Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13v tyttäreni on raskaana!!

Vierailija
23.06.2011 |

En kestä ajatusta, tyttö seurustellut 3kk pojan kanssa. ovat sitä mieltä, että haluavat pitää lapsen, olen ehdottomasti sitä vastaan! nyt tytär raivoaa, että muuttaa pois kotoa ja muuten pitää mykkä koulua.

Luulin, että heillä on vain pientä hempeilyä, mutta ei selvästikkään ole!

Olen shokissa, tunnen, että olen todella huono äiti kun päästin lapseni tuollaiseen tilanteeseen.

Olemme keskustelleen seksistä ja ehkäisystä. syyn sain tyttäreltäni, että ei ollut...

Kommentit (186)

Vierailija
121/186 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka idiootti taas nostelee vuosikausia vanhoja avauksia??

Miksi vanhoihin ketjuihin ei saisi enää kommentoida?

Vierailija
122/186 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea mummille iloisen perhetapahtuman johdosta. Uuden ihmisen tulo maailmaan on aina iloinen ja kiehtova asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/186 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saiko tyttö lapsen vai miten kävi?

Vierailija
124/186 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 13wee tyttö. Mua kiinnostaa se et mitä, nii pitäis mun selittää tää asia, no kuiteski. Oon joskus vajaa 1 vuotta sitte, kokeillu epillereitä 2 laatua,mut kumpikaa ei sopinu. Ne oli Jazz mitä naama tuli ihan valkoseks, tosi huno olo ja sellatti, sit oli mun mielestä joku vitsin.... en muista mut, siitä mulla tuli sellasii oireita et, koko aikaa mä sain olla vaihtamassa sidettä, ja mä olin ihan siis jatkuvast kipee niiden takii. En kertonu kellekkää et olin kipee,

koska en halunnu merkintöi liikaa wilmaa. Se merkki alko tai oli joku Te..... nii. No onks teil mitää merkkei ollu!

Kiitti vastauksista etukäteen katon vä kommentit, moi!

Vierailija
125/186 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MirandaUusi kirjoitti:

Oon 13wee tyttö. Mua kiinnostaa se et mitä, nii pitäis mun selittää tää asia, no kuiteski. Oon joskus vajaa 1 vuotta sitte, kokeillu epillereitä 2 laatua,mut kumpikaa ei sopinu. Ne oli Jazz mitä naama tuli ihan valkoseks, tosi huno olo ja sellatti, sit oli mun mielestä joku vitsin.... en muista mut, siitä mulla tuli sellasii oireita et, koko aikaa mä sain olla vaihtamassa sidettä, ja mä olin ihan siis jatkuvast kipee niiden takii. En kertonu kellekkää et olin kipee,

koska en halunnu merkintöi liikaa wilmaa. Se merkki alko tai oli joku Te..... nii. No onks teil mitää merkkei ollu!

Menetti pois provoamasta. Sun ikäisille ei pillereitä kirjoiteta.

Vierailija
126/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MirandaUusi kirjoitti:

Menetti pois provoamasta. Sun ikäisille ei pillereitä kirjoiteta.

KUULE HALUTSÄ ET MÄ PYYDÄN MUN MUTSII SULLE TODISTAA, NO EN VARMANA KIRJOITA MEE KUULE ITE KYSYY TAI SOITA ITE SINNE JA KYSY VITTU KUULE ITE ETTÄ KIJOITETAANKO MUN IKÄSILLE PILLEREITÄ VITTU!!!

ON SE KUMMA KUN SUN JA TEIJÄN MUIDENKI KAA SAA KOKO AIKAA VÄÄNTÄÄ JOKA ASIASTA!!!! 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕!!!! MEE ITE TÄÄLTÄ POIS PROVOAMASTA ITE TAI KERRON ETTE PÄIN ET SÄ VITTUILET MULLE!!!

Vierailija
127/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppinut sinulta.

Vierailija
128/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uudelle äidille ja isoäidille!

Vierailija
129/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ MUN IKÄSILLE KIRJOITETAAN MENKKOIHIN AIKA MONELLE, NÄITÄ PILLEREITÄ KUTEN MYÖS KUNNOLLISEEN EHKÄISYYN!!!!! SÄ OOT SITÄ PAITSI TOSI TROLLI, SITÄKÄÄ SÄ ET EDES HUOMAA ITE VAA SULLE PITÄÄ JOKA ASIASTA SANOO SIT SÄ VAA PYÖRITTELET SILMII ET AIJAA TOI 13-VUOTIAS MUUTEN PUHUU TOTTA!!!! KATO PEILIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
130/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä ala ostaa vaippoja kolmelle kahden sijaan

Vierailija
131/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

YMMÄRTÄKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ MUAAAAAAA!!!!!! OON 13WEE NAINEN!!!!!!

Vierailija
132/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot sokee!

Vierailija
133/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea uudelle äidille ja isoäidille!

LÖYSIMPÄS SUT!!!

YRITÄT SIVUUTTAA KAIKKI NE MITÄ SÄ MULLE SELITTELIT, SITTE SÄ KARKAAT PAIKALT ESITÄ ETTET HUOMAA MUA, KOSKA OTIT NOKKIIS!!! SIT KUI SÄ OOT JÄLLEE KUNNOSSA NII SITTE SÄ ALAT VITTUILLE NII NYT, ON MUN TAI OLI ON EDELLEEN AIKAA NOLATA SUT MUIDEN EDESSÄ!!! KUULKAA MUUT, TÄÄ ON MUN PALSTALLA JA MUIDEN MUN IKÄISTEN PALSTOILLA OLEVE TROLLI!!!

Vierailija
134/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppinut sinulta.

Niin oppisin!

Vierailija
135/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saiko tyttö lapsen vai miten kävi?

Ei kuulu sulle.

Vierailija
136/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortti= hengen riistämistä ei vielä syntyneellä tulevalla vauvallakin on elämä

Oot ihan pihalla jos noin luulet, eri asia olis syntyneellä!

Vierailija
137/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala kuule ite.

Vierailija
138/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MirandaUusi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppinut sinulta.

Niin oppisin!

Hyi!

Vierailija
139/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin 13v poikana saattanut jonkun tytön raskaaksi, niin oisin varmaan saanut isältäni ympäri korvia, ja kauhean määrän huutoa, sekä arestia pitkäksi aikaa. Se lapsi olisi nyt 14v.

Vierailija
140/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MirandaUusi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppinut sinulta.

Niin oppisin!

Hyi!

No hyi kuule ittelles!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi