Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko epäkohteliasta jos yksi tuleva mummo
11.01.2012 |
ottaa yhteyttä vauvan saajan läheisiin ja kysyy haluavatko kaikki laittaa rahaa lahjakorttiin jolla nuori perhe saa ostettua vaunut?
Kommentit (142)
tässähän kyselee mielipiteitä se miniöitten kiroama anoppi, jolla ei ole mitään arvoa ja menee vielä kerjäämään...
Mitäs mielipiteet olisivat, jos mielipiteen kysyjänä olisikin oma äiti ???
Hei haloo, kasvakaa aikuiseksi.
Oikeesti ap, loistava idea, ja komppaan täysillä edellistä vastaajaa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hei ap,
todella kiva idea - itse osallistuisin mielellani vastaavaan, varsinkin jos eka muksu kyseessa (eli vaunut menisivat viela toisellekin/ kiertoon).
Olen itse laittanut opiskelijana 50€ kummilapseni lahjaan, joten mielestani 20-50€ summa olisi ihan sopiva.
Yksi helppo tapa on laittaa emailia parin laheisille, kertoa vaunutoiveesta ja kysya onko halukkaita osallistujia. Voisit kerata rahan tilillesi ja kayda sitten ostamassa vaunut. Talla tavalla ollaan toimittu omassa kaveripiirissani esim. polttarikustannusten kanssa -on helppoa ja selvaa kaikille.
Ei ole osallistumispakkoa tai saa tuoda oman lahjan. Ei siina sen kummempaa. Ihme naukumista taalla, turhaan pilaa antamisen iloa!
Lisaksi voisit esim. pyytaa osallistujia kirjoittamaan terveiset/ onnittelut mailitse sulle - ne on helppo printata ja koota esim. vihkoseksi, jota pari tietaa etta ketka ovat osallistuneet.
Voit sitten mailitse laittaa kuvan ostetuista vaunuista ja kiittaa kaikkia Jalkeenpain pariskunta voi sitten itsekin kohteliaasti kiitella kaikki osallistujat lapi.
Ai niin, ethan unohda ottaa myos selvaa etukateen mista saisit ko. merkkiset vaunut edullisimmin. Kannattaa hyodyntaa nettia (esim. www.vertaa.fi), jotta saisit edullisesti.