Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku vela mies - mahdoton löytää?

Vierailija
12.10.2024 |

Tuntuu mahdottomalta löytää vapaaehtoisesti lapsetonta sinkkumiestä joka kuitenkin haluaisi parisuhteen. Onko teitä edes?! Saisi mielellään kuitenkin pitää lapsista, vaikkei omia haluaisikaan. N32

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en enää halua parisuhdetta, se hinku meni jo. Muutoin vela sinkkumies.

Vierailija
122/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän ei ole sinulle parisuhteesta, vaan säännöllisestä seksistä. Sitähän saat naisena kyllä muutenkin, ja kun et sinä rakkauteen pysty, niin miksi haluat parisuhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset feilasi sen pari kertaa mitä parisuhdetta yritin, joten ei kiitos, eiköhän tässä tullut nähtyä jo kaikki. Avoimesti jopa myönsivät kummatkin että joskus on pettämishaaveita.

Vierailija
124/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset feilasi sen pari kertaa mitä parisuhdetta yritin, joten ei kiitos, eiköhän tässä tullut nähtyä jo kaikki. Avoimesti jopa myönsivät kummatkin että joskus on pettämishaaveita.

Kohteliko nainen sinua väärin? Voi vela miestä... :D

Vierailija
125/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Jos nainen lapsia haluaisi, niin en laita vastaan, mutta jos ei halua, nini sekin käy.

 

Minulla on yksi kompleksi ja ongelma: elän melko liikunnallista ja aktiivisista elämää.

Toivoisin, että nainenkin eläisi liikunnallista elämää ja jakaisimme arvomme. Olisi myös sellainen yhteinen tekeminen.

 

Eilen olisin voinut olla vaikkapa juhannusfestareilla, mutta sen sijaan polkaisin fillarilla 120 kilsaa.

M40

Vierailija
126/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset feilasi sen pari kertaa mitä parisuhdetta yritin, joten ei kiitos, eiköhän tässä tullut nähtyä jo kaikki. Avoimesti jopa myönsivät kummatkin että joskus on pettämishaaveita.

Pari naista=kaikki nähty. Se on toki oma asiasi, jos puhti loppui kahteen kertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikoinaan päätin, että en halua lapsia, niin tajusin samalla että siinä katosi viimeinenkin hinku parisuhteeseen. Luulen että monelle velamiehelle käy samoin. Rankan työpäivän jälkeen on mukava palata hiljaiseen ja seesteiseen asuntoon, jossa ei ole Justiina tehtävälistan kanssa odottamassa.

Vierailija
128/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aikoinaan päätin, että en halua lapsia, niin tajusin samalla että siinä katosi viimeinenkin hinku parisuhteeseen. Luulen että monelle velamiehelle käy samoin. Rankan työpäivän jälkeen on mukava palata hiljaiseen ja seesteiseen asuntoon, jossa ei ole Justiina tehtävälistan kanssa odottamassa.

Tämän Justiinan haave parisuhteelle on, että voitaisiin kumpikin vain olla siellä kotona yhdessä toistemme seesteisessä seurassa. Jossa voitaisiin samassa tilassa puuhailla omiamme, ja olisi vain se toisen ihanan ihmisen lempeä läsnäolo ja turva. En kyllä itsekään usko, että tällaista löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdoton. Eivät vaan luota naisiin. Nainen on maanantaina vela mut tiistaina sit onkin pakko saada perhe.

Vierailija
130/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aikoinaan päätin, että en halua lapsia, niin tajusin samalla että siinä katosi viimeinenkin hinku parisuhteeseen. Luulen että monelle velamiehelle käy samoin. Rankan työpäivän jälkeen on mukava palata hiljaiseen ja seesteiseen asuntoon, jossa ei ole Justiina tehtävälistan kanssa odottamassa.

Toisaalta seksikin kelpaisi ilman kumia. 

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun aikoinaan päätin, että en halua lapsia, niin tajusin samalla että siinä katosi viimeinenkin hinku parisuhteeseen. Luulen että monelle velamiehelle käy samoin. Rankan työpäivän jälkeen on mukava palata hiljaiseen ja seesteiseen asuntoon, jossa ei ole Justiina tehtävälistan kanssa odottamassa.

Tämän Justiinan haave parisuhteelle on, että voitaisiin kumpikin vain olla siellä kotona yhdessä toistemme seesteisessä seurassa. Jossa voitaisiin samassa tilassa puuhailla omiamme, ja olisi vain se toisen ihanan ihmisen lempeä läsnäolo ja turva. En kyllä itsekään usko, että tällaista löytyy.

En ole tavannut vielä naista, jonka seurassa olisi helppo olla oma hiljainen ja syrjäänvetäytyvä oma itsensä. Minun kaltaista miestä havitellessa nainen ei kilpaile toisia naisia vastaan, vaan se toinen vaihtoehto on yksinäisyys. Tähän mennessä yksinäisyys on ollut houkuttelevampi vaihtoehto kuin loputtomat vaatimuslistat siitä mitä minun tuli olla.

 

Olen todennut että näitä muovailuvahamaisia seksinnälkäisiä miehiä (kuten m40 yllä) riittää kyllä. Minulle ei ole tarvetta.

Vierailija
132/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun aikoinaan päätin, että en halua lapsia, niin tajusin samalla että siinä katosi viimeinenkin hinku parisuhteeseen. Luulen että monelle velamiehelle käy samoin. Rankan työpäivän jälkeen on mukava palata hiljaiseen ja seesteiseen asuntoon, jossa ei ole Justiina tehtävälistan kanssa odottamassa.

