Sinkku vela mies - mahdoton löytää?
Tuntuu mahdottomalta löytää vapaaehtoisesti lapsetonta sinkkumiestä joka kuitenkin haluaisi parisuhteen. Onko teitä edes?! Saisi mielellään kuitenkin pitää lapsista, vaikkei omia haluaisikaan. N32
Kommentit (119)
Vielä kun voisi suodattaa sovelluksissa lapsettomat jotka ei haaveile lapsista. Nyt lapselliset miehet kiertää tuota ja laittaa "en halua lapsia", eikä mitään mainintaa jo olemassa olevista lapsista. "Mun lapset on jo isoja" - ok, missä iässä ne lakkaa olemasta sun lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun voisi suodattaa sovelluksissa lapsettomat jotka ei haaveile lapsista. Nyt lapselliset miehet kiertää tuota ja laittaa "en halua lapsia", eikä mitään mainintaa jo olemassa olevista lapsista. "Mun lapset on jo isoja" - ok, missä iässä ne lakkaa olemasta sun lapsia?
Ja miksiköhän kukaan, vähänkään vilppiin taipuvainen, olisi rehellinen vastauksessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksiköhän kukaan, vähänkään vilppiin taipuvainen, olisi rehellinen vastauksessaan?
Tuo on käsittämätöntä oman ja muiden ajan tuhlaamista. Mun kanssa ei onneksi nopsasti edetä, joten vilpilliset ja pelkän seksin takia liikkeellä olevat katoaa hyvin nopeasti.
synnytystalkoisiin !!!
Vaatii SDP 👍🤰
Helsingin Sanomat
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005337384.html
Lisä tietoa himokkaille
Kaikki hedelmöittymään
Vierailija kirjoitti:
Jos on sinkku, niin aika usein on vapaaehtoisesti lapseton. Poislukien tietty yh:t.
Miten niiden yh:oiden lasten isät? Vai ovatko sellaisia timantteja, ettei sinkkuna tarvitse viihtyä?
Kyllä kaksvitoset neidot lähtee baarista jatkoille kun setämies kutsuu saunomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on käsittämätöntä oman ja muiden ajan tuhlaamista. Mun kanssa ei onneksi nopsasti edetä, joten vilpilliset ja pelkän seksin takia liikkeellä olevat katoaa hyvin nopeasti.
Mietipä uudestaan. Ei sitä huijaria sun aikasi kiinnosta. Hän valehtelee sinulle niin kauan kun pystyy. Ja sinä uskot. Koska haluat uskoa. Koska et kykene myöntämään omia virheitäsi. Tai puutteitasi. Et kykene myöntämään sitä tosiseikkaa, että et osaa arvioida ihmisiä pelkän ulkoisen olemuksen perusteella. Etkä ole tarpeeksi kärsivällinen tutustumaan kehenkään kunnolla. Vaikka toisin väitätkin.
Bumblessa on kyl paljonkin mun mielestä :)
N32
Ei ole vaikea löytää sinkkua vela miestä. Lasket vain rimaa niin löytyy pilvinpimein.
Mihin tuolla vapaaehtoisuudella yritetään viitata? Minusta se vaikuttaa solvaavalta. Olen lapseton, oman päätökseni/filosofiani perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Aidosti velaa miestä on hankala löytää. Jonkin aikaa seurustelua ja "ei koskaan lapsia" muuttuu "kyllä lapsia ja pian". Se on ärsyttävää tuhlata aikaansa tuollaisiin suhteisiin. Olisivat rehellisiä heti alusta saakka.
Jep! Mun exä teki tän tempun. Sitten sanoi, että oli vaan odottanut kokoajan, että kääntäisin kelkkani lapsiasiassa. Erohan siitä tuli, mikäs muukaan
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuolla vapaaehtoisuudella yritetään viitata? Minusta se vaikuttaa solvaavalta. Olen lapseton, oman päätökseni/filosofiani perusteella.
Eli olet vapaaehtoisesti lapseton. Eli et ole lapseton siksi, että et voi saada elämääsi lasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on sinkku, niin aika usein on vapaaehtoisesti lapseton. Poislukien tietty yh:t.
Täällä ei näköjään tiedetä mikä edes on vela. Vela ei halua koskaan lapsia, ei sinkkuna eikä parisuhteessa.
Itse tapailin miestä jolle ilmoitin ekoilla treffeillä, että en halua lapsia. No tapailu jatkui eikä mennyt aikaakaan, kun mies alkoi maalailla kuvitelmia meidän yhteisistä lapsista. Siis mikä tällaisia vaivaa? Minusta tuntuu toisinaan, että ihmiset eivät ota tosissaan kun sanoo ettei halua koskaan lapsia.
Todella vaikeaa löytää velamiestä.
Arvelen, että moni tän paikan "kommentoijista' ei edes tiedä, mikä on parisuhde. Tai lapsi. Lukenut jostain wikipediasta artikkelin
Tuntuu, ettei moni tiedä sitäkään mikä on nainen.
Vierailija kirjoitti:
What do you bring to the table
Näin kysytään naisilta maailmalla nykyään, eivätkä naiset pidä kysymyksestä.
Syyn sille tiedämme kaikki
Mä en ymmärrä koko kysymystä. Mä asun omistamassani kämpässä kivalla alueella ja tulen ihan hyvin toimeen ja elämäni on mallillaan. Samaa odotan mieheltäkin. Eli talouden ja terveyden (normaali paino, raittius, hyvä kunto) pitää olla kunnossa.
Kyllä meitä on : )
Kivoja, fiksuja ja vapaita naisia on vaikea löytää mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä uudestaan. Ei sitä huijaria sun aikasi kiinnosta. Hän valehtelee sinulle niin kauan kun pystyy. Ja sinä uskot. Koska haluat uskoa. Koska et kykene myöntämään omia virheitäsi. Tai
Et tunne mua :) Kukaan huijari ei jaksa pitää yllä tapailua ja odotella seksiä kuukausia. Aika on aina mun puolella. Olen analyyttinen ja kumppani todella saa vakuuttaa mut paitsi tunnepuolella, myös järkipuolella.
Ei, vaan aidosti 100% vela = aina joko sinkku/sink = single income no kids = _tai_ dinkku/dink = dual income no kids.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä on : )
Kivoja, fiksuja ja vapaita naisia on vaikea löytää mistään.
Deittailupooli on velojen osalta muutenkin suppea verrattuna niihin jotka haluavat lisääntyä. Joten ymmärrettävää, että sopivan löytäminen on hankalaa.
Tää ei ole ihan tuulesta temmattu väite, oon huomannut samaa. Voit siis nauraa, mutta enemmän ns normaaleja miehiä löytyy niiden joukosta jotka on tehnyt lapsia.