Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisella ruokavaliolla pysyy yhtä laihana kuin miljonääriäidit Maria ja Nina?

Vierailija
16.11.2010 |

Tahtoisin olla yhtä laiha kuin he (oikeasti), eivät mielestäni ole mitään kaunottaria mutta kropat on kyllä tosi hyvät molemmilla ja vaatteet näyttävät hyvältä päällä.

Miten tuon kokoiset naisihmiset syövät? Vai pitääkö kärsiä koko ajan nälästä? Näin toki sen jakson jossa muka söivät jättimäiset kakkupalat mutta ei kai sitä voi koko ajan harrastaa jos haluaa linjansa pitää...

Itsekurini on melko huono enkä kestä nälässä kärvistelyä, mutta tuollainen todella hoikka kroppa olisi aika hyvä motivaattori. Liikun jo noin tunnin päivässä, yksi lepopäivä viikossa. Mites siis syömisen kanssa, kuulisin mieluiten laihojen naisten omakohtaisia kokemuksia :)

160/62

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarkoittaa yleensä isoja rintoja ja pyöreää takapuolta. Ei isoa mahaa ja paksuja reisiä. Nainen on miehen mielestä "liian laiha" silloin kun rinnat on pienet.

Vierailija
62/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarkoittaa yleensä isoja rintoja ja pyöreää takapuolta. Ei isoa mahaa ja paksuja reisiä. Nainen on miehen mielestä "liian laiha" silloin kun rinnat on pienet.

sitten maailman kaikkia miehiä... Kyllä meilläpäin miehet haluavat vähän mahaa ja persettäkin. Mutta makuasioistahan ei voi tinkiä.

Mutta väittäisin silti, että tuollainen "hankisääski" on aika kolkko kaveri sängyssä. On varmaan mukavaa silitellä luita ja nahkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta yleistystä.

Mun mies inhoaa isoja rintoja!

Vierailija
64/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokaiini- ja skumppakuurilla, veikkaisin...

Vierailija
65/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean näköisiä ja aivan liian laihoja! Kuka haluaa oikeasti olla tuollainen tikku. Kummallakin naamat kuin hevosella! Vähänkun saisi niihinkin naamoihin rasvaa niin voisivat näyttää ihmisiltä.

Kropathan niillä on ainuut mitkä on kunnossa, naamat on kuin petolinnun perseet. Terveisin mies! Niin ja todellakin miehet pitävät pitkistä hoikista naisista pitkillä säärillä ja hyvällä perseellä varustettuna. Läskit voi perustella itselleen ihan mitä vaan.

hyvät perseet vaan sellaiset luukankkuset. Rinnat ovat ainoat joissa on täytettä.

Vierailija
66/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä ja hoikka, sopivan lihaisa just oikeista paikoista,

Urheilullinen ja kasvoistakin ihan nätti. Mutta, mua ei ole koskaan selvinpäin yritetty iskeä. Känniset äijät kyllä, mutta

niillehän kelpaa kaikki.

Olen tullut siihen tulokseen, että vaikka moni nainen kehuu, miehet tykkää jostain muusta.

Mutta joo, noi naiset on kyllä tosi kolkon näkösiä.

Vierailija
67/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe no nehän on oikeesti köyhempiä kun me matalapalkkaset ainakin verotietojen mukaan...eli kait se auttaa kun ei ole rahaa ostaa ruokaa. Ja tv ohjelmaa tehdessä saa hienossa ravintolassa kanavan laskuun syödä salaattia .

Vierailija
68/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pitkä vai keskipituinen. Olin pikähkön (170cm) ja laihan kaverini kanssa baarikierroksella ja joka paikassa useampi mies tuli juttelelmaan ihailevasti tälle naiselle. Itse sain olla kuin ilmaa siinä vieressä, olen itse normaalipainoinen mutten hoikka. Tuo kaverini ei ole mielestäni kasvoiltaan erityisen kaunis, ihan ok kasvot. Mut joo tykkää miehet laihoista naisista, siis 99%.

Vierailija
69/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein varsinkin naiset toitottaa, kuinka miehet tykkää muodoista ja että on reitevä ja persevä jne.

MIKSI sitten lähes aina miehen ollessa vaikutusvaltainen, rikas ja komea = voi valita kenet vaan, hänellä on kainalossa mallityyppinen, laiha nainen? Jos ei kerran sellaisista kukaan mies tykkää ja muodot (läski) on niin ihanaa.

Merkillepantavaa on myös se, että koskaan ei Pamela Andersonista puhuta anorektikkona, vaikka käsivarsia ja jalkoja katsoessa häne on todella laiha. Katsos, kun hänellä on ne jättitissit, niin se on miehelle yhtä kuin muodokas nainen. Calista Flockhart taas sai miehiltä yökkäilyjä ja kauhisteluja vain siksi, ettei mennyt valtavirran mukana ja ottanut silikoneja. Taisi sanoa itsekin jossain haastattelussa että kukaan ei puhuisi hänen painostaan jos hänellä olisi isot tissit.

Vierailija
70/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pitkä vai keskipituinen. Olin pikähkön (170cm) ja laihan kaverini kanssa baarikierroksella ja joka paikassa useampi mies tuli juttelelmaan ihailevasti tälle naiselle. Itse sain olla kuin ilmaa siinä vieressä, olen itse normaalipainoinen mutten hoikka. Tuo kaverini ei ole mielestäni kasvoiltaan erityisen kaunis, ihan ok kasvot. Mut joo tykkää miehet laihoista naisista, siis 99%.

