Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13v tyttäreni on raskaana!!

Vierailija
23.06.2011 |

En kestä ajatusta, tyttö seurustellut 3kk pojan kanssa. ovat sitä mieltä, että haluavat pitää lapsen, olen ehdottomasti sitä vastaan! nyt tytär raivoaa, että muuttaa pois kotoa ja muuten pitää mykkä koulua.

Luulin, että heillä on vain pientä hempeilyä, mutta ei selvästikkään ole!

Olen shokissa, tunnen, että olen todella huono äiti kun päästin lapseni tuollaiseen tilanteeseen.

Olemme keskustelleen seksistä ja ehkäisystä. syyn sain tyttäreltäni, että ei ollut...

Kommentit (186)

Vierailija
81/186 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mun tarvi kohdata tällaista asiaa ikinä omassa elämässäni..

Mutta en voi pelkästään syyttää äitiä, vahinkoja sattuu, eikä välttämättä tule edes ajatelleeksi, miten joka paikassa seksi on tyrkyllä, myös 13 vuotiaiden elämässä. Ja ymmärsin, että lapsi oli saanut tietoa ehkäisystä jne, mutta oli ikään kuin tieten tahtoen uhmannut..

En toisaalta kyllä käsitä tuon ikäisten seksielämää, enkä kyllä osais myöskään varautua sellaiseen.. mutta jos ei kotona saa harrastaa, ni takuulla lapsi löytää paikan, jossa voi toimia vastoin ohjeita.

Kukaan sellainen, joka ei vietä 100%sesti aikaa lapsensa kanssa, ei voi väittää tietävänsä, ettei oma lapsi kokeilis tai tekis luvattomia asioita. Eikä 13v:n ymmärrys vielä riitä käsittämään sitä vastuuta, mikä vauvasta on. Sitä vaan ajattelee, että vauvat on niiiiiin ihania.. ei välttämättä edes tiedetä, ettei niin aina olekaan.

Vierailija
82/186 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 15-vuotias aloin seurustelemaan 20-vuotiaan miehen kanssa. Tulin raskaaksi ja menin vanhempieni luokse ja pyysin heiltä lupaa, voisiko lapsen isä asu meillä. Isä oli raivostunut ja äiti shokissa. Isä pyysi aikaa aamun asti ajatellakseen asiaa. Aamulla hän ojensi minulle kirjeen mikä sisälsi seuraavan:

”Rakas tyttäremme. Me äitisi kanssa rakastamme sinua hyvin paljon, mutta sinä teit rikoksen Jumalan, itsesi, meidän ja pienen ihmisen edessä, joka asuu nyt sinussa. Sinun vastuuttomalla käyttäytymiselläsi on tietynlaiset seuraukset, jotka eivät saa mennä sinulta huomaamatta. Avoliittoa talossamme emme voi sallia sinulle. Avioliittoa ihmisen kanssa, joka on käyttäytynyt kuin vastuuton kakara eikä niin kuin aikuinen mies, emme myöskään voi siunata. Tällä hetkellä meitä eniten huolestuttaa pienen ihmisen kohtalo. Olet meidän rakastettu tyttäremme. Toivoimme, että saisit korkean koulutuksen ja hyvän työpaikan, mutta nyt ei ole sopiva aika ajatella sellaista. Sinä teit valinnan kohti syntiä, mutta me äitisi kanssa teemme valintamme kohti uutta pientä ihmistä. Me otamme sinut vastaan, mutta vain sinut yksistään sillä ehdolla, että voisimme olla adoptiovanhempia tälle pienelle ihmiselle. Jos päätät ottaa tämän vaihtoehdon, annat meidän ymmärtää ettet ole valmis tulemaan äidiksi ja ottamaan vastaan tätä pyhää vastuuta. Eli meistä tulee vauvan vanhempia. Muussa tapauksessa, pakkaa tavarasi ja mene lapsesi isän tykö. Ette saa ajatella enään koulua ja seksiä vaan sitä, miten teistä tulisi perhe, miten teistä tulisi mies ja nainen, eikä eläimet vaistoineen voidaksenne ottaa vastuun tullaksenne mieheksi ja vaimoksi, isäksi ja äidiksi. Vain silloin minä kunnioitan valintaasi ja vain silloin minä siunaan sinut. Tee valintasi rakas tyttäremme, annan sinulle kaksi päivää. Sinun isäsi.”

