Milloin miehet saavat omia #metoo turvallisia tiloja?
Kommentit (13)
Turvakodit ovat sukupuolineutraaleja, voit paeta sinne puolisoasi, muttet paeta koko sukupuolta.
Turvakodit ovat naisten valtakuntaa. Miehille ja lapsille tarvittaisiin oma turvakoti!
Vierailija kirjoitti:
Turvakodit ovat naisten valtakuntaa. Miehille ja lapsille tarvittaisiin oma turvakoti!
Ei ole naisten vika, että perheväkivalta on niin sukupuolittunutta, että turvakotien asiakkaina on päöosin naisia lapsiensa kanssa. Ei ole silti yhtäkään naisten turvakotia.
No kannattaisko miesten pysyä kotona ja olla humaltumatta vieraiden seurassa? 🤔
Sitä omaa käytöstä ja pukeutumistakin vois tarkkailla onko provosoivaa.
Ruuhkasuomessa on länsimaisempia käytäntöjä ja siellä on paikkoja, jonne lapsi voi mennä yksin. Eli ei siis pakoteta lasta naisen mukaan.
Miehille tarvittaisiin oma!
Miehille turvallinen paikka on eristäytyä. Jos olisi tila täynnä pelkkiä miehiä, ne alkais kuitenkin vetää toisiaan perseeseen.
Olihan se miesten klubi minne naiset ei ollut tervetulleita ja uutisissa vetivät herneen nenään
Eikö moottoripyöräkerhot ja oodinklubit ole jo sellaisia?
Turvakoti on nykyisin kovin sukupuolittunut.
Rakentavat itse, kuten tähänkin saakka?
No siitä vaan laita homma vireille. Vai pitääkö tämäkin naisten hoitaa?
Edelleenhän miehillä on joka paikka Me Too -vapaa, kun mitään sanktiota ei tule törkeimmistäkään tempuista naisia kohtaan.
Esimerkiksi oma naisilta kielletty turvakoti, jonne voisi paeta lasten kanssa?
Milloin, oi Milloin?