Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisella ruokavaliolla pysyy yhtä laihana kuin miljonääriäidit Maria ja Nina?

Vierailija
16.11.2010 |

Tahtoisin olla yhtä laiha kuin he (oikeasti), eivät mielestäni ole mitään kaunottaria mutta kropat on kyllä tosi hyvät molemmilla ja vaatteet näyttävät hyvältä päällä.

Miten tuon kokoiset naisihmiset syövät? Vai pitääkö kärsiä koko ajan nälästä? Näin toki sen jakson jossa muka söivät jättimäiset kakkupalat mutta ei kai sitä voi koko ajan harrastaa jos haluaa linjansa pitää...

Itsekurini on melko huono enkä kestä nälässä kärvistelyä, mutta tuollainen todella hoikka kroppa olisi aika hyvä motivaattori. Liikun jo noin tunnin päivässä, yksi lepopäivä viikossa. Mites siis syömisen kanssa, kuulisin mieluiten laihojen naisten omakohtaisia kokemuksia :)

160/62

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt paljon. Minä syön mitä vaan, mutta aina kerrallaan vähän ja pysyn hoikkana.

Älä ole kade, puolita annoskokosi, laita toinen puolikas salaattia ja jätä leipä.

ja esim viime viikolla kävin 6 kertaa sauvakävelemässä 10km, eli yhteensä paljon tunteja. syön terveellisesti, kylläkin paljon, mutta painan 81kg, joka on mulle ok. mutta geenit on lihovan ihmisen geenit ja saan tehdä ihan todella paljon töitä, että pysyn normaalina.

noi voi varmaan syödä mitä vaan lihomatta. kade!!!

Vierailija
42/101 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miljonäärimammojen mittoja, minä olen 168/49 ja syön suunnileen seuraavasti:

aamulla: teetä, jougurtti ja paahtoleipä juustolla

lounas: työpaikan ruokalassa; mahd. paljon salaattia

kahvi ja keksi/pieni pulla tms

päivällinen: normaalia kotiruokaa; joskus korvaan leivällä

iltapala: kaakao, leipä ja jougurtti.

Herkkuja (= karkkia) syön lähes päivittäin. Mikään tuote ei ole tarkoituksella kevyt tai vähärasvainen. Viikonloppuna (pe-la) herkuttelen vielä erikseen ja juon pari lasia viiniä tai siideriä. Olen siitä onnekas, että saan syödä lähes mitä tahansa, eikä se näy vartalossani.

Minulla on kaksi lasta ja olen 33 v. Olen raskausaikana painanut enimmillään 57 kg. Palaudun aina tähän 49 kiloon. Harrastan hikiliikuntaa 2 kr viikko. Olen siro, mutta takapuoli ja rinnat on. Kuppikoko on 75C ei siis suuren suuret, mutta riittävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miljonäärimammojen mittoja, minä olen 168/49 ja syön suunnileen seuraavasti: aamulla: teetä, jougurtti ja paahtoleipä juustolla lounas: työpaikan ruokalassa; mahd. paljon salaattia kahvi ja keksi/pieni pulla tms päivällinen: normaalia kotiruokaa; joskus korvaan leivällä iltapala: kaakao, leipä ja jougurtti. Herkkuja (= karkkia) syön lähes päivittäin. Mikään tuote ei ole tarkoituksella kevyt tai vähärasvainen. Viikonloppuna (pe-la) herkuttelen vielä erikseen ja juon pari lasia viiniä tai siideriä. Olen siitä onnekas, että saan syödä lähes mitä tahansa, eikä se näy vartalossani. Minulla on kaksi lasta ja olen 33 v. Olen raskausaikana painanut enimmillään 57 kg. Palaudun aina tähän 49 kiloon. Harrastan hikiliikuntaa 2 kr viikko. Olen siro, mutta takapuoli ja rinnat on. Kuppikoko on 75C ei siis suuren suuret, mutta riittävä.

Kuppikokoni on joko 75b tai 70c; vähän riippuu rintsikoista

Vierailija
44/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ruokavaliollahan ne on pysyneet hoikkina, voi hehheh! Todellakin täyttä luomua päistä varpaisiin, ihan vissiin.

Mene enemmin vaikka ravitsemusterapeutille, voit saada järkeviä neuvoja.

Vierailija
45/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ruokavaliollahan ne on pysyneet hoikkina, voi hehheh! Todellakin täyttä luomua päistä varpaisiin, ihan vissiin. Mene enemmin vaikka ravitsemusterapeutille, voit saada järkeviä neuvoja.

Ei se, että isketään silikonia tissiin, tee läskistä hoikkaa. Vaikka olisi leikelty miten ja mistä, täytyy syömisiä vahtia että pysyy niin laihana kuin nuo kaksi.

Vierailija
46/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ruokavaliollahan ne on pysyneet hoikkina, voi hehheh! Todellakin täyttä luomua päistä varpaisiin, ihan vissiin. Mene enemmin vaikka ravitsemusterapeutille, voit saada järkeviä neuvoja.

Ei se, että isketään silikonia tissiin, tee läskistä hoikkaa. Vaikka olisi leikelty miten ja mistä, täytyy syömisiä vahtia että pysyy niin laihana kuin nuo kaksi.