Olin ihan toivoton, mutta ymmärsin, että isän asenne oli ainut oikea. Hän kasvatti meidät, minut ja veljeni vastaamaan omista teoistamme. Ja jopa silloin, kun hänen oli tosi vaikea olla ankara minulle, hänen ainoalle rakkaalle tyttärelleen, hän oli uskollinen omille vakaumuksille .Mutta olen hänelle kiitollinen, sillä hän ravisti minua ja minun aviomiestäni. Isäni kovuus on auttanut meitä kasvamaan aikuisiksi. Hän ei alkanut säälimään meitä eikä antanut äitini ottaa meidän ongelmiamme niskoilleensa. Olemme olleet naimisissa jo viisi vuotta ja meillä on ihmeellinen tytär. Olemme molemmat töissä ja suoritamme korkeakouluopintoja. Isäni siunasi meitä vuoden päästä kirjeen kirjoittamisesta. Kiitos sinulle isäni! (Minä ihailen isääni)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/186 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 v on vielä lapsi.. mun tytär kävi sillon treenaamassa ja välillä vielä istu pikku sisarusten kanssa keinuissa ja opetteli laittamaan ripsiväriä oikeeseen kohtaan... varmaan alkoi pojat kiinnostamaan mutta että olis sekstaillut.

Minusta 13v ei voi lapsena ja lapsenmielisenä olla vastuussa lapsesta, myös adoptio voi järkyttää lapsen mielen. Myös se raskaus voi järkyttää lapsen mielen.. samoin se abortti voi järkyttää lapsen mielen. Jos kyse olisi tyttärestäni suosittelisin aborttia ja sen jälkeen jotain terapiaa. Nuoruus menisi haaskattavaksi ja vauvan hoidossa.. mä en voisi hoitaa toista vauvaa nyt, koska itse olen juuri äitiyslomalta palannut töihin. Ja ei, en ole ollut teiniäiti vaan sain tyttäreni 23v.

Vierailija
84/186 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen tyttäreni kertoi tuttavansa odottavan vauvaa. Tyttö juuri tuon ikäinen omani 12 vuotias.Aika järkyttävä tieto vaikken tyttöä tunnekkaan.

Vierailija
85/186 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi järkkyä, jos oma seiskaluokkaliseni olisi raskaana...

Vierailija
86/186 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 13-vuotiaalla on oikeus seurustella js tulla raskaaksi vanhemmat eivät voi sitä minun mieleståni päättää.Onnea 13v suosittelen pitämään lapsen jos itse haluat ❤

Vierailija
87/186 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus näitä vanhoja juttuj :(

Vierailija
88/186 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani sairaalassa iho-osastolla, sinne tuli potilaaksi myös 13-vuotias juuri synnyttänyt. Oli 70-luku. Olikohan sillä sukupuolitauti. (Lasta en kyllä sillä nähnyt. Tosin olin tytön kanssa eri huoneessa.)

Ajatelkaa, tuo silloin syntynyt in jo 40-vuotias täällä jossain. Hyvä, että sitä ei abortoitu.

Vierailija
89/186 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain! Mutta kyllä kolmetoista vuotias on jo nuori teini!

Kyllä minusta kolmetoista vuotias voi jo seurustella kunhan ei mitään seksiä harrasta ainakaan nuorempana kuin minä..

Olen nyt itse 15,5v ja 5,5 eli melkein 6 viikolla raskaana! Poikaystäväni tietää siitä ja hän ei suuttunut vaan otti asian ihan hyvin ja vanhempanikin otivat sen aika hyvin vaikka äiti kyllä halusi varmistaa että käytimmehän silti ehkäisyä...ja nyt hän ja isäni ovat jo vallan mukana odotuksessa aijon pitää lapsen poikaystäväni kanssa ja kyllä käytimme kondomia mutta lääkärikin oli sitä mieltä että kondomi vvarmaan vaurioitui siinä.....

Mutta nyt olemme onnellisia ja ainiin poikaystävänikin nykyään asuu meillä kun hän asui ennen opiskelija asuntolassa hän on siis saman ikäinen kuin minä.

Meistä tulee 100000000000... kertaa onnellisempi ja muutaman hengen verran isompi perhe!

Eikä tämä raskaus minun elämääni pilaa!

Ensin se vaikutti minusta siltä että...eih katastrofi! Mut nyt oon sillai et ihanaa saan vauvan.

Harkitsin ensin kolme kertaa aborttia kun olin shokissa mutta en tehnyt aborttia....enkä kadu!

Perheen tuki auttaa jaksamaan!

Jos olet huolissasi lapsesi opinnoista....kyllähän ne voi myöhemminkin loppuun hoitaa.

Vierailija
90/186 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta kolmetoista vuotias voi jo seurustella kunhan ei mitään seksiä harrasta ainakaan nuorempana kuin minä..

Olen nyt itse 15,5v ja 5,5 eli melkein 6 viikolla raskaana! Poikaystäväni tietää siitä ja hän ei suuttunut vaan otti asian ihan hyvin ja vanhempanikin otivat sen aika hyvin vaikka äiti kyllä halusi varmistaa että käytimmehän silti ehkäisyä...ja nyt hän ja isäni ovat jo vallan mukana odotuksessa aijon pitää lapsen poikaystäväni kanssa ja kyllä käytimme kondomia mutta lääkärikin oli sitä mieltä että kondomi vvarmaan vaurioitui siinä.....

Mutta nyt olemme onnellisia ja ainiin poikaystävänikin nykyään asuu meillä kun hän asui ennen opiskelija asuntolassa hän on siis saman ikäinen kuin minä.

Meistä tulee 100000000000... kertaa onnellisempi ja muutaman hengen verran isompi perhe!

Ensin se vaikutti minusta siltä että...eih katastrofi! Mut nyt oon sillai et ihanaa saan vauvan.

Harkitsin ensin kolme kertaa aborttia kun olin shokissa mutta en tehnyt aborttia....enkä kadu!

Jos olet huolissasi lapsesi opinnoista....kyllähän ne voi myöhemminkin loppuun hoitaa.

Mites meinaatte itsenne elättää?

Vierailija
91/186 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hyvin menee. Seksi nyt vaan on semmoista, että siitä voi tulla raskaaksi, mutta onneksi 13v on jo melkein aikuinen, joten osaa huolehtia itsesätän ja vauvasta.

Hehee :D. Huvittaisi nähdä kun tuon ikäiset asuisivat itsekseen omassa asunnossa ja leikkisivät oikean vauvan kanssa kotia. Saisivat ihan itse pärjätä, ilman että siellä kulkisi näiden vanhemmat ja viranomaiset hoitamassa ja auttamassa :D. Ei varmaan kauaa menisi, kun 13-vuotiaalta alkaisi hymy hyytymään, "yyyhh, miten pitkään tätä vauvaa pitää hoitaa. Eikö joku muu vois ku ei mua enää huvita tää" :D

Vierailija
92/186 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veronmaksajathan tuollaiset joutuvat elättämään. Sinäkin.

Vierailija
93/186 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minusta tulisi mummo 35 vuotiaana.

=O

Ja sekö se kamalin asia tässä tilanteessa olisi? Aivan kamalaa että SINUSTA tulisi mummo "jo" 35 vuotiaana.

Vierailija
94/186 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veronmaksajathan tuollaiset joutuvat elättämään. Sinäkin.

Sitähän minä vähän ajattelinkin / pelkäsinkin.

Vierailija
95/186 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa pian tällainen ja katso, montako vuorokautta tyttäresi jaksaa hoitaa lasta. Mielestäni abortti on ainut järkevä vaihtoehto, vaikken normaalisti aborttia kannatakaan.

http://www.simulaids.com/wa20514.htm

Vierailija
96/186 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö varmaan itsekin ihan paniikissa. Sanot hänelle että pitää vaan lapsen, ja asuu kotona ja sinä autat lapsen kasvatuksessa. He molemmathan tarvitsevat vielä huoltajan.

Tytön mieli saattaa kyllä muuttua vielä lapsen pitämisestä, kun sinä muutat kantaasi. Mutta älä jätä tyttöä yksin!

Eli AP joutuisi kasvattamaan sen lapsen suurimmaksi osaksi. Kun pitäähän teinitytön antaa tehdä niitä teinien juttuja, eli pyöriä kaupungilla käyttämässä päihteitä ja etsimässä poikaystäviä ja laittaa herutuskuvia nettiin. Ja onhan se nyt tylsääkin tuon ikäisestä leikkiä kotia, sehän on pikkulasten leikkejä, 13-vuotiashan on jo melkein aikuinen!

Vierailija
97/186 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään 15 v ei kirjoita näin

Vierailija
98/186 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan tuulimunaa tai keskenmenoa- ihan lasta ajatellen!

Vierailija
99/186 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pilata elämänsä ja siinä sivussa myösäitinsä elämän. Adobtio, abortti tai muuttakoon omaan asuntoon. Joku ilo mulla että ei ole tyttöä.

Vierailija
100/186 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut iloisesta perhetapaahtumasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi