Vastustatko aborttia?
Koska abortti on poliittisesti se ikuinen kuuma peruna, haluan esittää tämän kysmyksen
Kommentit (14)
Turhia abortteja saisi välttää itse naiset ja miehet. Mutta luulen että jos lapsella ikäviä vammoja tai sairauksia, pakko ehkä keskeyttää joidenkin. Lisäksi muut painavat syyt. Sikiötä ei saa silti silpoa elävänä, ei häpäistä, ei kiduttaa, se pitäisi päästää ajoissa pehmeästi pois kivutta, kauhutta. Ja siunaus, kynttilä ym. Ikäviä asioita nämä.
Aborttia vastustava mies vihaa naisia.
Aborttia vastustava nainen vihaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos rakastaa elämää sukupuoleen katsomatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On eri asia rakastaa lasta kuin elää harhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsi on harha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsi on harha?
Oiskohan siten, että mitään lasta ei ole olemassakaan
Abortin vastustajat täytyisi lähettää suoraan Marsiin! Eläköön siellä äärioikeistolaisessa harhoissaan ja jättäkööt normaalit ihmiset maassa rauhaan.
PS. Millainen yhteiskunta siitä muodostuisi, jos väestö muodostuisi yksinomaan abortin vastustajista?
Vierailija kirjoitti:
Abortin vastustajat täytyisi lähettää suoraan Marsiin! Eläköön siellä äärioikeistolaisessa harhoissaan ja jättäkööt normaalit ihmiset maassa rauhaan.
PS. Millainen yhteiskunta siitä muodostuisi, jos väestö muodostuisi yksinomaan abortin vastustajista?
Taleban-yhteiskunta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taleban-yhteiskunta
Todennäköisesti. Abortin vastustaminen on vahvasti kytköksissä naisvihaan minkä vuoksi on todella huolestuttavaa, että on myös aborttia vastustavia naisia.
Lääketieteellisistä syistä tehtyä aborttia kannatan mutta nää 10k Suomessa tehtyä aborttia ei oo lääketieteellistä syytä nähnytkään. Eli oon ns. morkkisabortteja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Lääketieteellisistä syistä tehtyä aborttia kannatan mutta nää 10k Suomessa tehtyä aborttia ei oo lääketieteellistä syytä nähnytkään. Eli oon ns. morkkisabortteja vastaan.
Olet kaksinaamainen. Raiskausabortti ei ole mikään morkkisabortti vaan rikoksen uhrin auttamista.
On helppo vastustaa tai kannattaa jos ei ole omalle kohdalle sattunut. Koska olen mies, en ole voinut tehdä aborttia, mutta ex-tyttökaveri teki. Ei uskaltanut kertoa minulle, koska arvasi että olisin halunnut pitää lapsen. Kertoi vain, että hänestä ei tule sellaista puolisoa kuin mitä haluan, ja halusi erota. Myöhemmin minulle vieras nainen tuli ja kertoi mitä oli tapahtunut. Ei ollut mukava kuulla "suurta salaisuutta", paikalla oli vielä nainen joka tiesi asiasta ja hänen ilmeestä näki kuinka pahoillaan hän oli.
Niin, kannatanko vaiko vastustanko? Ei minulla ole oikeastaan kantaa. Toivon ettei kenenkään tarvitsisi tehdä sitä, mutta jos joku ei halua äidiksi tai on jokin muu syy, niin jääkööt päätös hänelle. Olisin kyllä itse halunnut tulla kuulluksi ennen päätöstä, mutta ymmärrän että oli ehkä helpompi tehdä päätös koska hän tiesi minun kyllä haluavan eikä tiennyt vastustanko aborttia. Lapsia on kuitenkin tullut myöhemmin toisen naisen kanssa, ja ei asia paina minua enää. Tsemppiä kaikille aiheen parissa tuskaileville!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi abortinvastustajat, jotka rakastavat elämää eivät kuitenkaan tee mitään nälkää kärsivien lapsien eteen?
Puolustan tietysti, en ole äärioikeistoääliö