Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13v tyttäreni on raskaana!!

Vierailija
23.06.2011 |

En kestä ajatusta, tyttö seurustellut 3kk pojan kanssa. ovat sitä mieltä, että haluavat pitää lapsen, olen ehdottomasti sitä vastaan! nyt tytär raivoaa, että muuttaa pois kotoa ja muuten pitää mykkä koulua.

Luulin, että heillä on vain pientä hempeilyä, mutta ei selvästikkään ole!

Olen shokissa, tunnen, että olen todella huono äiti kun päästin lapseni tuollaiseen tilanteeseen.

Olemme keskustelleen seksistä ja ehkäisystä. syyn sain tyttäreltäni, että ei ollut...

Kommentit (186)

Vierailija
141/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin 13v poikana saattanut jonkun tytön raskaaksi, niin oisin varmaan saanut isältäni ympäri korvia, ja kauhean määrän huutoa, sekä arestia pitkäksi aikaa. Se lapsi olisi nyt 14v.

En tiiä kuka tyhmä, tai tiiän mut siis et ei sitte käyttäis ehkäsyy! Mä käyttäisin!!!

Vierailija
142/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olet lapsesi kasvattanut. Hähähäää. Hävettääkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

12w kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MirandaUusi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppinut sinulta.

Niin oppisin!

Hyi!

No hyi kuule ittelles!

Haarojen levittelijä!

Vierailija
144/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko sanoo, et te menitte siis oudon hiljaisiks kun sain aikaan, ton yhden suun saippualla pestyy niin hyvin et te ette enää tiiä miten te panisitte suunne!

Vierailija
145/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12w kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MirandaUusi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppinut sinulta.

Niin oppisin!

Hyi!

No hyi kuule ittelles!

Haarojen levittelijä!

Haista paska!

Vierailija
146/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin olet lapsesi kasvattanut. Hähähäää. Hävettääkö?

No paskat sun hyvyyksistäs kuule haarojen levitteliä!

Vierailija
147/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

12w kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12w kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MirandaUusi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppinut sinulta.

Niin oppisin!

Hyi!

No hyi kuule ittelles!

Haarojen levittelijä!

Haista paska!

Pakko haistaa kun sieltä päin tuulee! Heh he!

Vierailija
148/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte pahaenteisii noitii sitä paitsi oon MirandaUuden kanssa sotureita teitä vastaan ja me MirandaUudenkaa voitettiin teijjät.

Vierailija
149/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeeeeeeehhhhhee aaaaaahhhhhhaaaaaaa!!!!

Vierailija
150/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähen nyt moi! Mut nähään tänää myöhemmin!

Vierailija
151/186 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MirandaUusi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12w kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12w kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MirandaUusi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppinut sinulta.

Niin oppisin!

Hyi!

No hyi kuule ittelles!

Haarojen levittelijä!

Haista paska!

Sä haiset paskalle haistan sen!!!! Vittu et oot paskan tärkee paska!!! Aaaahhaaaaahhhaaa eeehehhehehehshshahahahahahaahha eehehehheheheheheee!!M

Kävikö tunteisiin?

Vierailija
152/186 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MirandaUusi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12w kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12w kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MirandaUusi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppinut sinulta.

Niin oppisin!

Hyi!

No hyi kuule ittelles!

Haarojen levittelijä!

Haista paska!

Sä haiset paskalle haistan sen!!!! Vittu et oot paskan tärkee paska!!! Aaaahhaaaaahhhaaa eeehehhehehehshshahahahahahaahha eehehehheheheheheee!!M[/quo

KÄVIKÖ TUNTEISIIN???? NO EI TODELLAKAA, MUT SULLE TAIS MENNÄ VAI?????? AAAAAAAHHHHAAAAAAAA EEEEEHHEHHHHHHHEEEEEEEE!!!! OON MUUTEN RAKAANA 3 PLUS 3 VIIKOLLA, LASKIN NETIN RASKAUSTESTILLÄ EN KEHTAA EDES MUTSILLE PUHU!!!! PLIIS VASTATKAA TÄHÄN!!!

MOI!!!

Vierailija
153/186 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon raskaana koska, reilu 3 viikkoo sit tavattii exän kans ja tultii meille kylää.(mutsi ei ollu kotona siis) Mentii mun huoneesee ja melke tai siis joku 20 minsaa tehtii sitä, no sanoin et lopet sun pitää lähtee no hän lähti vihasena pois. Mä katoi kelloo niin 2 tuntii ennenkun mutsi ehtii tulee. No tein kaikki puuhat sillä aikaa,(kävin suihkussa, tein läksyt söin välipalksi banaanin.) sitte jäi 1 tunti vapaa-aikaa ja pääsyin nettiin tekee raskaustesti.