Tämän Justiinan haave parisuhteelle on, että voitaisiin kumpikin vain olla siellä kotona yhdessä toistemme seesteisessä seurassa. Jossa voitaisiin samassa tilassa puuhailla omiamme, ja olisi vain se toisen ihanan ihmisen lempeä läsnäolo ja turva. En kyllä itsekään usko, että tällaista löytyy.

En ole tavannut vielä naista, jonka seurassa olisi helppo olla oma hiljainen ja syrjäänvetäytyvä oma itsensä. Minun kaltaista miestä havitellessa nainen ei kilpaile toisia naisia vastaan, vaan se toinen vaihtoehto on yksinäisyys. Tähän mennessä yksinäisyys on ollut houkuttelevampi vaihtoehto kuin loputtomat vaatimuslistat siitä mitä minun tuli olla.

 

Olen todennut että näitä muovailuvahamaisia seksinnälkäisiä miehiä (kuten m40 yllä) riittää kyllä. Minulle ei ole tarvetta.

Sehän se on monen meistä ongelma, mistä löytyisi ihminen, jonka kanssa puolin ja toisin pidettäisiin toisistamme. Itse en jaksa sellaista miestä enää etsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset feilasi sen pari kertaa mitä parisuhdetta yritin, joten ei kiitos, eiköhän tässä tullut nähtyä jo kaikki. Avoimesti jopa myönsivät kummatkin että joskus on pettämishaaveita.

Kohteliko nainen sinua väärin? Voi vela miestä... :D

On se kumma kun kaltaisesi miesten vihaajat ja halveksujat eivät voi hyväksyä aitoa tasa-arvoa vaan aina ollaan pilkkaamassa miehisyyttä. Että mitä sinä mahdat oikein haluta, että olet keittiössä nyrkin ja hellan välissä? Tiedätkö oikein itsekään?

Vierailija
134/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset feilasi sen pari kertaa mitä parisuhdetta yritin, joten ei kiitos, eiköhän tässä tullut nähtyä jo kaikki. Avoimesti jopa myönsivät kummatkin että joskus on pettämishaaveita.

Pari naista=kaikki nähty. Se on toki oma asiasi, jos puhti loppui kahteen kertaan.

Harmittaako? Kovasti kuulostaa siltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset feilasi sen pari kertaa mitä parisuhdetta yritin, joten ei kiitos, eiköhän tässä tullut nähtyä jo kaikki. Avoimesti jopa myönsivät kummatkin että joskus on pettämishaaveita.

Pari naista=kaikki nähty. Se on toki oma asiasi, jos puhti loppui kahteen kertaan.

Harmittaako? Kovasti kuulostaa siltä.

Ei, mitä vaikutusta tuolla minun elämääni olisi. Pisti vain silmään tuo räikeä yleistys parin kokemuksen perusteella.

Vierailija
136/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, mitä vaikutusta tuolla minun elämääni olisi. Pisti vain silmään tuo räikeä yleistys parin kokemuksen perusteella."

 

Älä selitä. Sinulla pistää silmään ainoastaan miesvihasi koska eipä ole näkynyt sinua huomauttelemassa naisten vastaaviin kommentteihin.

Vierailija
137/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei, mitä vaikutusta tuolla minun elämääni olisi. Pisti vain silmään tuo räikeä yleistys parin kokemuksen perusteella."

 

Älä selitä. Sinulla pistää silmään ainoastaan miesvihasi koska eipä ole näkynyt sinua huomauttelemassa naisten vastaaviin kommentteihin.

En vihaa miehiä. Enkä jaksanut lukea ketjusta kuin tämän viimeisen sivun. Pahoittelen, että sinuun noin koski, kun tartuin kommenttiisi.

Vierailija
138/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei, mitä vaikutusta tuolla minun elämääni olisi. Pisti vain silmään tuo räikeä yleistys parin kokemuksen perusteella."

 

Älä selitä. Sinulla pistää silmään ainoastaan miesvihasi koska eipä ole näkynyt sinua huomauttelemassa naisten vastaaviin kommentteihin.

En vihaa miehiä. Enkä jaksanut lukea ketjusta kuin tämän viimeisen sivun. Pahoittelen, että sinuun noin koski, kun tartuin kommenttiisi.

Eikä sinulla tunnu olevan mitään järkevää sanottavaakaan. Ehkä seuraavalla kerralla viitsiydyt miettimään ja ehkä jopa lukemaan onko sama asia jo sanottu miljoonaan kertaan. Molemmat taitaa  olla liikaa pyydetty.

Vierailija
139/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset feilasi sen pari kertaa mitä parisuhdetta yritin, joten ei kiitos, eiköhän tässä tullut nähtyä jo kaikki. Avoimesti jopa myönsivät kummatkin että joskus on pettämishaaveita.

Kohteliko nainen sinua väärin? Voi vela miestä... :D

On se kumma kun kaltaisesi miesten vihaajat ja halveksujat eivät voi hyväksyä aitoa tasa-arvoa vaan aina ollaan pilkkaamassa miehisyyttä. Että mitä sinä mahdat oikein haluta, että olet keittiössä nyrkin ja hellan välissä? Tiedätkö oikein itsekään?

Valittaminen ei ole osa miehisyyttä. Eikä tuollainen "nainen kohteli minua väärin" -puhe. Se on pojan puhetta, ei miehen.

Vierailija
140/146 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei velaton mies kelpaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi