Sinkku vela mies - mahdoton löytää?
Tuntuu mahdottomalta löytää vapaaehtoisesti lapsetonta sinkkumiestä joka kuitenkin haluaisi parisuhteen. Onko teitä edes?! Saisi mielellään kuitenkin pitää lapsista, vaikkei omia haluaisikaan. N32
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aikoinaan päätin, että en halua lapsia, niin tajusin samalla että siinä katosi viimeinenkin hinku parisuhteeseen. Luulen että monelle velamiehelle käy samoin. Rankan työpäivän jälkeen on mukava palata hiljaiseen ja seesteiseen asuntoon, jossa ei ole Justiina tehtävälistan kanssa odottamassa.
Tämän Justiinan haave parisuhteelle on, että voitaisiin kumpikin vain olla siellä kotona yhdessä toistemme seesteisessä seurassa. Jossa voitaisiin samassa tilassa puuhailla omiamme, ja olisi vain se toisen ihanan ihmisen lempeä läsnäolo ja turva. En kyllä itsekään usko, että tällaista löytyy.
Enpä ole tuollaisesta naisesta kuullutkaan
Yksikään niistä vastaan tulleista ei ole kyennyt viittä minuuttia pysymään paikallaan
Koko ajan menossa jonnekin tai tekemässä jotain - vähintään suunnittelee menoja ja/tai tekemisiä
-eri
No, nyt kuulit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan meitä, mutta tiedämme arvomme eikä meitä kiinnosta elämässään epäonnistuneet yh mammat.
M42
En ole yh-mamma ja varsin mukiinmenevä muutenkin :) Mutta totisesti en sopiva match juuri sinulle.
-ap
Sinkkumies määrittelee sinun arvosi, et sinä.
M42
Sulla on sama. Teen sen nyt. Erroria näyttää kyllä. Mikä lie bugi sitten. Koitan myöhemmin uudestaan. Value not found. :I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aikoinaan päätin, että en halua lapsia, niin tajusin samalla että siinä katosi viimeinenkin hinku parisuhteeseen. Luulen että monelle velamiehelle käy samoin. Rankan työpäivän jälkeen on mukava palata hiljaiseen ja seesteiseen asuntoon, jossa ei ole Justiina tehtävälistan kanssa odottamassa.
Tämän Justiinan haave parisuhteelle on, että voitaisiin kumpikin vain olla siellä kotona yhdessä toistemme seesteisessä seurassa. Jossa voitaisiin samassa tilassa puuhailla omiamme, ja olisi vain se toisen ihanan ihmisen lempeä läsnäolo ja turva. En kyllä itsekään usko, että tällaista löytyy.
Enpä ole tuollaisesta naisesta kuullutkaan
Yksikään niistä vastaan tulleista ei ole kyennyt viittä minuuttia pysymään paikallaan
Koko ajan menossa jonnekin tai tekemässä jotain - vähintään suunnittelee menoja ja/tai tekemisiä
-eri
No, nyt kuulit.
Kiva. Todisteita odotellessa. Kuulopuheilta kuulostavat. Sellaisiin ei kannata luottaa.
Lasketaanko vela-mieheksi silloin jos ei varsinaisesti ole lasten hankinnasta kiinnostunut (muttei myöskään ole sitä vastaan VAIN ja ainoastaan täysin oikean henkilön vastaantullessa)? Lapsia ei ole hankittuna naisille kelpaamattomuuden sekä mukavuudenhalun takia (rauha yöuniin, rahatilanteeseen sekä harrastuksiin).
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko vela-mieheksi silloin jos ei varsinaisesti ole lasten hankinnasta kiinnostunut (muttei myöskään ole sitä vastaan VAIN ja ainoastaan täysin oikean henkilön vastaantullessa)? Lapsia ei ole hankittuna naisille kelpaamattomuuden sekä mukavuudenhalun takia (rauha yöuniin, rahatilanteeseen sekä harrastuksiin).
Useimmilla miehillä on tapana sanoa mitä tahansa jotta saa naisen (joten mies joka ei lupaa umpia lampia on näkymätön). Useimmilla naisilla on tapana sanoa mitä tahansa torjuakseen miehen. Silloin myös se naiseen umpirakastunut tyyppi menee pesuveden mukana.
Enpä ole tuollaisesta naisesta kuullutkaan
Yksikään niistä vastaan tulleista ei ole kyennyt viittä minuuttia pysymään paikallaan
Koko ajan menossa jonnekin tai tekemässä jotain - vähintään suunnittelee menoja ja/tai tekemisiä
-eri