Lakkaavatko suomalaiset koskaan olemasta orjakansaa?
Vai kasvaako suomalaiselle koskaan selkäranka ja halu olla oman kohtalonsa herra eikä vain palvella muita?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kysyy haiseva luiskaotsa Pietarissa, mongoolien perseeseen nussiman maaorjan lehtolapsen jälkeläinen.
Siis, olen mielestäsi venäjätrolli, koska haluan, että suomalaiset olisivat ylpeitä ja itsenäisiä eivätkä palvelisi ketään muuta herraa? :D Ok. No, tämä varmasti häiritseekin sinua, koska olet natotrolli tai jotain muuta vastaavaa, joka haluaa suomalaisten olevan orjia globalisteille.
Hiljakseen, kun väki tummenee - niin käy temperamentinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyy haiseva luiskaotsa Pietarissa, mongoolien perseeseen nussiman maaorjan lehtolapsen jälkeläinen.
Siis, olen mielestäsi venäjätrolli, koska haluan, että suomalaiset olisivat ylpeitä ja itsenäisiä eivätkä palvelisi ketään muuta herraa? :D Ok. No, tämä varmasti häiritseekin sinua, koska olet natotrolli tai jotain muuta vastaavaa, joka haluaa suomalaisten olevan orjia globalisteille.
Mistä h elvetin herrasta sinä puhut? Ei meillä ole täällä mitään yhtä Putinia, jonka tahtoon kaikkien pitää alistua.
Ei, kohta vihreät vaativat moskeijan joka kylään.
En usko. Orjamaisuus on niin syvälle juurtunut suomalaisten psyykeeseen ja yhteiskunnallisiin rakenteisiin, että vaikea nähdä muutosta. Suomalainen jostain syystä kokee tarvetta rientää hattu kourassa aina uuden herran hyväksikäytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyy haiseva luiskaotsa Pietarissa, mongoolien perseeseen nussiman maaorjan lehtolapsen jälkeläinen.
Siis, olen mielestäsi venäjätrolli, koska haluan, että suomalaiset olisivat ylpeitä ja itsenäisiä eivätkä palvelisi ketään muuta herraa? :D Ok. No, tämä varmasti häiritseekin sinua, koska olet natotrolli tai jotain muuta vastaavaa, joka haluaa suomalaisten olevan orjia globalisteille.
Natotrolli ja globalistit mainittu. Kerro vielä lisää avainsanoja pelikirjastasi, Pietarinryssä.
Talvisodassa ja jatkosodassa suomalaiset viimeksi näyttivät, etteivät halua ry..än orjakansaksi, mikä on vuosisatoja ollut itäisen rikollisen loisvaltion tavoite. Kiitos veteraaneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyy haiseva luiskaotsa Pietarissa, mongoolien perseeseen nussiman maaorjan lehtolapsen jälkeläinen.
Siis, olen mielestäsi venäjätrolli, koska haluan, että suomalaiset olisivat ylpeitä ja itsenäisiä eivätkä palvelisi ketään muuta herraa? :D Ok. No, tämä varmasti häiritseekin sinua, koska olet natotrolli tai jotain muuta vastaavaa, joka haluaa suomalaisten olevan orjia globalisteille.
Syö se foliohattus..
Ei ,taas ollaan menossa lakki kourassa pyytämään Putlerilta armoa. Stubb etunenässä ja muut YYA-geenin omaavat. painaa perässä.
Kysyy haiseva luiskaotsa Pietarissa, mongoolien perseeseen nussiman maaorjan lehtolapsen jälkeläinen.