Eli edelleenkin, mene ravitsemusterapeutille saamaan oikeita neuvoja.

Vierailija
47/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyi hyvin siinä kick-boxing-jaksossa, että on niin riuku että teki pahaa katsoa kun näytti ettei jaksa edes tikkuisia käsiään nostella. Sillä tummalla näytti olevan kuitenkin lihasta vaikka hoikka onkin.

Vierailija
48/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just kakkujaksossa syövänsä vain salaattia tms?

ja joo huomaa ihmisten jotka syövät kokoajan jollain diettipaastolla että iho on ihmeen kuiva ja ryppyinen.

kuluta enemmän mitä syöt.

Vierailija
49/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvissä mitoissa. Itse olen samanpituinen ja jos noissa mitoissa olen, olen juuri sopiva. Yhtään laihempi niin liian kuikeloksi muutun.

Nyt noihin sinun mittoihin on valitettavasti omalla kohdallani synnytyksen jälkeen vielä 10 kg matkaa. :(

Vierailija
50/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sarjassa aina sanotaan että kaverukset tekee kaiken yhdessä, niin kolme kertaa ainakin se tumma on hinannut sen valleen johonkin omaan harrastukseena ekaa kertaa.

Vierailija
51/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean näköisiä ja aivan liian laihoja! Kuka haluaa oikeasti olla tuollainen tikku. Kummallakin naamat kuin hevosella! Vähänkun saisi niihinkin naamoihin rasvaa niin voisivat näyttää ihmisiltä.

Vierailija
52/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean näköisiä ja aivan liian laihoja! Kuka haluaa oikeasti olla tuollainen tikku. Kummallakin naamat kuin hevosella! Vähänkun saisi niihinkin naamoihin rasvaa niin voisivat näyttää ihmisiltä.

Kropathan niillä on ainuut mitkä on kunnossa, naamat on kuin petolinnun perseet. Terveisin mies! Niin ja todellakin miehet pitävät pitkistä hoikista naisista pitkillä säärillä ja hyvällä perseellä varustettuna. Läskit voi perustella itselleen ihan mitä vaan.

Vierailija
53/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropathan niillä on ainuut mitkä on kunnossa, naamat on kuin petolinnun perseet. Terveisin mies! Niin ja todellakin miehet pitävät pitkistä hoikista naisista pitkillä säärillä ja hyvällä perseellä varustettuna. Läskit voi perustella itselleen ihan mitä vaan.

niin jää meille sotanorsuillekin elättäjiä.

Vierailija
54/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes ylläpitää tollasia, saati että vilkaisisivat kahdesti näitä lökäpöksyjä...

Sotanorsussa on se hyvä puoli, että elättää usein itsensä (tai on ainakin kustannustehokas) ja kenties myös sen sohvalla makaavan luomakunnan kruunun, joka haaveilee pitkistä sääristä ja silikonitisseistä.

Vierailija
55/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamat onkin mitä on kun ovat liian laihoja. Kasvot on sit luisevat ja ryppyiset. jos haluu olla laiha, kasvot kärsii ja taas toisinpäin. Ikääntyessään naisen on lähes mahdoton ommata sekä laiha kroppa että kauniit kasvot.

Vierailija
56/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruumiinrakenne, elikkäs aika siro. Joistakin kun ei vain tule kovin kapoisia ja sopusuhtaisia, vaikka kuinka laihduttais (kokeiltu on).

Sitten syö vain todella vähän ja tietynlaista ruokaa (hiilarit minimiin, rasva minimiin, paljon kasviksia, sopivasti proteiinia). Runsaasti liikuntaa, lenkkiä ja lihaskuntotreeniä tms. päivittäin. Jos taas aikoo liikkua kovasti ja saada myös lihaksia, on ruokavaliota sen mukaan, koska muuten ei jaksa treenata.

Vierailija
57/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes ylläpitää tollasia, saati että vilkaisisivat kahdesti näitä lökäpöksyjä...

Sotanorsussa on se hyvä puoli, että elättää usein itsensä (tai on ainakin kustannustehokas) ja kenties myös sen sohvalla makaavan luomakunnan kruunun, joka haaveilee pitkistä sääristä ja silikonitisseistä.

Tää oli niin hyvä! Meinas pissi tulla housuun ku nauratti niin. Ja ihan vaan tiedoksi, että KAIKKI miehet eivät tykkää tuollaisista tikkunaisista. Moni miespuolinen ystäväni liputtaa muodokkaan naisen puolesta.

Vierailija
58/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamat onkin mitä on kun ovat liian laihoja. Kasvot on sit luisevat ja ryppyiset. jos haluu olla laiha, kasvot kärsii ja taas toisinpäin. Ikääntyessään naisen on lähes mahdoton ommata sekä laiha kroppa että kauniit kasvot.

ei vaadi nälkäkuuria ja naamakin pysyy kuosissa. Kuka edes tykkää tuollaisista hankisääskistä?

Vierailija
59/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti naiset syövät vähän eli pieniä annoksia. Ei herkkuja, ei koskaan. Vähän hiilihydraatteja. Vähän alkoholia. Käyttävät nesteenpoistajia tms.

Vierailija
60/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankisääskistä?

Toivottavasti muistan tämän.