Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lakkaavatko suomalaiset koskaan olemasta orjakansaa?

Vierailija
25.06.2026 |

Vai kasvaako suomalaiselle koskaan selkäranka ja halu olla oman kohtalonsa herra eikä vain palvella muita? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy haiseva luiskaotsa Pietarissa, mongoolien perseeseen nussiman maaorjan lehtolapsen jälkeläinen.

Vierailija
2/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laita korkki kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaan ryssimään kunnolla.

Vierailija
4/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyy haiseva luiskaotsa Pietarissa, mongoolien perseeseen nussiman maaorjan lehtolapsen jälkeläinen.

Siis, olen mielestäsi venäjätrolli, koska haluan, että suomalaiset olisivat ylpeitä ja itsenäisiä eivätkä palvelisi ketään muuta herraa? :D Ok. No, tämä varmasti häiritseekin sinua, koska olet natotrolli tai jotain muuta vastaavaa, joka haluaa suomalaisten olevan orjia globalisteille. 

Vierailija
5/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljakseen, kun väki tummenee - niin käy temperamentinkin.

 

Vierailija
6/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyy haiseva luiskaotsa Pietarissa, mongoolien perseeseen nussiman maaorjan lehtolapsen jälkeläinen.

Siis, olen mielestäsi venäjätrolli, koska haluan, että suomalaiset olisivat ylpeitä ja itsenäisiä eivätkä palvelisi ketään muuta herraa? :D Ok. No, tämä varmasti häiritseekin sinua, koska olet natotrolli tai jotain muuta vastaavaa, joka haluaa suomalaisten olevan orjia globalisteille. 

Mistä h elvetin herrasta sinä puhut? Ei meillä ole täällä mitään yhtä Putinia, jonka tahtoon kaikkien pitää alistua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kohta vihreät vaativat moskeijan joka kylään.

Vierailija
8/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Orjamaisuus on niin syvälle juurtunut suomalaisten psyykeeseen ja yhteiskunnallisiin rakenteisiin, että vaikea nähdä muutosta. Suomalainen jostain syystä kokee tarvetta rientää hattu kourassa aina uuden herran hyväksikäytettäväksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyy haiseva luiskaotsa Pietarissa, mongoolien perseeseen nussiman maaorjan lehtolapsen jälkeläinen.

Siis, olen mielestäsi venäjätrolli, koska haluan, että suomalaiset olisivat ylpeitä ja itsenäisiä eivätkä palvelisi ketään muuta herraa? :D Ok. No, tämä varmasti häiritseekin sinua, koska olet natotrolli tai jotain muuta vastaavaa, joka haluaa suomalaisten olevan orjia globalisteille. 

Natotrolli ja globalistit mainittu. Kerro vielä lisää avainsanoja pelikirjastasi, Pietarinryssä.

Vierailija
10/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisodassa ja jatkosodassa suomalaiset viimeksi näyttivät, etteivät halua ry..än orjakansaksi, mikä on vuosisatoja ollut itäisen rikollisen loisvaltion tavoite. Kiitos veteraaneille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyy haiseva luiskaotsa Pietarissa, mongoolien perseeseen nussiman maaorjan lehtolapsen jälkeläinen.

Siis, olen mielestäsi venäjätrolli, koska haluan, että suomalaiset olisivat ylpeitä ja itsenäisiä eivätkä palvelisi ketään muuta herraa? :D Ok. No, tämä varmasti häiritseekin sinua, koska olet natotrolli tai jotain muuta vastaavaa, joka haluaa suomalaisten olevan orjia globalisteille. 

Syö se foliohattus..

Vierailija
12/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ,taas ollaan menossa lakki kourassa pyytämään Putlerilta armoa. Stubb etunenässä ja muut YYA-geenin omaavat. painaa perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi