Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtion rahaa jaetaan hyvä veli -periaatteella. Onko se oikein?

Vierailija
25.06.2026 |

Pienituloisilta ja köyhiltä otetaan ja annetaan rikkaille

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein.

Vierailija
2/11 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaeta ja hyvä niin. Älä tuputa harhojasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mitäpä sinulle muuta kuuluu, ap?

Vierailija
4/11 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy onko se oikein vaan mitä voit tehdä isänmaasi puolesta.

Vierailija
5/11 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaeta ja hyvä niin. Älä tuputa harhojasi.

Minne katosi esim. 36 miljoonaa?

Vierailija
6/11 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaeta ja hyvä niin. Älä tuputa harhojasi.

Minne katosi esim. 36 miljoonaa?

Varmaan harhoihisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaahan sen esimerkiksi hallituskriisistä. Yksi ministeri yrittää leikata toimivaltansa mukaisesti, niin toisille iskee paniikki kun puoluetovereiden hillotolpat leikkauskohteena. Sitten esitetään teatteria, ettei muka olisikaan saanut leikata, eikä kuitenkaan nimetä mitä nimenomaan ei olisi saanut leikata. No eihän sitä Pete ja Anders voi ääneen lausua, että kaverin hillotolppa on tulilinjalla.

Vierailija
8/11 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ei täällä Suomessa enää mikään muu toimikaan kuin hyvä veli-systeemi. Sulle ja mulle ja muut ilman. Mitä rikkaampi niin sitä ahneempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kysy onko se oikein vaan mitä voit tehdä isänmaasi puolesta.

Töitä olen tehnyt yli 40 vuotta, vielä olisi n. 5 vuotta jäljellä


Ap

Vierailija
10/11 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitään terveydenhuoltoa: yhden hallintohenkilön palkalla saisi kolme käsiparia käytännön työhön. Sama esim Apotti-tietojärjestelmä, maksanut yli miljardin eikä toimi kunnolla. Se likainen peli, kun on nörttiä ja järjestelmää ja jokainen haluaa osansa.

Todella likaista, pimeää toimintaa, joka ei kestä lähempää tarkastelua. Syyllisiä ei saada koskaan kiinni kun aikaa on kulutettu kauan, henkilöt ja säädökset vaihtuneet, eikä kukaan ole vastuussa mistään. Lierot ei rajoja laita, pitäisi olla ulkoinen valvonta. Nyt ajatellaan kvartaali (3kuukautta) kerrallaan, vaikka pitäisi miettiä jopa 25 vuotta eteenpäin.

Mutta tulevaisuusajattelu on tukahdutettu, mm islamisaation ja muun holtittomuuden jota ei voi ennakoida, takia. Ja jokaisella on muka oikeutus teoilleen. Pahuus on äärimmäistä itsekkyyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on maan tapa ollut ammoisista ajoista lähtien. Sitten kirkkain silmin selitetään, että Suomessa ei ole korruptiota. Ei ole ollut koskaan. Hyvävelihommat ovat muuta. Huvittavaahan se on mutta kansaan uppoaa hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän