Lue keskustelun säännöt.
Kiinteistönvälittäjämme ei ole saanut kämpää 3 vkossa edes nettiin
06.05.2010 |
Uskomaton vätys näköjään valittiin. Isännöitsijäntodistuksenkin sai kun viikko toimeksiannon allekirjoittamisesta kulunut, joten 2 viikkoa on nyt vaan kupannut muuten vaan. Onko noitten säännöissä, eettisissä ohjeissa tms mitään velvollisuutta hoitaa asiat ripeästi yms kuten yleensä konsulteilla ja asiantuntijoilla?
Kommentit (2)
Jos joku iso firma, niin reklamaatiota ylemmille tahoille nopeasti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jossa on listattu, mitä välittäjän tehtäviin kuuluu ja annettu määräaika välityksen kestolle?!
Kyllä välittäjissä on laiskojakin ja sellaisia, jotka alihinnoittelevat hommansa niin, etteivät sitten viitsi paljon tikkua ristiin panna.
Ja pienet asunnot/mökit tuppaa olemaan sellaisia, että jos välittäjällä on hintaviakin kohteita alla samaan aikaan, heidän eforttinsa tuppaa upota niiden välittämiseen.