13v tyttäreni on raskaana!!
En kestä ajatusta, tyttö seurustellut 3kk pojan kanssa. ovat sitä mieltä, että haluavat pitää lapsen, olen ehdottomasti sitä vastaan! nyt tytär raivoaa, että muuttaa pois kotoa ja muuten pitää mykkä koulua.
Luulin, että heillä on vain pientä hempeilyä, mutta ei selvästikkään ole!
Olen shokissa, tunnen, että olen todella huono äiti kun päästin lapseni tuollaiseen tilanteeseen.
Olemme keskustelleen seksistä ja ehkäisystä. syyn sain tyttäreltäni, että ei ollut...
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on todella tapahtunut, niin ehdottomasti abortti.
13v on vielä aivan lapsi, koko raskaus ja synnytys on jo pelkästään iso riski, kroppa ei todellakaan ole tarpeeksi kehittynyt.
Kerropa tuo lahkolaisille ja muille hihhuleille. Siis siten, että uskovat.
Itse olen tehnyt abortin 13 v. Ja olen nyt 15, kaduttaa sillä tiedän että olisin ollut hyvä äiti. Olen lapsirakas ja minulla on ollut 7 kertaa vauvakuume ja tiedän että lapsi on suuri vastuu ja aina on hyviä ja huonoja päiviä, mutta ne pitää kestää. Olen ostanut varmaankin jo 90 vauvan vaatetta. Ketään ei saisi painostaa aborttiin olimme poikaystävän kanssa valmiita siihen hän on 2 vuotta vanhempi. Olemme edelleen yhdessä ja suunnittelemme yhteistä lasta :)
Kukkanen2000 kirjoitti:
Itse olen tehnyt abortin 13 v. Ja olen nyt 15, kaduttaa sillä tiedän että olisin ollut hyvä äiti. Olen lapsirakas ja minulla on ollut 7 kertaa vauvakuume ja tiedän että lapsi on suuri vastuu ja aina on hyviä ja huonoja päiviä, mutta ne pitää kestää. Olen ostanut varmaankin jo 90 vauvan vaatetta. Ketään ei saisi painostaa aborttiin olimme poikaystävän kanssa valmiita siihen hän on 2 vuotta vanhempi. Olemme edelleen yhdessä ja suunnittelemme yhteistä lasta :)
Lisään vielä että se on oma lapsi minä olin murtunut kauan ei omalle lapselle voi noin vain jakaa tappotuomiota jos nyt tulen raskaaksi pidän sen.
No hei, on niitäkin vielä pahempiakin ku 13 vuotias
Mikä idea on nostaa näitä ikivanhoja ketjuja ja alkaa vastailemaan niihin? No nyt nostan minäkin, mutta olen usein halunnut tätä kysyä, sori.
Kollegani/ystäväni tyttö tuli 16 vuotiaana raskaaksi, ja olimme silloin kaikki aivan shokissa...Alkujärkytyksen jälkeen kaikki meni kuitenkin hyvin ja lapsenlapsi on jo teiniikäinen. Toisaalta 16 vuotias on jo paljon kypsempi kuin 13 vuotias...😕 Silti suosittelisin pitämään lapsen.
Jos ei tee aborttia niin voi muuttaa omilleen. Saa siellä leikkiä aikuisten elämää.
Huh, toisaalta hyvä että mulla ei ole tyttöä.
Otsikko on FEIKKI :) Huomion hakemista.
Eikä ole. Itsekkin olen 1e, ja raskaana. Tosi 3 vuotta vanhemmalle.
Haittaako jos nostaa vanhoja ketjuja? Ap;n osalta jo asia ratkennut, mutta ei hän suinkaan ainoa suomenmaassa ole tällaisessa tilanteessa.
Nuoret vanhemmat ensikotiin ehdottomasti ja mikä tää juttu on että poikalasten äidit siunailevat että onneksi ei ole tyttöjä... no samako se hattarapäät! On ne jotkut pojat varmaan niiden teiniäitien lapsia ollu tekemässä. Kuinkas se koko juttu kipataan vaan tyttölasten ja heidän äitiensä niskaan.
Minä ainakin hommaisin katumus pillerit jos vielä olisi mahdollista.Jos ei saisi tosiaan hommata itselleen kämpän ja hoitaa sen muksun.
Kuka näitä vanhoja keskusteluja nostaa? Tämä 13v tyttö on nyt noin 20 vuotias nuori nainen eikä varmaan äippä enää seuraa tätä keskustelua ja päivitä kuinka tytön elämä on sujunut viimeiset 7 vuotta!
Jos kyette pitämään lapsen nii siitä vain.
Minun tyttöystäväni on 13 ja itse olen vasta 12 ja hänellä on hirveä vauvakuume ja haluaisi tehdä kanssani lapsen ja en haluaisi koska olen liian nuori mitä minu pitäisi tehdä?
Ei sen ikäinen edes tiedö mitä se on todellisuudessa. Odottaks muutaman ja sit vasta.
Tuosta tehdään lastensuojeluimoitus, on jo sen verran epänormaalia että 13v on raskaana, ei normaalia millään mittarilla, jopa fyysisesti synnytys vaarallinen. Ammattiapua tarvitsee tämä tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Minun tyttöystäväni on 13 ja itse olen vasta 12 ja hänellä on hirveä vauvakuume ja haluaisi tehdä kanssani lapsen ja en haluaisi koska olen liian nuori mitä minu pitäisi tehdä?
Mennä kouluun, hankkia ammatti, työpaikka ja asunto ja sitten lapsia.
Ihan ok että kokeillaan, mutta muuten ei ei ei ja vielä ei!!!
Jos teini tyttäreni tulisi raskaaksi, en ryhtyisi sille huoltajaksi ja elättäjäksi.