172cm 74kg nainen
Näytän mielestäni hyvältä. Vaatekoko M/L jo pituudenkin puolesta. Ikä 35v
Kommentit (78)
Mä oon melkein samoissa mitoissa. 169 cm ja 75 kg enkä näytä lihavalta, vaan ihan normaalipainoiselta. Ehkä ikäkin tekee sen, ikää 48 v.
Kehopositiivisuus kunniaan vaikka on ylipainoinen.
Ellet ole super kurvikas, olet lihava. 172 cm naisen pitäisi painaa noin 60-65 kg.
Mä oon 171 ja 80 ja olen kyllä ylipainoinen. Vaatteilla pystyy kyllä melko hyvin piilottaa, ei siis millään teltoilla vaan hyvin leikatuilla, oikeista kohdista tyköistuvilla vaatteilla. Pitäisi laihtua se 5-10 kg, mutten jaksa.
Vierailija kirjoitti:
20 kg ylimääräistä.
Ai siihen että näyttää pikkutytöltä? Pitäisi varmaan poistaa kaikki karvatkin kulmakarvoista alaspäin?
Vierailija kirjoitti:
20 kg ylimääräistä.
200 grammaa on ylipainoa indeksilaskurilla apn mitoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 171 ja 80 ja olen kyllä ylipainoinen. Vaatteilla pystyy kyllä melko hyvin piilottaa, ei siis millään teltoilla vaan hyvin leikatuilla, oikeista kohdista tyköistuvilla vaatteilla. Pitäisi laihtua se 5-10 kg, mutten jaksa.
Niin ja olen siis jo 50. Nuorena olin 20 kg laihempi :)
Minä olen 171 cm ja painan 74 kg ja kova yritys on saada paino putoamaan, mutta ei onnistu millään. Toisaalta, ikää on 66 vuotta, joten minulle paino on normaali, vaikkei siltä näytä eikä tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivisuus kunniaan vaikka on ylipainoinen.
Kuka? Sinäkö?
BMI 25,01 == Rumapainoisen ja järkyttäväpainoisen rajalla.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi#comment-1203768…
Vierailija kirjoitti:
20 kg ylimääräistä.
Laita sinä iharaåossumies kuvasi tänne, niin me arvioidaan, että montakokymmentä kiloa sinulla on ylimääräistä. ...
Vierailija kirjoitti:
Ellet ole super kurvikas, olet lihava. 172 cm naisen pitäisi painaa noin 60-65 kg.
172cm 60kg naisella on ainoastaan jompaa kumpaa: rasvaa TAI on tiukassa fitnesskunnossa
Painoin 60kg tuon mittaisena viimeksi teininä ja kuvista näkee että oon ollut laiha. Teinin ja aikuisen naisen raamit on erit. Edes kengänkoko ei ole sama, saatika farkkujen
Vierailija kirjoitti:
Painoa 20-25 kiloa liikaa. M32
Eli pidät luuviuluista.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 171 cm ja painan 74 kg ja kova yritys on saada paino putoamaan, mutta ei onnistu millään. Toisaalta, ikää on 66 vuotta, joten minulle paino on normaali, vaikkei siltä näytä eikä tunnu.
Luulis että 66v olis vähän viisaampi jo
Jos ap:lla on yhtään lihaskuntoa niin on hyvissä mitoissa. On kyllä muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis että 66v olis vähän viisaampi jo
Jaa, eikö 66-vuotiaana saisi haluta näyttää sutjakkaalta?
Millenniaalit on viimeinen sukupolvi joka on kasvatettu sairaalloiseen itseinhoon. Ehkä syömishäiriötkin loppuu vielä joskus