Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13v tyttäreni on raskaana!!

Vierailija
23.06.2011 |

En kestä ajatusta, tyttö seurustellut 3kk pojan kanssa. ovat sitä mieltä, että haluavat pitää lapsen, olen ehdottomasti sitä vastaan! nyt tytär raivoaa, että muuttaa pois kotoa ja muuten pitää mykkä koulua.

Luulin, että heillä on vain pientä hempeilyä, mutta ei selvästikkään ole!

Olen shokissa, tunnen, että olen todella huono äiti kun päästin lapseni tuollaiseen tilanteeseen.

Olemme keskustelleen seksistä ja ehkäisystä. syyn sain tyttäreltäni, että ei ollut...

Kommentit (186)

Vierailija
1/186 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias ei ole vielä läheskään aikuinen eikä pysty yksin elättämään lastaan koska ei ole työtä eikä koulutusta, mitä oikein ajattelet?

Vierailija
2/186 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketjuhan on jo tosi vanha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/186 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan siinä sitten kävi?

Vierailija
4/186 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko juttu on keksitty! Huomaatte sen kun luette ettei ap ole jatkanut its keskustelua.

Vierailija
5/186 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voon kertoa että tr kaikki huoktajat jotka ette anna 13 vuoyiaan seurustella olette kamalia lapsellenne! Olen itse 13 vuotias. Seksi nyt ei vielä ole ollut ajankohtaista. Eikä ole sitä oikeaa poikaa vielä tullut. Ensimmäistä kertaa pussailin poikaystäväni kanssa äitini nähden kun olin tokalla. Näen seurustelun johon kuuluu pussailu yms. Tässä iässä ja jopa vähän nuorempana ihan tavallisena asiana. Itse ekaa kertaa pussasin poikaa suulle kun olin ekalla luokalla. Antakaa lapsienne tehdä omat valintansa seurustelun suhteen. En aio harrastaa seksiä ilman ehkäisyä ennen kuin olen tarpeeksi vanha huolehtimaan omasta lapsestani itse.

Vierailija
6/186 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kirjoitus virheistä :D

Vierailija
7/186 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa ask.fm bea rimppi. Hän on 13-vuotias ja raskaana.

Vierailija
8/186 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ketjun aloitus on tosin tehty neljä vuotta sitten.

Vierailija
9/186 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2011 klo 00:27"]Kun olin 15-vuotias aloin seurustelemaan 20-vuotiaan miehen kanssa. Tulin raskaaksi ja menin vanhempieni luokse ja pyysin heiltä lupaa, voisiko lapsen isä asu meillä. Isä oli raivostunut ja äiti shokissa. Isä pyysi aikaa aamun asti ajatellakseen asiaa. Aamulla hän ojensi minulle kirjeen mikä sisälsi seuraavan:

”Rakas tyttäremme. Me äitisi kanssa rakastamme sinua hyvin paljon, mutta sinä teit rikoksen Jumalan, itsesi, meidän ja pienen ihmisen edessä, joka asuu nyt sinussa. Sinun vastuuttomalla käyttäytymiselläsi on tietynlaiset seuraukset, jotka eivät saa mennä sinulta huomaamatta. Avoliittoa talossamme emme voi sallia sinulle. Avioliittoa ihmisen kanssa, joka on käyttäytynyt kuin vastuuton kakara eikä niin kuin aikuinen mies, emme myöskään voi siunata. Tällä hetkellä meitä eniten huolestuttaa pienen ihmisen kohtalo. Olet meidän rakastettu tyttäremme. Toivoimme, että saisit korkean koulutuksen ja hyvän työpaikan, mutta nyt ei ole sopiva aika ajatella sellaista. Sinä teit valinnan kohti syntiä, mutta me äitisi kanssa teemme valintamme kohti uutta pientä ihmistä. Me otamme sinut vastaan, mutta vain sinut yksistään sillä ehdolla, että voisimme olla adoptiovanhempia tälle pienelle ihmiselle. Jos päätät ottaa tämän vaihtoehdon, annat meidän ymmärtää ettet ole valmis tulemaan äidiksi ja ottamaan vastaan tätä pyhää vastuuta. Eli meistä tulee vauvan vanhempia. Muussa tapauksessa, pakkaa tavarasi ja mene lapsesi isän tykö. Ette saa ajatella enään koulua ja seksiä vaan sitä, miten teistä tulisi perhe, miten teistä tulisi mies ja nainen, eikä eläimet vaistoineen voidaksenne ottaa vastuun tullaksenne mieheksi ja vaimoksi, isäksi ja äidiksi. Vain silloin minä kunnioitan valintaasi ja vain silloin minä siunaan sinut. Tee valintasi rakas tyttäremme, annan sinulle kaksi päivää. Sinun isäsi.”

