Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Viitapihlaja-angervo leviää agressiivisesti vadelma-alueelle, jossa kasvaa karhunvatukkaa ja keltaista vadelmaa. Vadelmantaimia pitää varoa ja mutaman olen jo vahingossa tallannut.
Ihan juuri nyt ei harmita mikään.
Se, että söin eilen kokonaisen pizzan vaikka se ei edes ollut erityisen hyvää. Ja se, että olen tuhlannut tässä kuussa älyttömästi rahaa mikä tarkoittaa että käytän ensi kuussa lomarahat luottokorttilaskuun enkä kesälomaan.
Sitä tätä tuota korona.
Sinne tänne tuonne korona.
Siellä täällä tuolla korona.
Yläkerrassa tehdään remonttia.
V*#*n kolistelijat, täällä on oma rauha mennyttä!
rappukäytävää sotkeva asukas jonka vieraat töhrivät hissinkin lattiasta kattoon. ja vievät pyörävarastoon koinsyömiä huonekalujaan.
👎
Toisten tuomitsijoiksi itsensä ylentäneet tekopyhimykset. Itse ovat rikoksia tehneet.
Se, että tämä aloitus keskittyy negaamiseen, kun voisi keskittyä positiiviseen. 🚦
Harmittaa tai enemmänkin ehkä pelottaa se, että löytyi TAAS uusi koronavariantti! 😦😨😡😲
Vierailija kirjoitti:
Yläkerrassa tehdään remonttia.
V*#*n kolistelijat, täällä on oma rauha mennyttä!
Täällä siivotaan kerrostalon käytävää.Imurin ääntä kuuluu asuntoon.
Vessan lattia on täynnä kissanhiekan jämiä ja savea muistuttavaa töhnää, joka syntyy kun hiekka ja vesi reagoivat yhdessä.
Vessa on pieni ja ei-kaakelinen lattia, mutta siivoukseen menee silti tuhottomasti aikaa ja energiaa.
Olen tuhlannut rahaa paljon monenlaiseen. Piti lyhentää luottokorttilaskua, mutta eipä taaskaan onnistu.
Se etten jaksa lähteä ajelemaan harrikalla vaikka on hyvä ajo ilma.
Itseäni harmittaa, kun ei nyt harmita.
Vierailija kirjoitti:
Vessan lattia on täynnä kissanhiekan jämiä ja savea muistuttavaa töhnää, joka syntyy kun hiekka ja vesi reagoivat yhdessä.
Vessa on pieni ja ei-kaakelinen lattia, mutta siivoukseen menee silti tuhottomasti aikaa ja energiaa.
Onko paakkuuntuvaa kissanhiekkaa, ne usein lattialle jos vähänkin kosteutta niin paakkuuntuvat. Kokeile paakkuuntumatonta kissanhiekkaa, esim. rainbow kevyt kissanhiekka paakkuuntumaton, S marketeissa tai kaupoissa. On varmasti muitakin, niissä lukee paakkuuntumaton.
Viikko sitten meidän rapussa oli yksi fillari. Nyt siellä on tänä aamuna seitsemän fillaria (rapussa ei siis saisi pitää omia roiniaan)
Kylllä se kun on turhan pantttina niin. Pitäiskö alkaaa kirjoittamaan kirjaa. VArmaana ainakin hyvä "Tekosyy" tutustua johonkin aiheeseen/ilmiöön tarkemmin maaailmassa.
Pitäisi laittaa isännöitsijälle viestiä tuhohyönteisistä. Harmittaa jo se tuleva siivousruljanssi.