Millaisella ruokavaliolla pysyy yhtä laihana kuin miljonääriäidit Maria ja Nina?
Tahtoisin olla yhtä laiha kuin he (oikeasti), eivät mielestäni ole mitään kaunottaria mutta kropat on kyllä tosi hyvät molemmilla ja vaatteet näyttävät hyvältä päällä.
Miten tuon kokoiset naisihmiset syövät? Vai pitääkö kärsiä koko ajan nälästä? Näin toki sen jakson jossa muka söivät jättimäiset kakkupalat mutta ei kai sitä voi koko ajan harrastaa jos haluaa linjansa pitää...
Itsekurini on melko huono enkä kestä nälässä kärvistelyä, mutta tuollainen todella hoikka kroppa olisi aika hyvä motivaattori. Liikun jo noin tunnin päivässä, yksi lepopäivä viikossa. Mites siis syömisen kanssa, kuulisin mieluiten laihojen naisten omakohtaisia kokemuksia :)
160/62
Kommentit (101)
Jos käytte esimerkiksi Kiinassa tai Japanissa, siellä näkee nuoria pullukoita varakkaammilla alueilla aika paljon.
Joku voi ajatella, että esimerkiksi ranskassa ei ole lihavia niin paljoa, mutta totuus on, että kyllä sieltäkin niitä löytyy, ei ihan samassa mittakaavassa kuin Suomessa, briteissä ja jenkeissä.
Missä on maito? Maito on parasta ruokajuomaa joten sen tärkeyttä ei kannata unohtaa. Vai oletko allerginen maidolle? Kalkkitabletti ei kauheastio tuohon kalsiumin saantiin auta. Edessä osteoporoosi jos et lisää amitoa ruokavalioosi. :(
tuolta voi näyttää. Ratkaisevaa lienee arjen aktiivisuus.
Itse syön viisi kertaa päivässä, olen kova touhuamaan. 163/53 ovat mittani.
Syön normaalisti, mutta minun normaalini ei tietenkään välttämättä ole sinun normaalisi. Siksi esimerkkiä:
Aamulla kaksi ruisleipää, tomaattia, kinkkua (5% rasvaa), margariini, juusto, rasvaton maitokahvi, vettä
Lounas:lautasellinen ruokaa, vettä
Välipala:kahvi ja leipä/pulla/keksejä
Päivällinen:lautasellinen tai kaksi ruokaa+ rehuja, vettä. Kahvi ja pieni makea, suklaa tms.
Iltapala: maustamaton jogurtti ja hedelmät sekä mysli, (yht. puolisen litraa) tai pari-kolme leipää päällisineen ja teetä tai vettä. Kalkkitabletti.
Eli ei karkkeja tai naksuja, ainakaan useammin kuin kerran viikossa. Hyvin harvoin pizzaa, hampurilaisia, ranskiksia tai muuta rasvassa tirisevää, mutta joka päivä silti rasvoja.
Missä on maito? Maito on parasta ruokajuomaa joten sen tärkeyttä ei kannata unohtaa. Vai oletko allerginen maidolle? Kalkkitabletti ei kauheastio tuohon kalsiumin saantiin auta. Edessä osteoporoosi jos et lisää amitoa ruokavalioosi.
Kyllä on taas Valion propaganda purrut. Uutinen sinulle: maissa missä ei juoda LAINKAAN maitoa, ei esiinny lainkaan osteoporoosia kuten täällä pohjolassa, jossa sitä kitataan ihan hulluja määriä.
Menkää seuraamaan maidon valmistusprosessia (pastörointi jne) ja miettikää järjellä mitä elävää ja ihmiselle välttätöntä sellaisessa keitoksessa on jäljellä. Maidon poisjättäminen on terveysteko, kalsiumia saa mm. kasviksista.
Olen ennen kärsinyt syömishäiriöstä. En ole katsonut tätä sarjaa miljonääriäideistä, mutta olen nähnyt kuvia ja sarjan jonkin trailerin. Ensireaktioni siitä vaaleasta naisesta oli, että hän on luultavasti oksentaja: ruoan oksentamisen myötä kasvoissa tapahtuu tiettyjä muutoksia mm. korvasylkirauhasten turpoaminen (hyvin yksilöllistä, riippu oksentamisen tiheydestä ja tavasta) ja minusta tällä naisella näitä merkkejä on.
Omalla kohdallani kukaan ei huomannut asiaa, koska kuntoilin siinä sivussa kunnolla ja söin muiden nähden terveellisesti, toki ajoittain herkutellenkin. Kroppaani kuitenkin ihailtiin ja siinä samalla olin tyhjä kuori, joka oli ahmimis-tapporääkkiurheilu-oksentamiskierteessä ja hymisi mielessään "jos vain tietäisitte". Kuntoni oli kuitenkin lihaskunto- ym. testien mukaan urheilijatasoa, joten kukaan, ei kukaan arvannut mitä taustalla on.
Toivon ettei näin ole, mutta yllättävän yleinen ongelma kuitenkin niin meidän tavisten kuin julkkistenkin keskuudessa. Arvatenkin en anna tähän "ruokavalioon" vinkkejä, mutta toivotan onnea ap:lle, jotta hän pääsisi lähemmäs kuvailemaansa ihannetta terveellisin tavoin.
ihan mitä hyvänsä, harvoin mitään terveellistä (ellen sitten samaa, mitä lapsilleni laitan). Syön paljon suklaata, sipsejä, 'roskaruokaa' yms... en vahdi syömistäni ikinä.
Toisaalta, unohdan syödä usein, ruoka ei ole elämässäni mikään 'juttu', joten se tulee listalla, kun olen kaiken muun tehnyt - unohdan usein nimenomaan päivisin syödä. En syö nautiskelun vuoksi juurikaan, vaan kun maha tulee kipeäksi.
Uskon itse, että geeneillä on todella suuri vaikutus painoon ja lihomiseen ja niitä vastaan taistelu voi olla melkoista salatiedettä. Elän miehen kanssa, joka syö lähes samoin kuin minä ja on kymmeniä kiloja ylipainoinen...
mulla vähän sama homma toisinaan syön vasta sitten kun on tosissaan nälkä, kahvia lipitän päivän. tosin en ole noin laiha läheskään. Normaalipainoinen kuitenkin. Todennäköisesti laihdun kuitenkin, synnytyksen jälkeen ei ole ihan kilot vielä kohdillaan.
syödä mitä haluaa eikä liho. Syö esim pizzaa usein ruokatunnilla. MUTTA on kertonut, että yleensä sittem illalla ei ruoka maistu. Eli laihat ei HALUA syödä niin paljon kuin pulleat.
MUn mielestä niillä ei ole kovin hyvät kropat...
KAMALAN laihat jalatkin. HYI. Mutta kokonaisuus kait ihan ok. Molemmilla näyttää olevan tissit.
Haastattelussa toinen heistä kertoi noudattavansa "Elämäsi kuntoon" -kirjan ohjeita. Olen lukenut itse sen kirjan ja sillä ruokavaliolla kyllä pysyy hoikkana ja terveenä. Kaiken a ja o on oikeanlainen ruoka-aineiden yhdistely.
Victoria Beckhamin dieetti ole se aamulla vettä, lounaaksi kuoharia ja päivälliseksi viinilasillinen? Sillä nyt pysyy ainakin hänen mitoissaan.
Tosin mielestäni Victoria on paremman näköinen kuin nämä "miljonääri"äidit, tai ainakin se vaalea pallopää näyttää ihan riisitautiselta kehitysmaan lapselta ja ne jumalattomat kumitissit tekevät kokonaisuudesta melko kornin :D En usko että sellainen kroppa on kenenkään mielestä kaunis, ja itsekin tykkään kyllä että hoikkuus on kaunista.
Tummempi on sopusuhtainen ja paremman näköinen, lähinnä siksi että hänessä on myös lihasta eikä vain veltto nahka luiden päällä. "Lihavampi" ei ole mutta huomaa heti, kuinka paljon kauniimpi urheilullinen kroppa on verrattuna samankokoiseen nälkiintyneeseen.
naamat onkin mitä on kun ovat liian laihoja. Kasvot on sit luisevat ja ryppyiset. jos haluu olla laiha, kasvot kärsii ja taas toisinpäin. Ikääntyessään naisen on lähes mahdoton ommata sekä laiha kroppa että kauniit kasvot.
toki syöt terveellisesti, etkä mässäile. Mutta mä syön hyvin pitkälti samalla tavalla - ehkä vähemmänkin.
Jos kilpirauhasarvot ja muut mahd. aineenvaihduntaan vaikuttavat sairaudet on pois laskelmista, ei geeneillä oikeastaan oo pätkän vertaa asiaa lihomiseen. Vain todella todella harvoilla tapauksilla ehkä. Sydämeni pohjasta suorittelen lukemaan Patrik Borgin "Rentoa Painonhallintaa" -kirjan. Usein ihmiset on varsin hakoteillä syömistensä kanssa. Luulevat syövänsä oikein ja syyttävät vaan aineenvaihduntaa tai geenejä. Pöhpah, sanon minä. Se on tiedon puute, mikä monia vaivaa. Tai itsepetos...
Toivottavasti onnistut pudottamaan painoa hieman alas. Varo kuitenkin laihduttamista, se lihottaa.
Minä edes haaveile gasellinsääristä, koska olen myös lyhyenläntä 160cm, se ei vaan ole mahdollista, kultaseni! eikös nuo miljonääriäidit olleet 170-180-senttisiä?!
toki voit tuosta pudottaa ainakin 5kg ja alkaa kiinteyttämään paikkoja, kyllä mekin voidaan olla taskuvenuksia!
...niin, eli pituutta on samat 160cm ja norm.paino50kg. nyt rv.12on painoa tai turvotusta tullut 1kg.
En ole kovin tarkka mitä syön, mutta annokset on suht pieniä ja syön mielellään kunnon aamupalan, lounaan, välipalan, illallisen ja pienen iltapalan klo21. yritämme vältää valkoista viljaa,eli täysjyvätuotteita syömme enimmäkseen. perunaa melko harvoin lisukkeena. Pieni näläntunne ei mua häiritse, mutta yleensä en nälässä ole.
Meillä ei syödä yleensä arkena leivonnaisia tai muita herkkuja, mutta viikonloppuna kyllä.
Liikuntaa saan joka päivä kun kävelen pari kilometriä töihin, ja työnkuvakin on sellainen että kävelen ja nostelen...eli oikeastaan en harrasta muuten liikuntaa, vaikka pitäisi. keväällä aloitan taas hölkkälenkit, että saa kunnolla sykettä nostettua!
tšemppiä sulle, liikuntaa ja kiinteytystä niin hyvä tulee!
No mutta
pääset yhtä laihaksi syömällä salaattia ja näivettämällä itsesi. Nuo naiset eivät ole mitään himourheilijoita. Lihasta ei ole käsissä, ei jaloissa ja persekin on lättänä. Kyllähän sen näkee kuka on urheilija, katsokaa Sanni Leinonen, Kiira Korpi, Aino-Kaisa Saarinen, Hanna-Maria Seppälä jne. En ymmärrä, miksi joku haluaisi olla näivettynyt, luuta ja nahkaa.
M33
se tarkoittaa yleensä isoja rintoja ja pyöreää takapuolta. Ei isoa mahaa ja paksuja reisiä. Nainen on miehen mielestä "liian laiha" silloin kun rinnat on pienet.
Kauheeta yleistystä.
Mun mies inhoaa isoja rintoja!
Ai.siksikö kattelee töissä koko ajan mun rintoja-isoja !
enkä Hesessä, en syö kebabbeja enkä rasvaisia pastoja.Viinissä ja väkevässä alkoholissa on paljon energiaa,välttelen.Yleensäkin ulkona syötävät ruuat on rasvaisia kun kotona laittaa ei liho!Juon myös kahvia paljon!En polta!
kauhean näköisiä ja aivan liian laihoja! Kuka haluaa oikeasti olla tuollainen tikku. Kummallakin naamat kuin hevosella! Vähänkun saisi niihinkin naamoihin rasvaa niin voisivat näyttää ihmisiltä.
Kropathan niillä on ainuut mitkä on kunnossa, naamat on kuin petolinnun perseet. Terveisin mies! Niin ja todellakin miehet pitävät pitkistä hoikista naisista pitkillä säärillä ja hyvällä perseellä varustettuna. Läskit voi perustella itselleen ihan mitä vaan.
Pitkistä, tummista lihaksikkaista miehistä, joilla on jääkiekkoilijan pakarat ja vähintää17cm meisseli.
Pikkumunat kaljuuntuvat kaljamahat voi sitten perustella itselleen ihan mitä vian.
Liikun 1-2 tuntia päivittäin (juoksua, tanssia, lihaskuntoa, pilatesta, venyttelyä) ja syön kasvispainotteisesti (myös kalaa). Herkuttelen kyllä melkein päivittäin, mutta määrät on pieniä esim. 1-2 keksiä, muutama turkinpippuri, vähän jätskiä tms. Kokonaan en voi herkuitta olla, sillä sitten himo kasvaa liian isoksi ja syön kerralla aivan liikaa.
Nyt oon alkanut syödä enemmän, sillä haluaisin vähän lisää lihaksia. Muutenkin olen mielestäni liian hoikka, sillä kylkiluut näkyy. Mitat on 172/55.
Jos haluat pudottaa painoa, niin älä tee sitä lopettamalla syömistä/syömällä pelkkiä salaatteja. Suosi hitaita hiilareita, vähärasvaisia proteiinin lähteitä, kasviksia, hedelmiä ja marjoja. Myös maito on hyvää ravintosisällöltään. Koita syödä n. 5 krt/vrk, niin verensokeri pysyy tasaisena koko päivän ja herkkuhimo on helpompi hallita. Salli itsellesi myös herkuttelu (pienennä määriä). Kannattaa myös liikkua, sillä se lisää energiankulutusta ja kiihdyttää aineenvaihduntaa.
että sanovat, että kyllä naisessa pitää olla vähän pyöreyttä eikä saa olla langanlaiha..mieluummin vähän ylimääräistä mitä liian laiha. Mutta samat ihmiset aina kuitenkin katsovat ihaillen hoikkia naisia eikä silmiänsä lainaakaan normaalipainoisille naisille. Eli puhuvat ihan eriä mitä selkeästi oikeasti ihailevat. Miksiköhän, en ymmärrä!
Miehet määrittelevät nuo pyöreyden ja muodokkuuden ja normaaliuden hieman eri tavoin. Itse miehenä sanoisin, että kun tarkoitan sopivaa pyöreyttä ja muodokkuutta, niin joku Angelina Jolie on pyöreä ja muodokas, samoin Cruz... Ei nyt tuu juurikaan urheilijoita mieleen, mutta Kiira Korpi olis vielä namumpi esimerkki normaalivartaloisesta isoimmin rinnoin. :)
Eli sopiva pyöreys = kuolattavan ihana emäntä joka asettuu muodoiltaan jonkin Rihannan ja Beyoncen välimaastoon. (ei sillä että mulla olisi juuri kuvaa siitä millaisia nämä lyylit ovat, mutta tarkoitan nyt sellasta namua siis)
Käsitteet on niin epäselviä, että on vaikee puhua selvästi... Esim se AllyMcBeal oli liian laiha, ei kiva. Jutta Urpilainen, varmaan normaalipainoinen mutta eihän se rungoltaan mikään muuta kuin normaali ole eikä näin ollen juuri kiinnosta. Voi olla, että miehillä se "normaali" tarkoittaa jo sellaista aika hottista, eli miesten näkemys aiheesta on hieman vino.
minulta puuttuu silti pitkät sääret, ja tisseissäkin saisi olla enemmän fyllinkiä! =)