Tehkää tunnustuksia, minä aloitan:
Mulla on suhde naimisissa olevan miehen kanssa. Miehellä on 6 lasta, minulla 3.
Oon aikaisemmin ollut osallisena hajottamassa yhtä avioliittoa.
Pistäkää paremmaksi!
Kommentit (9)
niin en ole hajottanut kenenkään liittoa.
tunnustaa voin esimerkiksi, että huusin tänään pojalleni. syy oli toisten lyöminen, tai se ettei kiellosta lopettanut. sitten hermostuin kunnolla ja volyymi nousi.
noin 8-9kk ikäisestä lähes kokonaan oikeaa maitoa.
- olen liftannut alasti kaupunkiin
- olen kerrannut 9. luokan
- eräs autoni oli maalattu poliisiväreihin
- käsivarressani on exäni nimi tatuoituna
- olen jäänyt tullissa kiinni salakuljetusyrityksestä
- olen ajanut humalassa autolla ja moottoripyörällä (myös alaikäisenä)
- minulla on irokeesi
- olen ollut iltapäivälehtien etusivulla
- arvaatte varmaan kuka olen?
jotka on yrittäneet saada minulta seksiä ja olleet valmiita vaikka mihin... pehreellisiä ja naimisissa.
- olen liftannut alasti kaupunkiin
- olen kerrannut 9. luokan
- eräs autoni oli maalattu poliisiväreihin
- käsivarressani on exäni nimi tatuoituna
- olen jäänyt tullissa kiinni salakuljetusyrityksestä
- olen ajanut humalassa autolla ja moottoripyörällä (myös alaikäisenä)
- minulla on irokeesi
- olen ollut iltapäivälehtien etusivulla
- arvaatte varmaan kuka olen?
Ei voi muuta sanoa.
Miksi vielä pitää leuhkia sillä, että ei ole ollut luottamuksen arvoinen.
Normihenkilö tuntis häpeää. Tampio ei mitään.
Umpitampio tulee leuhkimaan tuollaisilla.
Ehkä tuon mun Pistäkää paremmaksi -kommentti hämäsi sua. Tarkoitus oli vain tunnustaa, ei ylpeillä. En ole ylpeä.
ap
Olen ihaillut Hanttaa..harmi, ettei sinua enää näy tv:ssä.
Olit idolini:))
rikoin sen liiton. Kuten omanikin. Harrastamme ryhmäseksiä.