Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehkää tunnustuksia, minä aloitan:

Vierailija
26.04.2010 |

Mulla on suhde naimisissa olevan miehen kanssa. Miehellä on 6 lasta, minulla 3.

Oon aikaisemmin ollut osallisena hajottamassa yhtä avioliittoa.



Pistäkää paremmaksi!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikoin sen liiton. Kuten omanikin. Harrastamme ryhmäseksiä.

Vierailija
2/9 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en ole hajottanut kenenkään liittoa.



tunnustaa voin esimerkiksi, että huusin tänään pojalleni. syy oli toisten lyöminen, tai se ettei kiellosta lopettanut. sitten hermostuin kunnolla ja volyymi nousi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 8-9kk ikäisestä lähes kokonaan oikeaa maitoa.

Vierailija
4/9 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen liftannut alasti kaupunkiin

- olen kerrannut 9. luokan

- eräs autoni oli maalattu poliisiväreihin

- käsivarressani on exäni nimi tatuoituna

- olen jäänyt tullissa kiinni salakuljetusyrityksestä

- olen ajanut humalassa autolla ja moottoripyörällä (myös alaikäisenä)

- minulla on irokeesi

- olen ollut iltapäivälehtien etusivulla

- arvaatte varmaan kuka olen?

Vierailija
5/9 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on yrittäneet saada minulta seksiä ja olleet valmiita vaikka mihin... pehreellisiä ja naimisissa.

Vierailija
6/9 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen liftannut alasti kaupunkiin

- olen kerrannut 9. luokan

- eräs autoni oli maalattu poliisiväreihin

- käsivarressani on exäni nimi tatuoituna

- olen jäänyt tullissa kiinni salakuljetusyrityksestä

- olen ajanut humalassa autolla ja moottoripyörällä (myös alaikäisenä)

- minulla on irokeesi

- olen ollut iltapäivälehtien etusivulla

- arvaatte varmaan kuka olen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa.

Miksi vielä pitää leuhkia sillä, että ei ole ollut luottamuksen arvoinen.



Normihenkilö tuntis häpeää. Tampio ei mitään.

Umpitampio tulee leuhkimaan tuollaisilla.

Vierailija
8/9 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuon mun Pistäkää paremmaksi -kommentti hämäsi sua. Tarkoitus oli vain tunnustaa, ei ylpeillä. En ole ylpeä.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihaillut Hanttaa..harmi, ettei sinua enää näy tv:ssä.



Olit idolini:))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä