Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku kertoa, miksi maksan Yle-veroa?

Vierailija
15.05.2025 |

Minulla ei ole televisiota, radiota tai edes ylen sovelluksia. Mistä ja miksi siis maksan veroa? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksathan sä veroja muutenkin, vaikka et käytä läheskään kaikkia verorahoilla maksettuja palveluita

Vierailija
2/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta saat puolueetonta ja turvallista tietoa Suomen ja maailman tapahtumista ja korkealaatuista viihdettä, parhaimpien ammattilaisten esittämänä. Sinulla on koti, jossa on mahdollista käyttää noita ja muita laitteita, se yksistään riittää Yle-veron maksun perusteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole syöpää, miksi maksan verorahoillani syöpälääkäreiden ja sairaaloiden ylläpidosta?

Vierailija
4/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta me muut voidaan katsella La Promesaa.

Vierailija
5/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Jotta saat puolueetonta ja turvallista tietoa Suomen ja maailman tapahtumista ja korkealaatuista viihdettä, parhaimpien ammattilaisten esittämänä. Sinulla on koti, jossa on mahdollista käyttää noita ja muita laitteita, se yksistään riittää Yle-veron maksun perusteeksi.

Mitä viihdettä? Minulla ei ole televisiota. Uutisia saa muillakin tavoin kuin pelkästään ylen kautta. 

Vierailija
6/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole syöpää, miksi maksan verorahoillani syöpälääkäreiden ja sairaaloiden ylläpidosta?

Olipa tyhmä vertaus. Terveydenhuolto on hiukan eri asia kuin telkkarin katselu.