Miksi aikuinen ihminen ei käy töissä
Kommentit (15)
Pitäisi tosiaan olla normaali työssäkäyvä..mutta näitä loisijoita riittää..satojatuhansia vaan lorvimassa..
Siksi että sua mietityttäis ja vituttais asia mahdollisimman paljon. Ihanaa että sua ärsyttää ja mietityttää.
MISSÄ puskassa olet ollut viimeaikoina!
No sinähän voit alkaa luomaan työpaikkoja kaikille halukkaille.
Vit*n kelalois rotat pitäis mennä töihin joka ainut. Tai ampua ne kaikki että pääsisivät kärsimyksistään. Hyödyttömät luuserit.
Tekoäly vei työni jota tein lähes 20 vuotta. Nyt puoli vuotta työttömänä kun kukaan ei ota töihin vaikka avoimia paikkoja hakenut+laitellut avoimia hakemuksia työpaikoille. N37
Miksi aikuinen ihminen kuten ap on niin tyhmä?
Syitä voi olla monia:
Ei ole onnistunut työllistymään vaikka haluaisi
Työkyky on alentunut ja siksi vaikea työllistyä
Rahaa löytyy ettei tarvitse
Puoliso elättää
Downshiftaus
Päihdeongelma
Jne
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tosiaan olla normaali työssäkäyvä..mutta näitä loisijoita riittää..satojatuhansia vaan lorvimassa..
Pyydän anteeksi teiltä orjuuden kannattajilta, mutta en käy töissä, koska minulla ei ole voimassa olevaa työsopimusta palkkaa maksavan työnantajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vit*n kelalois rotat pitäis mennä töihin joka ainut. Tai ampua ne kaikki että pääsisivät kärsimyksistään. Hyödyttömät luuserit.
Sinut etunenässä, pääset vihan tuskistasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuinen ihminen kuten ap on niin tyhmä?
Se ei selvästi osaa tehdä tausta tutkimusta. Eikä ymmärrä edes todisteita vaikka ne sille nenän eteen laittaisi. Ei tommosista ihmisistä kannata mitään välittää. Antaa poikasen itkeä ja trollata. Ne kun ei muuta yhtään mitään ne sen itkemiset ja trollaamiset. Todellisuus ei tule muuttumaan sen mielikuvitukseksi ihan sama kuinka paljon se itkee. :D
Vierailija kirjoitti:
Orpopurra ja tekoäly vei työt.
Taalla ulkomailla on kivaa makkoilla
Kun on saanut potkut 40 työvuoden jälkeen taloudellis tuotannollisista syistä, niin ei voi vain marssia töihin ja vaatia palkkaa. Ilman palkkaa teen vain omia töitäni.
Orpopurra ja tekoäly vei työt.