Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Versailles-saippuuaa käyttä hiustenpesuun? Shampoo loppu ja tilillä 5e, jotka tarviin ruokaan

Vierailija
28.10.2023 |

Onko kukaan täällä pessyt tukkaa Versailles-saippualla? Oon käyttänyt sitä perinteisesti villa- ja silkkivaatteiden pesuun, mutta siinä lukee, että voi käyttää myös iholle ja vartalolle. On siis siihen sopiva versio, mutta hiuksista ei kerrota mitään. Käytän yleensä kampaamotuotteita.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile pestä kädet ja vaikka vähän käsivarsia sillä, jos ihosi sen kestää niin ihan hyvin voi hiuksetkin pestä. Pitää vain muistaa huuhdella kunnolla pää alaspäin että saa saippuajämät pois. Toki jos on herkästi takkuuntuva tukka, niin tämä saattaa pahentaa ongelmaa. 1 vaihtoehto voi olla, että höyläät siitä pieniä paloja ja teet veden kanssa itse shampoota nykyiseen shampoopulloon, eli liotat ne saippuahiutaleet veteen. En ole itse marseillesaippuaa testannut, mutta vartalopesunesteellä kyllä kestää jonkun kerran tukkaa pestä.

Vierailija
2/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käyttää. Jos sulla on karkee hiuslaatu, huuhtele kunnolla lämpimällä vedellä, muuten se jämähtää hiuksiin ja tulos on tahmee letti. Kannattaa käyttää jotain hoitoainetta sen jälkeen, koska hiuksista tulee aika korppua pesun jälkeen ilman hoitoainetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Itse pesen hiukset sillä aina ja ainakin oma kuontalo tykkää.

Vierailija
4/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

marseille-saippua?

Vierailija
5/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän myös hiusten pesuun, mutta pitää huolellisesti huuhdella, ettei jää saippuajämiä hiuksiin.

Vierailija
6/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

marseille-saippua?

Todennäköisesti. Versailles-saippua kuulostaa kyllä ylelliseltä - kokeilisin, jos minulla olisi.

Vierailija
7/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ainakin olla kokoamasta hiuksia kasaan päälaelle ja hankaamasta kun peset tuolla niin tulee vähemmän takkuja. Eli pikkaise vaan veteen liuotettua sappuaa käsiin ja puristelet hiuksia niiden roikkuessa suorina.

Vierailija
8/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

marseille-saippua?

Todennäköisesti. Versailles-saippua kuulostaa kyllä ylelliseltä - kokeilisin, jos minulla olisi.

Meillä on varaa vaan Kouvola-saippuaan

Vierailija
9/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivinjauhe toimii paremmin kuin saippua. Tai etikka, kunhan huuhtelet kunnolla 

Vierailija
10/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitiskiaine paras shampoo. Tuoksuton. Toimii. Eikä tarvi paljoa laittaa.

Vierailija
11/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Leivinjauhe toimii paremmin kuin saippua. Tai etikka, kunhan huuhtelet kunnolla 

Kiva sitten haisee hiukset pikkelöidyltä kurkulta.

Vierailija
12/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Versailles-saippua? 

Vierailija
13/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

marseille-saippua?

ilonpilaaja 

Vierailija
14/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oletko ihan tosissasi?

Yksi kampaaja pesi joskus aikoinaan hiukset mäntysuopaliuoksella, mutta että tiskiaineko hiustenpesuun?

Vierailija
15/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oletko ihan tosissasi?

Yksi kampaaja pesi joskus aikoinaan hiukset mäntysuopaliuoksella, mutta että tiskiaineko hiustenpesuun?

Omat hiukset vai asiakkaan? Olisin kyllä kävellyt salongista ulos sillä sekunnilla, kun mäntysuopa otetaan esiin hiustenpesua varten.

Vierailija
16/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

marseille-saippua?

Meillä on varaa vaan Kouvola-saippuaan

Kouvola-saippua on tehty uutetusta betonista ja männynneulasista.

Vierailija
17/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo monta vuotta käyttänyt Marseille-saippuaa hiusten ja koko vartalon pesuun. Toimii ja on mietotuoksuinen. 

Vierailija
18/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummuni pesi koko ikänsä pitkät hiuksensa mäntysuovalla. Itse kokeilin kerran ja sain aikaan hirveän takkukasan🙈

Vierailija
19/30 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin marseillesaippua poistaa väriä hiuksista. En ehkä käyttäisi värjätyille hiuksille, paitsi jos tarkoitus on haalistaa väriä.

Vierailija
20/30 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairy käy kaikkeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi