Yhden yön nainen raskaana - mitä tehdä?
Olin työmatkalla hotellissa ja sisään kirjautuessa samaan aikaan tiskillä oli nainen jolle heitin jotain läppää. Myöhemmin illalla hotellin baarissa näin saman naisen ja huomasin hänen silmäilevän minua. Menin hänen pöytään ja kysyin saanko liittyä seuraan. Toki huomasin hänellä olevan sormus nimettömässä.
Kuten arvata saattaa mentiin yhdessä jatkamaan hotellihuoneeseen iltaa...
Tästä on nyt parisen kk kulunut aikaa ja vaihdettiin kaupparatsuina käyntikortit. Eilen tuli sitten WA viesti, että luulee olevansa mulle raskaana... No onhan se mahdollista, kun kiimoissa kumia ei ollut.
Eli mitähän pitäisi tehdä? Eikö mahdollinen lapsi mene naisen miehen piikkiin kun ovat naimisissa
Kommentit (38)
Maksat vähintäänkin elarit. Parasta tietenkin, että osallistut lapsen elämään isänä. Jaat aikasi tasapuolisesti kaikkien lehto- ja muiden lapsiesi kanssa. Onnittelut.
Älä tee mitään. On hemmetin pieni mahdollisuus, että olisit lapsen isä, koska avioliitossa nussitaan usein. Toisaalta, jos naisella ei ollut mitään ehkäisyä (hormonikierukka yleisin aviossa) niin hän tod.näk. yritti raskautta puolisonsa kanssa. Ei kai kukaan niin tyhmä ole, että paneskelee ilman ehkäisyä ja sitten hämmästyy, kun pamahtaa paksuksi.
Kun lapsi on syntynyt, nainen ottaa yhteyttä jos tahtoo isyystestin. Todennäköisyys tälle on sama kuin päävoitto Viking Lotossa.
Hirtä ittes. Se on ainut tapa päästä elatusvastuusta ja isyydestä. Eikä vahinko enää toistu. Te tolvanat toistatte virheitänne.
Sormus, ei kumia. Ap onkin oikea nero ja joka naisen unelma.
Olisko ihan normikeskustelu paikallaan? KYsyt, eikö hänellä ole kuulemma ollut ketään muita jne. Sitten voit sanoa, että asia selvitetään verikokeella. Sitä ennen et suostu mihinkään järjestelyyn.
Ja sitten jos isyystesti näyttää plussaa, hoidat vastuusi.
Vierailija kirjoitti:
Älä tee mitään. On hemmetin pieni mahdollisuus, että olisit lapsen isä, koska avioliitossa nussitaan usein. Toisaalta, jos naisella ei ollut mitään ehkäisyä (hormonikierukka yleisin aviossa) niin hän tod.näk. yritti raskautta puolisonsa kanssa. Ei kai kukaan niin tyhmä ole, että paneskelee ilman ehkäisyä ja sitten hämmästyy, kun pamahtaa paksuksi.
Kun lapsi on syntynyt, nainen ottaa yhteyttä jos tahtoo isyystestin. Todennäköisyys tälle on sama kuin päävoitto Viking Lotossa.
Meillä ei nussita avioliitossa lainkaan. On katsos sellaisiakin avioliittoja.
Keksippäs parempi satu ensi kerralla
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Yhden yön nainen raskaana?!
Sehän on sitten hyvä, ettei raskaus kestänyt sen kauempaa, kun lapsen isäkin olisi ollut tuollainen luuseri.
No makselet elareita seuraavan 18 vuotta.
Mene kahville naisen ja hänen puolisonsa luokse, neuvottelette hyvässä hengessä kuka ottaa osaa synnytysvalmennukseen, kumpi miehistä ( jos naisen puoliso siis on mies tai sitten nainen) menee mukaan synnytykseen, kenen suvut kutsutaan ristiäisiin.
Toki jos itselläsi on puoliso niin hänet mukaan kahvitteluun. Voitte vaikka sopia vuoroviikko retuutuksesta. Laita sitten vuoden päästä vaikka viestiä miten menee ja ketkä on vielä kuvioissa mukana.
Sehän menee automaattisesti aviomiehen piikkiin muutenkin.
Mulla oli äidin vihkisormus lainassa, oon ihan sinkku. Ja kyllä se sun on. Mulla on tapana käydä ovulaation aikana hotellissa katselemassa isätarjontaa tulevalle lapselle. Sä olit ihan kelvollisen oloinen maksumieheksi, ja oot sopivasti muualta, niin voit olla erittäin etäinen isä, eli et lapsen kanssa lainkaan tekemisissä.
Ja lisäksi, pokaan ovulaation aikana aina vain yhden miehen, jotta voin itse olla isyydestä varma.
Pyydän sulta lapsen syntymän jälkeen isyystestin, joko suostut vapaaehtoisesti tai oikeuden määräyksellä. Ja muut asiat sovitaan sitten lastenvalvojan luona.
Kesäterveisin, tulevan lapsesi äiti.
Kiinnostaa tietää, käyttikö ap (=nainen) jotain muumimuki menetelmää tämän naisen kanssa? Turha tässä nyt jatkaa kolmeasataa sivua keskustelua siitä, että lapsi saattaa olla myös naisen aviomiehen tai jonkun muun satunnaisen hotellivieraan tuotos.
1) Opettelet käyttämään kondomia.
2) Outoa ettei naimisissa olevalla naisella ole ehkäisyä. Stoori ontuu.
Pera 55. Otetaanko uusiksi seuraavalla ruskaretkellä. Hanuri palautunut?
T. Allan Juntti
Alat ap toki yksinhuoltajaksi. Mitäs meni jakamaan itseäsi. Ja elareita et toki lapsen äidiltä pyydä, koska ei ole hänen tehtävä maksaa sinun parrantrimmauksiasi.
Mistä näitä paljaallavetelijäpellejä sikiää?
Kättä vain lompakolle ja maksamaan ruokkoja 18 vuotta. Toivottavasti oli hyvät kyydit.
Huono