi tulee vastaan niin mitäs sitten tapahtuu?

Vierailija
14/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa että mitä nuo "muutama mutta" ovat? tulee mieleen että onko exäsi parisuhteessa?

Nojoo, myönnän että tuo on juuri se suurin mutta :/ Exä on naimisissa. MUTTA, tämä exän vaimo ei voi saada (enää) lapsia. Yksi lapsi sillä on ennestään. Kysyin kun menivät naimisiin, että milloins sitten vauvauutisia on luvassa ja mies sanoi vähän haikeana että luultavasti ei koskaan, koska vaimo ei pysty niitä saamaan. Tämän takia ajattelin myös että ehkä mies voisi haluta vaikka sitten kanssani vielä yhden lapsen. Joutuuhan hän joka tapauksessa olemaan kanssani tekemisissä ainakin seuraavat 10v. Enkä vaatisi lasta alulle laitettavan "perinteisin menoin" vaan ihan lääkärin avituksella. Kuten sanoin, nin varmasti mies ensin kieltäytyy ja järkyttyy mutta oikeasti olisiko tämä nyt hullumpi ajatus?

ap

Vierailija
15/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkoi kiinnostamaan, että miksi olette eronneet? Yleensä sitä erottaan syystä, eikä enä haluta lisääntyä keskenään.

Ja onhan noita spermapankkeja. Miehet kun niin autuaasti siemeniään jakelevat. Varsinkin ilman vastuuta...

Mies on ihana isä kyllä mutta puolisona pitkän päälle tylsä ja intohimoton. Ja myönnän olleeni tällöin itsekäs kun lähdin suhteesta paremman toivossa, mutta ainakin annoin miehen olla lapsen kanssa niin paljon kun tahtoo. Onhan se minunkin etu! Mutta ei tuosta erosta sen enempää. Olen kuitenkin tässä vuosien aikana kasvanut sen verran henkisesti että tajuan olleeni typerys ja kadun sitä! Jos tietäisn että mieskin haikailee yhteenpaluusta niin tekisin tietty aloitteen ensin sen suuntaan, mutta en usko että haluaa kun on vihdoin päässyt yli minusta ja erosta ja päässyt eteenpäin elämässä. Vauva taas olisi ihan eri juttu

ap

Vierailija
16/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suoraan sanottuna hirveä ajatus!!!! jos mies on kerta valinnut vaimonsa kanssa olemisen siitä huolimatta että lapsia ei ole tulossa, niin sitten hän ei varmaan niin vakavasti vauvaa ole haluamassa että lähtisi sitä sinun kanssa tekemään!!! ja mieti nyt miltä vaimosta tuntuisi?? mies toisi kotiin toisen naisen tekemän vauvan heidän avioliiton aikana?? ainakin itseäni vituttaisi ja hävettäisi kun kaikki olettaisi että mies on pettänyt ja tuo äpärälapsen vielä vaimonkin "ihasteltavaksi". Huh huh mitä paskaa. Mitenköhän innoissaan vaimo olisi ottamassa vauvaa heille hoitoon?

Vierailija
17/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo, myönnän että tuo on juuri se suurin mutta :/ Exä on naimisissa. MUTTA, tämä exän vaimo ei voi saada (enää) lapsia. Yksi lapsi sillä on ennestään. Kysyin kun menivät naimisiin, että milloins sitten vauvauutisia on luvassa ja mies sanoi vähän haikeana että luultavasti ei koskaan, koska vaimo ei pysty niitä saamaan. Tämän takia ajattelin myös että ehkä mies voisi haluta vaikka sitten kanssani vielä yhden lapsen. Joutuuhan hän joka tapauksessa olemaan kanssani tekemisissä ainakin seuraavat 10v. Enkä vaatisi lasta alulle laitettavan "perinteisin menoin" vaan ihan lääkärin avituksella. Kuten sanoin, nin varmasti mies ensin kieltäytyy ja järkyttyy mutta oikeasti olisiko tämä nyt hullumpi ajatus?

ap

Eiköhän mies ole jo hyväksynyt että lapsia ei enää tule. Vaimokaan tuskin asiaa hyväksyy. Sorry, mut nuo muutamat mutat tuossa estää kyllä koko idean. Eri asia jos mies olisi sinkku.

Vierailija
18/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. Exä vieläpä naimisissa! Suorastaan sairasta ajatella, että hän voisi edes harkita tuota.

Vierailija
19/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voin kertoa että mies ei halua sun kanssas lapsia ja katuu varmaan sitä yhtäkin! suoraan sanottuna vaikutat ihan hirveältä ja itsekkäältä. Kunhan sinä olet onnellinen niin se riittää? et välitä ajatella sen vertaa edes tuota miehen vaimoa! ja muutenkin, nyt mies sitten kelpaisi kun et kumma kyllä ole löytänyt itsellesi sopivaa kumppania. Kaiken järjen mukaan tuo mies ei halua olla kanssasi tekemisissä kun sen verran mitä on pakko ja se siitä. Nolaat kyllä itsesi jos menet jotain vauvantekoa ehdottelemaan!

Vierailija
20/358 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on ihana isä kyllä mutta puolisona pitkän päälle tylsä ja intohimoton. Ja myönnän olleeni tällöin itsekäs kun lähdin suhteesta paremman toivossa, mutta ainakin annoin miehen olla lapsen kanssa niin paljon kun tahtoo. Onhan se minunkin etu! Mutta ei tuosta erosta sen enempää. Olen kuitenkin tässä vuosien aikana kasvanut sen verran henkisesti että tajuan olleeni typerys ja kadun sitä! Jos tietäisn että mieskin haikailee yhteenpaluusta niin tekisin tietty aloitteen ensin sen suuntaan, mutta en usko että haluaa kun on vihdoin päässyt yli minusta ja erosta ja päässyt eteenpäin elämässä. Vauva taas olisi ihan eri juttu

ap

En tajua, miksi kadut eroa. Olisitko muka päässyt kasvamaan henkisesti suhteessasi miehen kanssa? Ja miksi oikein kuvittelit löytäväsi jonkun toisen tuosta vain? Eikö ollut selvää, että kun ihminen haluaa erota syy harvoin on siinä toisessa, vaan itsen kasvuprosessissa?

Minusta et voi ehdottaa lasta enää miehelle, koska hänellä on uusi kumppani. Jos mies olisi vapaa, niin sitten voisit. En näe asiassa sinänsä mitään kummallista. Lapset sopeutuvat kaikenlaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme