13v tyttäreni on raskaana!!
En kestä ajatusta, tyttö seurustellut 3kk pojan kanssa. ovat sitä mieltä, että haluavat pitää lapsen, olen ehdottomasti sitä vastaan! nyt tytär raivoaa, että muuttaa pois kotoa ja muuten pitää mykkä koulua.
Luulin, että heillä on vain pientä hempeilyä, mutta ei selvästikkään ole!
Olen shokissa, tunnen, että olen todella huono äiti kun päästin lapseni tuollaiseen tilanteeseen.
Olemme keskustelleen seksistä ja ehkäisystä. syyn sain tyttäreltäni, että ei ollut...
Kommentit (186)
Hienoa että tyttösi osallistuu synnytystalkoisiin. Hyvin se menee :)
Et voi sallia lapsen pitämistä ap!
HEI mua kiinnostaa että mitä tälle lapselle sitten tehtiin? Abortti? Vai saiko se pitää lapsen ja oliko hyvä päätös
Vierailija kirjoitti:
Et voi sallia lapsen pitämistä ap!
Mahdollinen lapsi on jo koululainen, joten eiköhän saa olla siellä missä on.
Anna tytön päättää. Lainaan erästä naispoliitikkoa, joka aikoinaan sanoi: "Yksi lapsi menee vaikka hammeen helmoissa." Olen kokenut saman. Tytär tuli raskaaksi. Isä ei halunnut ottaa vastuuta. Tytär halusi pitää lapsen. Me halusimme mieheni kanssa tukea häntä. Aika koitti ja tyttäreni pyöräytti maailmaan kaksostytöt . Tämä oli viisas ratkaisu. Lapset ovat fiksuja ja hyvin kehittyneitä. Oma tyttäremme on opiskellut Tradenomiksi ja hänellä on hyvä työpaikka. Tässä olen oppinut, että lähimmäistä pitää auttaa ja elämää pitää suojella. Arvomaailmani on muuttunut rahakeskeisyydestä ihmiskeskeisyyteen.
Mitä mieltä tyttäretär on nyt?