En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa
Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Lankesitko siihen meemiin että eihän kukaan nuori nainen deittiäpeissä pyöri, mene oikeaan elämään iskemään?
No ei kukaan halua sitä. Kaupassa ollaan ostoksilla. Konsertista nautitaan kavereiden kanssa. Ravintolassa ollaan syömässä. Jos tunget siihen ventovieraana miehenä "juttelemaan" se on lähinnä erittäin kiusallista.
Ei riitä naama yhteenkään matchiin 2v aikana niin ajattelin josko livenä
Onko ap sun mielestä naisten velvollisuus viihdyttää ketä tahansa miestä missä tahansa? Miksi?
Miks pitäs irrottautuu kaveriporukasta ja jutella jonku kaa joka tulee juttelee. Ei kavereita välttämättä nää usein
Vierailija kirjoitti:
Onko ap sun mielestä naisten velvollisuus viihdyttää ketä tahansa miestä missä tahansa? Miksi?
Ihankos itse keksit tämän?
Vierailija kirjoitti:
Lankesitko siihen meemiin että eihän kukaan nuori nainen deittiäpeissä pyöri, mene oikeaan elämään iskemään?
No ei kukaan halua sitä. Kaupassa ollaan ostoksilla. Konsertista nautitaan kavereiden kanssa. Ravintolassa ollaan syömässä. Jos tunget siihen ventovieraana miehenä "juttelemaan" se on lähinnä erittäin kiusallista.
Joo kyl mä tiedän nuorempana se oli ihan erilaista kun on vanhentunut ja mennyt alaspäin elämässä ei kiinnosta enää naisia esim juo alkoholia joka viiikko
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäs irrottautuu kaveriporukasta ja jutella jonku kaa joka tulee juttelee. Ei kavereita välttämättä nää usein
Ymmärrän itse en ymmärrä naisia, vaatimukset ovat kovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä naama yhteenkään matchiin 2v aikana niin ajattelin josko livenä
Niin että ne vasemmalle swaipanneet sitten maagisesti lämpenisivät miehelle josta eivät viehäty kun tämä tulee läähättämään ilman lupaa iholle... Erikoinen logiikka. En ymmärrä miehiä.
En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä
Mulla ei sen kummemmin vaatimuksia ole, mutta naisille pitää olla ns täydellinen komea mies
Suurin osa oli hoikkia meikattuja prinsessoja, toki heille kelpaa tasosensa mies ja ymmärrän hyvin, olin vääränlaisessa paikassa
Vierailija kirjoitti:
Riippuu iästä. Finsex-tutkimuksessa alle 30v:t juurikaan eivät hae seuraa vastakkaisesta sukupuolesta kuin Tinderin kaltaisista sovelluksista ja hyvin pieni osa esim. kaverijuhlista.
Jos olet yli 50v niin kapakasta tai työpaikalta voi löytyä joskin tässäkin ikäluokassa kolmasosa haki seuraa vain äpeistä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Naiset ovat kanssa viettämässä iltaa, ei siellä sua varten. Joku tietty voi kiinnostua, mutta et voi pakottaa ihmisiä tai olettaa sellaista.
Nykypäivän touhu on oikeasti aika outoa. Nainen kysyi kaveriani treffeille, niin kaveri ekana oli katsonnut ympärille onko joku kuvaamassa ja nauramassa.
on jotenkin hyvin kummallista tämä nykymeno, etttä mihinkään ei voi luottaa enää.
Kaveri ei lähtenyt. Sano sille naiselle ettei edes osaa enää olla naisten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
No minä oon kaunis (mutta ujo) sinkkunainen ja todellakin haluaisin, että minulle tullaan juttelemaan, kun yksin juon jossain kahvia tai ostarissa pysähdyn aloilleni ostosten jälkeen juomaan take away -kahvia. En ymmärrä tätä nykyajattelua Suomessa. Olen asunut myös Yhdysvalloissa ja siellä tulee sekä naiset, että miehet juttelemaan kadulla. Kehutaan paitaa ym.
Kommenttisi oli loukkaava, sulkeutunut ja perämetsäläinen.
Mutta joo joskus se onnistuu sit voi mennä pitkä aika ettei onnistu mikään
itse olen ihan komea ja pitkäkin mies, mutta en tarpeeksi kai komea ja jotenkin kun keskustelen niin naista ei kiinnosta
Yleensä itse kiinnostun mutta sitten naista en kiinnosta ja ne antaa pakit tai ghostaa tinderissä, sellasta se on
Ja hoikkia naisia on ihan mahdoton saada nykyään, kaljamahainen ukko ei heitä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
itse olen ihan komea ja pitkäkin mies, mutta en tarpeeksi kai komea ja jotenkin kun keskustelen niin naista ei kiinnosta
No älä kerro veloistasi. Valehtele, että sulla on jossain omaisuutta.