Mun kaveri oli ennen 171/70 ja laihtui masennuksen takia 171/49 ja johan alkoi ympärillä pyöriä miehiä! Hän oli siis sellainen perusnätti kasvoiltaan eikä mikään lihava ennenkään, mutta vasta kun hänestä tuli selkeästi luiseva alkoi todellinen piiritys miesten osalta, hän ei saanut olla rauhassa oikein mistään ja minullekin miehet jutteli että mikä tossa maijassa on muuttunut kun ei se ennen kiinnittänyt huomiota mutta nyt on tollanen hottis. Tosin nuoriahan silloin oltiin, vähän päälle parikymppisiä.

Vierailija
71/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli edelleenkin, mene ravitsemusterapeutille saamaan oikeita neuvoja.

Joo ihan saletisti jollekin hannapartaselle kuuntelemaan kuinka pitää syödä kuusi palaa leipää päivässä ja kevyttuotteita ja paljon actimelia. Just joo.

Vierailija
72/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen ole mitään dieettiä tai ruokavaliota. Ne yksinkertaisesti syövät tosi vähän. Tosi tosi vähän. Nälissään pitää olla.

Vierailija
73/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syövät todella vähän. Geenien merkitystä ei voi vähätellä.

Tuosta "99% miehistä...hoikkia naisia" - voisin sanoa, että itselle käynyt juuri ystäväni kanssa toisinpäin. Itse olen hoikka ja pitkä, ystäväni aika lyhyt ja hyvin muodokas, normaalipainoa hieman ylempänä oleva. Olin kyllä itse aina se seinäruusu.

Vierailija
74/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei ole mitään ihmereseptiä moiseen ulkomuotoon, Syövät vain todella vähän.

Sitten tuohon miesten ihanteeseen. Paljon on miehiä kavereina ja kyllä se on hoikkuus joka viehättää. Eli varmasti löytyy isokokoisistakin naisista tykkääviä, mutta ovat kyllä vähemmistössä.

Samoin pitkä nainen viehättää joitain, mutta taitaa kuitenkin enemmistön silmää viehättää eniten ns. taskuvenukset

Eli pienikokoisuus kaikin puolin ja sitten jos vielä lisäksi ´ne hyvät napakat tissit ja pyöreä peppu (hoikka mutta olemassa)niin vientiä riittää.

Itse olen 162 pitkä ja paino 53-55 joka on mun ihanne paino. Hoikka, timmi, treenattu kroppa ja vientiä on riittänyt aina.

Alimmillaan oli paino 49 ja silloin olin liian laiha, lihaksetkin puuttui ja silloin ei samallalailla piiritystä.

Vierailija
75/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän nuo kaksi käy kerran kuussa imuttamassa "ylimääräiset" pois.

Ja kerran kuussa? Imutetaan ylimääräiset pois? häh?

Vierailija
76/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roteva ei tuollaiselta näytä vaikkei söisi mitään. Minusta he ovat liian laihoja, etenkin blondi. En ole niitä jotka nimittävät jokaista hoikkaa laihaksi, mutta tässä tapauksessa kyllä. Reisissä ja lantiolla pitäisi olla hieman lisää pyöreyttä ja nimenomaan urheilemalla hankittua, ei mitään ihraa. Pitkillä ja hoikilla vaatteet näyttävät niin paljon paremmilta kuin muilla, joten totta kai useimmat miehet pörräävät mallityyppisten ympärilla jos vaan oma pituus ja itsetunto riittää. Pelkkä kroppa ei tee kuitenkaan kauniiksi, pitää olla myös kauniit kasvot ja pitkät hiukset ovat todellakin useimpien miesten mieleen. En ole koskaan kuullutkaan miehestä joka kaipaisi naiselle paksua vyötäröä, kyllä hoikka uuma, kiinteä ahteri ja sopivasti rintoja sekä pitkät kintut on se takuuvarmin yhdistelmä jos haluaa miestä miellyttää. Itselleni kelpaisi tannssii tähtien kanssa Susan kroppa, siinä oli kaikki kohdallaan!

Vierailija
77/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen ole mitään dieettiä tai ruokavaliota. Ne yksinkertaisesti syövät tosi vähän. Tosi tosi vähän. Nälissään pitää olla.

päälle.

Vierailija
78/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos numerolle 11, repesin aivan täysin :)

Nyt lukemaan loppuun...

Vierailija
79/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saivarrellaan, muodokas peppu ja suurehkot rinnat ovat miehille ne ykkösjuttu.

Itsellä ei ole suuria rintoja, mutta tanssin kilpaa nuorempa, joten peppuni oli muodokas ennen lapsia. Silloin huomasi kyllä, minkä perään miehet ovat useimmiten. Olen 159cm pitkä eli minulla ei voi olla pitkiä sääriäkään.

Vierailija
80/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kuin pienehkö norsu, en todellakaan vähän, ja hoikkana pysyn. Liikun lähinnä pitääkseni kuntoa yllä ja itseni terveenä, en näyttääkseni hyvältä.

Vastaus piilee siis tervellisessä muttei liian kitsaassa tai tylsässä ruokavaliossa, herkutellakin saa, ja liikunnassa jos ei omaa niitä hyviä geenejä.