Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisittekö jättämään vauvan 2 kk isänsä hoitoon aamusta iltaan?

Vierailija
16.05.2010 |

Itseäni ajatus kauhistuttaa jo nyt, pitäisi kuukauden päästä näin tehdä koska kaverin polttarit kestävät aamusta iltaan/yöhön. Pitää varmaan mennä vain osaksi päivästä, tylsää.. Vauva oli nyt 1kk ikäisenä isänsä kanssa 4h kun olin asioilla ja huusi kuin syötävä, rauhoittui vasta kun tulin kotiin.



Onko teillä kokemusta noin pienen "hoitoon" jättämisestä? Olenko vain nyt ylihysteerinen?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oli isämsä kanssa rauhallisempi:)

Vierailija
42/52 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon syy jättää. Tuskin silti koko päivää polttareissa viettäisin tai vaikea sanoa, kun ei osunut omalle kohdalle.



En ole epäillyt yhtään, etteikö mieheni pärjäisi vauvan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon teillä isä osallistuu vauvan hoitoon sillon kun olette molemmat kotona? Meillä mies on alusta asti osallistunut tosi aktiivisesti vauvan hoitoon eikä ole ollut mittän ongelmaa vaikka olisinkin käynyt omilla menoillani ja vauva ollut sen aikaa isänsä kanssa.

Vierailija
44/52 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pystyisin, jos pakko olisi. Polttareiden takia en jattaisi noin pitkaksi aikaa. Jos vauva joisi pullosta, olisin 5-6h poissa.



Mies on aktiivinen vauvan kanssa, mutta vahan arastelee. En haluaisi, etta hanesta tuntuisi hirvean tukalalta aika vauvan kanssa.

Vierailija
45/52 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ohjelmaa on ilta 20 asti + sauna ja viihteelle meno sen jälkeen.. Vauva on tottunut saamaan tissiä, pullosta ei ruokita kun harvoin hätätapauksessa, jos esim. tissit ollut ihan rikki... mutta todella harvoin.

Vierailija
46/52 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä hoitaa aina viikonloppuisin vauvaa yhtä paljon kun minä ja töiden jälkeen arkena myös. Vauva on aika vaativa silleen että jos on äkäinen ei huoli jostain syystä kun äidin/tissin. Tutia ei suostu ottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/52 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kayda niinkin, etta han ei yhtakkia suostu juomaan lainkaan siita enaa. Meille kavi niin.



Ihan pikkuvauvat ovat silla lailla hankalia, etta he voivat hysterisoitua siita rinnan poissaolosta niin, etta itkevat jopa tunteja, eivatka sittenkaan suostu ottamaan pullosta. Jotkut vauvat "alistuvat" huudatuksen jalkeen, mutta kaikki eivat.

Vierailija
48/52 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asiat tärkeysjärjestykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/52 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin vain täällä kysellä että olenko ylihysteerinen, että onko muilla tapana jättää yleensä pientä vauvaa isälle pitkiksi ajoiksi. Alusta asti on ollut sellainen ahdistus että en voi jättää..

Vierailija
50/52 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei ymmärrä katsokoon peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/52 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka jättää vauvan isälleen hoitoon? :) Onhan isäkin lapsen vanhempi!

Mutta itse aiheeseen, jos sinusta tuntuu siltä ettet halua/voi lähteä, niin älä mene. Mutta jos onnistuu ja halua on niin siitä vain! :)

Vierailija
52/52 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka koko viikonlopuksi, eikä tarvitse edes olla av-mammojen kategoriasssa "täekeä" meno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi