Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teillä lapset syödä aina silloin kun on nälkä?

Vierailija
26.08.2012 |

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi silloin kun ruoka on melkein valmis niin voivat odottaa hetken.

Mutta aina saa jugurttia,hedelmää tai leipää ottaa.

Vierailija
82/85 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään säännöllisesti 3 h välein viisi kertaa päivässä. Eipä kukaan ole nälkää valittanut. Kaikki normaalipainoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsen ruokaa pitää saada mutta jos teen ruokaa ja 10 min päästä valmista niin Annan jonkun hedelmän että ruokakin maistuu

Vierailija
84/85 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on selkeät ruoka-ajat , aamiainen, lounas ja päivällinen jolloin kaikki kotona olijat kokoontuvat ruokapoytään. Välipaloja 1-2 päivässä, lapset saa sen mukaan onko nälkä vai ei ja nekin syodaan ruokapoydän ääressä.  Kun on pienestä saakka tottunut säännolliseen ruokarytmiin niin lapsilla on harvoin nälkä muulloin kuin ruoka-aikaan. 

Vierailija
85/85 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun poika on saanut aika ruokaa kun on ollut nälkä.

Tein ruokaa kerralla useaksi päiväksi ja lämmitin sitä aina kun pojalla oli nälkä, ellei ollut koko perheen ruoka-aika ja kaapista sai ottaa vapaasti. Nyt poika on 22-vuotias lihaksikas hujoppi ja katsoo itse että syö terveellisesti ja saa riittävästi proteiinia ja vitamiineja.

Itse en saanut lapsena mennä kaapille ja äiti teki pahaa ruokaa. Itse en ole tätä kiusaamista lapseeni siirtänyt, vaan olen huolehtinut että nälässä ei tarvitse olla, ettei tule syömishäiriöitä.