Voisiko joku kertoa, miksi maksan Yle-veroa?
Minulla ei ole televisiota, radiota tai edes ylen sovelluksia. Mistä ja miksi siis maksan veroa?
Kommentit (6)
Jotta saat puolueetonta ja turvallista tietoa Suomen ja maailman tapahtumista ja korkealaatuista viihdettä, parhaimpien ammattilaisten esittämänä. Sinulla on koti, jossa on mahdollista käyttää noita ja muita laitteita, se yksistään riittää Yle-veron maksun perusteeksi.
Mulla ei ole syöpää, miksi maksan verorahoillani syöpälääkäreiden ja sairaaloiden ylläpidosta?
Jotta me muut voidaan katsella La Promesaa.
Vierailija kirjoitti: Jotta saat puolueetonta ja turvallista tietoa Suomen ja maailman tapahtumista ja korkealaatuista viihdettä, parhaimpien ammattilaisten esittämänä. Sinulla on koti, jossa on mahdollista käyttää noita ja muita laitteita, se yksistään riittää Yle-veron maksun perusteeksi.
Mitä viihdettä? Minulla ei ole televisiota. Uutisia saa muillakin tavoin kuin pelkästään ylen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole syöpää, miksi maksan verorahoillani syöpälääkäreiden ja sairaaloiden ylläpidosta?
Olipa tyhmä vertaus. Terveydenhuolto on hiukan eri asia kuin telkkarin katselu.
Maksathan sä veroja muutenkin, vaikka et käytä läheskään kaikkia verorahoilla maksettuja palveluita