Olin ihan toivoton, mutta ymmärsin, että isän asenne oli ainut oikea. Hän kasvatti meidät, minut ja veljeni vastaamaan omista teoistamme. Ja jopa silloin, kun hänen oli tosi vaikea olla ankara minulle, hänen ainoalle rakkaalle tyttärelleen, hän oli uskollinen omille vakaumuksille .Mutta olen hänelle kiitollinen, sillä hän ravisti minua ja minun aviomiestäni. Isäni kovuus on auttanut meitä kasvamaan aikuisiksi. Hän ei alkanut säälimään meitä eikä antanut äitini ottaa meidän ongelmiamme niskoilleensa. Olemme olleet naimisissa jo viisi vuotta ja meillä on ihmeellinen tytär. Olemme molemmat töissä ja suoritamme korkeakouluopintoja. Isäni siunasi meitä vuoden päästä kirjeen kirjoittamisesta. Kiitos sinulle isäni! (Minä ihailen isääni)
[/quote]

Puppua

Vierailija
10/186 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten muuttakoon omaan kämppään omilleen jos kerran pystyy siihen.

Toisaalta hyvä että ei ole tyttöä.

Vierailija
11/186 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat käykääpä lukemassa näiden tyttöjen ask.fm:ä ask.fm/bearimppi ask.fm/meriaws Siinä teille teiniäitejä.

Vierailija
12/186 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele tyttäresi kanssa rauhallisesti. Syyttely ei auta yhtään ketään ja tehtyä ei saa tekemättömäksi. Kerro oma näkemyksesi ja se miksi abortti on sun mielestä paras ratkaisu. Kerro, että et ole valmistautunut kasvattamaan tyttösi lasta ja toivoisit, ettei tyttö pilaisi omaa nuoruuttaan vauvan kanssa, koska siihen liittyy suuri vastuu ja tytölle ei enää jää aikaa kavereiden kanssa jne. Kerro, että vaihtoehtona on myös adoptio, mutta vauvasta on vaikeaa luopua. Korosta, että tyttö ehtii myöhemmin saada lapsia. Älä painosta vaan anna vaihtoehtoja ja kerro päätöksien seurauksista.

Minun mielestäni voisit ihan hyvin ottaa yhteyttä pojan vanhempiin, jotta poika ymmärtää tekojensa seuraukset. Istutte porukalla alas. Ehkäisystä pitää selvästi keskustella. Tsemppiä ap!

Vierailija
13/186 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vain yksi ratkaisu: raskauden keskeytys.

Vierailija
14/186 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias ei saisi mielestäni päättää itse tekeekö abortin. Huoltajan päätettävissä.

Vierailija
15/186 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 14:48"]

13-vuotias ei saisi mielestäni päättää itse tekeekö abortin. Huoltajan päätettävissä.

[/quote]

Huomasitkos, että ketju on vuodelta miekka ja kirves?

Vierailija
16/186 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon nyt kesällä ollut kesätöissä parin paikallisen yläasteen keittiössä ja vähän katellu sitä menoo. Jätkät näyttää iha ikäisiltää hormonijonneilta mut muijat ei. On tekorusketusta, huorameikkiä, hiustenpidennystä, persehousu freddyjä yms. Siis noi niillä 12-15v tytöillä. Noin siinä käy kun vanhemmat antaa periksi.

Vierailija
17/186 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI kamala mitäs se meni tekemään :C

Vierailija
18/186 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä koulussa töissä - salli mun nauraa.

opettaja

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:03"]

Itse oon nyt kesällä ollut kesätöissä parin paikallisen yläasteen keittiössä ja vähän katellu sitä menoo. Jätkät näyttää iha ikäisiltää hormonijonneilta mut muijat ei. On tekorusketusta, huorameikkiä, hiustenpidennystä, persehousu freddyjä yms. Siis noi niillä 12-15v tytöillä. Noin siinä käy kun vanhemmat antaa periksi.

[/quote]

Vierailija
19/186 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin helppoa antaa täällä vinkkejä, että kuinka olet kasvattanut lapsesi väärin. Ei oman lapsen raskaaksi tuloa olisi voinut mitenkään estää. Ei kukaan ole kärpäsenä katossa mitä tytär puuhaa poikakaverinsa kanssa.

Vierailija
20/186 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vain vouhkataan, ketju on aloitettu 2011.

No, aihe voi ajankohtainen milloin tahansa. Mutta ei 13-vuoitaasta ole äidiksi, oli aika mikä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme