Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vielä kauppa-aiheinen kysely, tönimisestä...

Vierailija
06.01.2011 |

Miksi pitää töniä kassajonossa sillä kärryllä? En tarkoita tilannetta, että olisin tukkimassa takaa tulevan tietä tms. Vaan esim silloin kun seistään jonossa ennen kassaa tai olen nostamassa ostoksiani siihen hihnalle.

Eikö kuitenkin aikuinen ihminen osaa katsoa kärrylleen tarpeellista väliä edelliseen ihmiseen? Luuleeko henkilö, että kassan toiminta jotenkin nopeutuu, jos hän tökkii edellä olevaa asiakasta? Ja sitten vielä miksi tämä tapahtuu aina Citymarketissa? Prismassa en ole koskaan joutunut tälläisten tönijöiden uhriksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä jätän tällöin ison välin edessä olevaan oikein tahallaan, että takanani oleva puskija panikoituu entisestään. Luulee vissiin, että joku menee siihen väliin...

Vierailija
2/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tuupattiin kerran sivuun kokonaan jotta mun takanani tuleva asiakas pääsi latomaan ostoksiaan hihnalle, vaikka mulla oli osa omista vielä korissa odottamassa hihnalle pääsyä :) Silloin kyllä näpäytin hätähousuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tuupattiin kerran sivuun kokonaan jotta mun takanani tuleva asiakas pääsi latomaan ostoksiaan hihnalle, vaikka mulla oli osa omista vielä korissa odottamassa hihnalle pääsyä :) .

Mullekin on käynyt näin. Vähän epätodellinen olo, kun itse on vielä nostelemassa kärrystä tavaraa, niin seuraava lappoo jo omiaan hihnalle. Tämäkin siellä Cittarissa.

t. ap

Vierailija
4/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tönii koko sekaan kokoelmaan ajan, saatan tavaroita hihnalle nostaessani vahingossa potkaista niitä tönijän kärryjä ihan kunnon voimalla.

Vierailija
5/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai rupean oikein hitaaksi ja aloitan vielä kassan kaa sää juttelun että tönijä ymmärtäisi pointtini.

Viimeksi kun mua tönästiin ni taisin kyllä karjaista tönijälle jotain hyvin sensuroitua, olin väsynyt ja stressaantunu ja lapsiki oli kipee sillon kyl palo pinna niin totaallisesti

Vierailija
6/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tunkevat maksupäätteen äärelle, kun olen pakkaamassa ostoksia (käyn kaupassa kahdesti viikossa, eli ostan joka kerta 3 kassillista ruokaa 6-henkiselle perheelle). Kun on maksun aika, nököttää seuraava asiakas paikallaan eikä tajua, että pitäisi peruuttaa. Silloin yleensä huikkaan kassalle, että maksaja on siinä kortinlukijan luona valmiina. Tästä seuraava asiakas tuohtuu ja alkaa murista, että ei hän ala muiden ostoksia maksamaan. Vastaan siihen, että taitaa olla vähän pakko, jos ei ymmärrä päästää minua maksajan paikalle vai telepaattisestiko minun pitää tililtä se veloitus tehdä.

Vierailija
7/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei voi vain sanoa, että hei te tönitte minua?

eikö kenelläkään ole käytöstapoja.

Vierailija
8/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei voi vain sanoa, että hei te tönitte minua? eikö kenelläkään ole käytöstapoja.

niin se tönijä yleensä sanoo, että haista paska/vittu tai sitten aloittaa puolisonsa kanssa haukkumisen, että kaikkea kanssa, itse se leveän perseensä meidän kärryihin osutti eikä anteeksi pyydä.

Vierailija
9/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä jätän tällöin ison välin edessä olevaan oikein tahallaan, että takanani oleva puskija panikoituu entisestään. Luulee vissiin, että joku menee siihen väliin...

teen samaa! Oiva keino hermostuttaa hätäilijää entisestään.

Kerran joku painoi takapuoltani kärryillä koko ajan.

Tönäisin kärryjä takaisin muutaman kymmenen senttiä taklaustyyliin ja käännyin katsomaan kuka siellä hölmöilee. Joku ämmä siellä katsoi pahasti takaisin. Vaan oppi se vanha haaskakin: ei töninyt enää!

Vierailija
10/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei voi vain sanoa, että hei te tönitte minua? eikö kenelläkään ole käytöstapoja.

niin se tönijä yleensä sanoo, että haista paska/vittu tai sitten aloittaa puolisonsa kanssa haukkumisen, että kaikkea kanssa, itse se leveän perseensä meidän kärryihin osutti eikä anteeksi pyydä.

eipäs liioitella

Vierailija
11/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaanaan ei ole pyydetty anteeksi. Mutta aina kun tönitään, minun toimintani hidastuu huomattavasti. En laita tavaroita hihnalle kuin max 3 kpl kerrallaan, siinäpä jono venyy odotellessa.

Vierailija
12/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaanaan ei ole pyydetty anteeksi. Mutta aina kun tönitään, minun toimintani hidastuu huomattavasti. En laita tavaroita hihnalle kuin max 3 kpl kerrallaan, siinäpä jono venyy odotellessa.

Aivan oikein! Pistetään kaikki kärsimään kun joku on vahingossa hipaissut hienohelmaa. Niin sitä pitää! Kyllä siitä yhteiskunta pelastuu kun jokainen herkkähipiä alkaa tahallaan haittaamaan muiden elämää. Eikö yhtään tekisi mieli aikuistua?

Vierailija
13/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein! Pistetään kaikki kärsimään kun joku on vahingossa hipaissut hienohelmaa. Niin sitä pitää! Kyllä siitä yhteiskunta pelastuu kun jokainen herkkähipiä alkaa tahallaan haittaamaan muiden elämää. Eikö yhtään tekisi mieli aikuistua?

Ei pidä lähteä kauppaan, jos on niin kiire, ettei jaksa omaa vuoroaan odottaa. Voisinhan tehdä niin, että jätän hedelmät punnitsematta ja sitten käväisen kassalta niitä punnitsemaan, jono seisoo vielä pitempään.