Saako teillä lapset syödä aina silloin kun on nälkä?
Kommentit (85)
Meillä syödään säännöllisesti 3 h välein viisi kertaa päivässä. Eipä kukaan ole nälkää valittanut. Kaikki normaalipainoisia.
Kyllä lapsen ruokaa pitää saada mutta jos teen ruokaa ja 10 min päästä valmista niin Annan jonkun hedelmän että ruokakin maistuu
Meillä on selkeät ruoka-ajat , aamiainen, lounas ja päivällinen jolloin kaikki kotona olijat kokoontuvat ruokapoytään. Välipaloja 1-2 päivässä, lapset saa sen mukaan onko nälkä vai ei ja nekin syodaan ruokapoydän ääressä. Kun on pienestä saakka tottunut säännolliseen ruokarytmiin niin lapsilla on harvoin nälkä muulloin kuin ruoka-aikaan.
Kyllä mun poika on saanut aika ruokaa kun on ollut nälkä.
Tein ruokaa kerralla useaksi päiväksi ja lämmitin sitä aina kun pojalla oli nälkä, ellei ollut koko perheen ruoka-aika ja kaapista sai ottaa vapaasti. Nyt poika on 22-vuotias lihaksikas hujoppi ja katsoo itse että syö terveellisesti ja saa riittävästi proteiinia ja vitamiineja.
Itse en saanut lapsena mennä kaapille ja äiti teki pahaa ruokaa. Itse en ole tätä kiusaamista lapseeni siirtänyt, vaan olen huolehtinut että nälässä ei tarvitse olla, ettei tule syömishäiriöitä.
paitsi silloin kun ruoka on melkein valmis niin voivat odottaa hetken.
Mutta aina saa jugurttia,hedelmää tai leipää ottaa.