(Siiis tein oikeesti, puhun totta.) Sitten odotin tulosta, ja kun se tulos tuli olin aiva tyrmistynyt. OLIN RASKAANA 3 PLUS 3 VIIKKOO!!! Sitten tuli samassa mieleen et mehän käytettiin ehkäsyy, mut mitä jos ehkäsyt ei ollu tehonnu vai oliks teho lopuunnu, vai mikä oli kun en sitte yhtää älynny. Eli en tänäänkään tiiä vastausta joten, yritän nyt sitten vain elää, elämäni lapsen kanssa 18 vuotta, eli OLEN TEINIÄITI, AAAAAAPUUUUAAA!!! ETTÄ MÄ HALUUN KUOLLA!!!!!! Abortteja siis saa varmaan ilman äitii, apteekkista, lääkäriltä tai terveyden hoitajalle kun vaa menen.

Moi!!!

Vierailija
154/186 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua saa kait ton ikänen jo seurustella!

Vierailija
155/186 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on todella tapahtunut, niin ehdottomasti abortti.

13v on vielä aivan lapsi, koko raskaus ja synnytys on jo pelkästään iso riski, kroppa ei todellakaan ole tarpeeksi kehittynyt.

Vierailija
156/186 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hyvin menee. Seksi nyt vaan on semmoista, että siitä voi tulla raskaaksi, mutta onneksi 13v on jo melkein aikuinen, joten osaa huolehtia itsesätän ja vauvasta.

toi on vittuilua...

Aivan. Jos pystyy tekeen kakaroita niin ei pysty huolehtimaan niistä?

Vierailija
157/186 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joten en voi pitää itseäni minään abortinvastustajana. Päinvastoin, sillä olenhan itsekin tehnyt abortin. Naisella (ja tytöllä) tulee olla absoluuttinen oikeus omaan vartaloonsa ja päätöksiin siihen!

Silti ihmetyttää kuinka moni mamma täällä sanoo suoraan että aborttiin vaan. Kyseessä on hyvänen aika ap:n oma syntymätön lapsenlapsi! Jos teille muille kävisi näin niin oman lapsenne lapsi. Lapsenlapsi. Syntymätön lapsi joka syntyessään omaisi luultavasti samanlaisia piirteitä kuin se oma lapsenne vauvana. Oikeastiko tuosta vaan voisitte antaa tälle lapselle tappotuomion tuosta vaan?

Itse jouduin ihan pohtimaan pitkään miten tällaisessa tapauksessa suhtautuisin asiaan. Olisin varmasti pohjattoman surullinen siihen että lapseni lapsuus päättyi noin yhtäkkiä sillä oli päätös mikä vaan niin siihen lapsuuteen ei vaan pääse enää takaisin mitä se oli ennen raskautta. Olisin myös pettynyt itseeni vanhempana. Olisin silti tukena lapselleni mitä tahansa hän päättäisi. Jos hän haluaisi tehdä abortin olisin hänen tukenaan ja varmistaisin että hän tietää mitä sen teko tarkoittaa ennen kuin hän sen tekee. Jos hän haluaisi pitää lapsen niin olisin myös hänen tukenaan ja varmistaisin että hän ymmärtää mitä lapsen saaminen tarkoittaa ajatellen vastuuta, vapaudesta luopumista jne vaikka kuinka isovanhemmat (=me) auttaisimme.

Mutta että olisin jakamassa heti tappotuomiota omalla lapsenlapselleni ottamatta huomioon mitä lapseni ajattelee??? EI IKINÄ!

Kyseessä on myös oma lapsi, jonka hyvinvointi on vanhempien vastuulla ja minusta olisi täysin oikein, että laki olisi lapsen eduksi, jolloin vanhemmat saisivat kovin nuoren pakottaa aborttiin. Jos alle 15v ei edes ole rikoksista vastuussa, on järjetöntä että hän voi itse päättää näin suurista asioista.

Vierailija
158/186 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskisin lähtemään kotoa ja keksimään miten pärjää.

Vierailija
159/186 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo onnistuu jos on hyvä tukiverkko, mutta ilman sukulaisia/tuttavia jotka pystyvät olemaan paljon lapsen kanssa todella vaikeaa.

Vierailija
160/186 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on todella tapahtunut, niin ehdottomasti abortti.

13v on vielä aivan lapsi, koko raskaus ja synnytys on jo pelkästään iso riski, kroppa ei todellakaan ole tarpeeksi kehittynyt.

Tän ikäinen kasvaa vielä pituutta ja on siis oikeasti vielä lapsi. Järkyttävän tyhmiä ihmiset jotka pitävät 13vuotiaan äitiyttä OK asiana. Maailmalla on tehty työtä ja tehdään edelleen lapsiäitien hyväksi, jotta tämä sairas perinne saadaan loppumaan. On aivan huikea ero onko äiti 13v vai 16v, sillä tosiaan nuorella tapahtuu paljon kehitystä noiden vuosien välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi