Tällä lauseella murran jään Tinder-keskustelussa naisen kanssa, kantsii kokeilla!
Hiiohoi halojatapäivää! Mulle tuli mieleen, että pitää kysästä, onko teikäläisellä mahdollisesti aikaa ja mielekiintoa vaivautua joku kerta höpöttelemään niitä ja näitä kahvikupin tai jonkun muun vastaavan sivuseikan äärelle? :)
Kommentit (7)
Tuo on hyvä testi. Jos vastassa on tosikko, niin ei lämpene tietenkään. Suuri joukko varmasti jättää vastaamatta. Jos taas kohdalle osuu rempseä ja helposti lähestyttävä nainen, niin keskustelu lähtee tuosta soljumaan ilman turhaa älyllistä pingottamista. Sellaisen seurassa tulee olemaan mukavaa treffeilläkin, toisin kuin akateemisen änkyrän kanssa. Eli rennosti omana itsenä vaan!
Kiitos kun murrat jään. Avautumisesi jälkeen kuka muu tahansa kelpaa.
Elä kehtoo savoolaine kutjake vaivautuu! Kaikki työ ootta piellysmiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä testi. Jos vastassa on tosikko, niin ei lämpene tietenkään. Suuri joukko varmasti jättää vastaamatta. Jos taas kohdalle osuu rempseä ja helposti lähestyttävä nainen, niin keskustelu lähtee tuosta soljumaan ilman turhaa älyllistä pingottamista. Sellaisen seurassa tulee olemaan mukavaa treffeilläkin, toisin kuin akateemisen änkyrän kanssa. Eli rennosti omana itsenä vaan!
Huomaa heti, että on matalakoulutettu juntti äänessä, kun pitää päästä akateemisia haukkumaan 😉.
Toimii jos olet komea. Tai silloin toimii oikeastaan mikä avaus tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Elä kehtoo savoolaine kutjake vaivautuu! Kaikki työ ootta piellysmiehiä.
Mitähän siansaksaa tuokin oli olevinaan.... Ei ainakaan savoa.
Homma kaatui jo ensimmäiseen samaan joten älä puhu paskaa.