Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuinen ihminen ei käy töissä

Vierailija
25.06.2026 |

Eikö sen pitäisi olla itsestäänselvyys

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpopurra ja tekoäly vei työt.

Vierailija
2/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tosiaan olla normaali työssäkäyvä..mutta näitä loisijoita riittää..satojatuhansia vaan lorvimassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempaakin tekemistä

Vierailija
4/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että sua mietityttäis ja vituttais asia mahdollisimman paljon. Ihanaa että sua ärsyttää ja mietityttää.

Vierailija
5/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISSÄ puskassa olet ollut viimeaikoina!

Vierailija
6/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinähän voit alkaa luomaan työpaikkoja kaikille halukkaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit*n kelalois rotat pitäis mennä töihin joka ainut. Tai ampua ne kaikki että pääsisivät kärsimyksistään. Hyödyttömät luuserit.

Vierailija
8/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly vei työni jota tein lähes 20 vuotta. Nyt puoli vuotta työttömänä kun kukaan ei ota töihin vaikka avoimia paikkoja hakenut+laitellut avoimia hakemuksia työpaikoille. N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuinen ihminen kuten ap on niin tyhmä?

Vierailija
10/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla monia:


Ei ole onnistunut työllistymään vaikka haluaisi

Työkyky on alentunut ja siksi vaikea työllistyä

Rahaa löytyy ettei tarvitse

Puoliso elättää

Downshiftaus

Päihdeongelma

Jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tosiaan olla normaali työssäkäyvä..mutta näitä loisijoita riittää..satojatuhansia vaan lorvimassa..

Pyydän anteeksi teiltä orjuuden kannattajilta, mutta en käy töissä, koska minulla ei ole voimassa olevaa työsopimusta palkkaa maksavan työnantajan kanssa.

Vierailija
12/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vit*n kelalois rotat pitäis mennä töihin joka ainut. Tai ampua ne kaikki että pääsisivät kärsimyksistään. Hyödyttömät luuserit.

Sinut etunenässä, pääset vihan tuskistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuinen ihminen kuten ap on niin tyhmä?

Se ei selvästi osaa tehdä tausta tutkimusta. Eikä ymmärrä edes todisteita vaikka ne sille nenän eteen laittaisi. Ei tommosista ihmisistä kannata mitään välittää. Antaa poikasen itkeä ja trollata. Ne kun ei muuta yhtään mitään ne sen itkemiset ja trollaamiset. Todellisuus ei tule muuttumaan sen mielikuvitukseksi ihan sama kuinka paljon se itkee. :D

Vierailija
14/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpopurra ja tekoäly vei työt.

Taalla ulkomailla on kivaa makkoilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on saanut potkut 40 työvuoden jälkeen taloudellis tuotannollisista syistä, niin ei voi vain marssia töihin ja vaatia palkkaa. Ilman palkkaa teen vain omia töitäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän