Muita, jotka eivät kaipaa puolisoa elämäänsä?
En voi kuvitella itseäni parisuhteeseen. Ahdistun ajatuksestakin. Haluan olla illat itsekseni (kissan kanssa). Ystäviä on ja aikuiset lapset. Heille jaan aikaani, mutta että ottaisin miehen elämääni?! Ei tule kauppoja.
Kommentit (82)
Minä. Olisin halunnut parisuhteen, tarjolla oli vain sellaisia miehiä jotka olisivat olleet taakka ja rasite. Yksin olen ja vanhenen.
En kaipaa. Viihdyn äärettömän hyvin itsekseni, viisi vuotta jo tätä juhlaa. M46
Vierailija kirjoitti:
Minä. Olisin halunnut parisuhteen, tarjolla oli vain sellaisia miehiä jotka olisivat olleet taakka ja rasite. Yksin olen ja vanhenen.
Pelkäänpä pahoin että tämä on myös minun tulevaisuus. En halua miestä joka vaan kuppaa mut kuiviin, olisin halunnut parisuhteen
Vierailija kirjoitti:
Et kaipaa mutta olisit halunnut parisuhteen?! Koeta päättää kumpi.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa. Viihdyn äärettömän hyvin itsekseni, viisi vuotta jo tätä juhlaa. M46
Mulla jo 10 vuotta tätä juhlaa t: M47
Minä. Ajatuskin on hyvin ahdistava ja on ihan älytöntä, miten vahvasti sitä "kuuluu" haluta. Minulla on paljon läheisiä ystäviä, isot lapset, vapaus ja tarpeeksi omaa aikaa. Tämä on ihan täydellistä näin.
Arabimies rakastajana riittää. Vakituista suhdetta en enää kaipaa.
Täällä nousee käsi pystyyn. 30v perhe-elämää ja nyt nautin sinkkuilusta. Aikuiset lapset ja lastenlapset tuovat ihanaa ja turvallista yhdessäoloa. Mutta muuten saan olla omassa rauhassa. Tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäänpä pahoin että tämä on myös minun tulevaisuus. En halua miestä joka vaan kuppaa mut kuiviin, olisin halunnut parisuhteen
Oliko tämä ketju niille, jotka eivät halua, vai niille jotka pelkäävät jäävänsä ilman?
En tiedä, millaista se olisi parhaimmillaankaan. Joten pitäydyn nykyisessä tilanteessa.
Toinen samanlainen.
Ja on muuten ihanaa olla täysin tyytyväinen omaan elämäänsä.
Voisin olla sellaisessa suhteessa, missä kummallakin olisi oma talous. En enää halua asua yhdessä kenenkään kanssa, nautin vapaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kaipaa mutta olisit halunnut parisuhteen?! Koeta päättää kumpi.
Rutto vai kolera? Huono parisuhde vai yksinolo? Hyvää parisuhdetta ei kaikilla ole ollut saatavilla. Parempi yksin, jos saatavilla on vain valehtelevia, väkivaltaisia, päihdeongelmaisia, ilkeitä tai laiskoja naisen kukkarolla loisivia miehiä.
En kaipaa. Sama kuin monella tässä ketjussa: aikuiset lapset jo. Meillä on läheiset ja hyvät välit. Viihdyn kissan kanssa. Olen ollut naimisissa lasteni isän kanssa ja en kaipaa enää fyysistä, henkistä enkä taloudellista hyväksikäyttöä. Jos samanhenkinen mies kuin minä olen löytyisi, voisin seurustella. Saman katon alle en halua enää kenenkään kanssa.
Kai te palstamuijat tiedätte että se on miesten kanssa seurustelu perustuu ja on aina perustunut vapaaehtoisuuteen? Jos haluutte olla yksin niin olkaa. Tarvi joka päivä hehkuttaa sitä täällä
Turvallonen, fiksu ja mukava mies olisi hyvä vaihtoehto, mutta viihdyn yksin.
Pelkään huutamista ja vä--kivaltaa, vaikuttavat liian yleisiltä tavoilta turhan monilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla sellaisessa suhteessa, missä kummallakin olisi oma talous. En enää halua asua yhdessä kenenkään kanssa, nautin vapaudesta.
Sama! Saman katon alle en enää muuttaisi. Mutta vakipano olis kiva! T. Nainen 60v
En kaipaa. Suhteissa on paljon hyvää, mutta olen lopultakin ymmärtänyt etten ole parisuhdemateriaalia. Suhde rajoittaa liikaa muita ihmissuhteita, olen liian sosiaalinen kahdestaan nysväämiseen.
Nainen saa aina seksiä ja parisuhteen. Epäreilua
Et ole yksin.