Sinkku vela mies - mahdoton löytää?
Tuntuu mahdottomalta löytää vapaaehtoisesti lapsetonta sinkkumiestä joka kuitenkin haluaisi parisuhteen. Onko teitä edes?! Saisi mielellään kuitenkin pitää lapsista, vaikkei omia haluaisikaan. N32
Kommentit (119)
Hyvin harvassa on ja jotenkin tuntuu, että monella vela-miehellä on jokin haaste, jonka vuoksi ei lapsia halua, mutta monet vela-naiset ovat ns normaaleja ihmisiä, jotka eivät vaan halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan meitä, mutta tiedämme arvomme eikä meitä kiinnosta elämässään epäonnistuneet yh mammat.
M42
En ole yh-mamma ja varsin mukiinmenevä muutenkin :) Mutta totisesti en sopiva match juuri sinulle.
-ap
Ei se nyt mahdotonta ole mutta eipä tuo lapsia haluamattomuus ole asia, joka olsi ainakaan itseäni auttanut kumppanin )niasen) löytämisessä. Ei myöskäänm se, että olen korkakoulutettu. Tai se, että olen hoikka.Tai se, että tykkään matkustamsesta ja kiinnostunut erilaisista ilmiöistä. Mutta on se kuitenkin kiva, että kavereita ja jokusen ystävänkin olen saanut naisista itselleni vaikka se yksi ja erityinen puuttuu toistaiseksi rinnaltani.
Jos on sinkku, niin aika usein on vapaaehtoisesti lapseton. Poislukien tietty yh:t.
Itse löysin, vaikken etsinytkään. Oli kaikin puolin muutenkin niin täydellinen, että piti korjata talteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt mahdotonta ole mutta eipä tuo lapsia haluamattomuus ole asia, joka olsi ainakaan itseäni auttanut kumppanin )niasen) löytämisessä. Ei myöskäänm se, että olen korkakoulutettu. Tai se, että olen hoikka.Tai se, että tykkään matkustamsesta ja kiinnostunut erilaisista ilmiöistä. Mutta on se kuitenkin kiva, että kavereita ja jokusen ystävänkin olen saanut naisista itselleni vaikka se yksi ja erityinen puuttuu toistaiseksi rinnaltani.
Vissiin korkki auennut?
Vierailija kirjoitti:
Jos on sinkku, niin aika usein on vapaaehtoisesti lapseton. Poislukien tietty yh:t.
Velaisuus ei liity millään lailla siihen, että onko sinkku vai suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan meitä, mutta tiedämme arvomme eikä meitä kiinnosta elämässään epäonnistuneet yh mammat.
M42
Mikä se arvo on? 42v sinkkumiehellä?
Olen itse seurustellut kahdenkin sellaisen kanssa (mulla on itselläni lapsia), useita vuosia. Molemmat oli/varmaan on edelleen tosi työorientoituneita ja pakko sanoa, tosi itsekkäitä. Tietenkään ei voi kahdesta miehestä tehdä yleistyksiä mutta omalle kohdalle nyt osui tällaisia tapauksia. Mitä vanhemmiksi tulivat, sitä enemmän nuo piirteet korostuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
En ole yh-mamma ja varsin mukiinmenevä muutenkin :) Mutta totisesti en sopiva match juuri sinulle.
-ap
Sinkkumies määrittelee sinun arvosi, et sinä.
M42
Vierailija kirjoitti:
M42
Nyt ei etsitä mitään ikämiehiä.
Minusta on vaikea löytää minkäänlaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Heh, ei nuo mainitsemasi piirteet mua ainakaan pelottaneet, itseasiassa plussaa vain! Se vaan kun ei luonteeltaan ole yhtään parisuhteen etsimällä etsijä (itsestäni siis puhun), niin ei samalla tavalla kohtaa ihmisiä kuin että tavoitteellisesti deittailisi jne.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vissiin korkki auennut?
Joo. Kyllä on. Olenhan se vähän säälittävä reppana kun tulin avanneeksi piccolopullon punaviiniä ja juoda siitä lasillisen itseseni ja samalla pöllöillä tällä palstalla.
Oon toi, mutta ei tulisi mieleenkään luottaa 32 v. suomalaiseen naiseen. Koska elämän pilaantuminen ja sen johdosta tapahtuva ennenaikainen KYS ei kuulu suunnitelmiin, vain sen takia että ko. naisella yhtä äkkiä pärähtääkin kersa-psykoosit tulille ja itsellä ei ole kuin tyhjiä arpoja jaossa siinä kohtaa.
Kyllähän meitä on. Mutta ymmärräthän sinä, että me, jotka olemme lapsettomia tähän ikään mennessä, olemme ehkä sellaisia ettei naiset juuri kohti vilkaise? Ei auta akateemisuus, hyvät tulot jne jos ei ole alfasusi.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vissiin korkki auennut?
Joo. Kyllä on. Olenhan se vähän säälittävä reppana kun tulin avanneeksi piccolopullon punaviiniä ja juoda siitä lasillisen itseseni ja samalla pöllöillä tällä palstalla.
Ai, sori. Ei ollut tarkoitus irvailla sun lukihäiriölle. Piccolon voimin ei nimittäin paiskata noin pahasti omaa tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Oon toi, mutta ei tulisi mieleenkään luottaa 32 v. suomalaiseen naiseen. Koska elämän pilaantuminen ja sen johdosta tapahtuva ennenaikainen KYS ei kuulu suunnitelmiin, vain sen takia että ko. naisella yhtä äkkiä pärähtääkin kersa-psykoosit tulille ja itsellä ei ole kuin tyhjiä arpoja jaossa siinä kohtaa.
Nyt etsittiin seurustelukelpoisia miehiä, joten ei koske sinua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvassa on ja jotenkin tuntuu, että monella vela-miehellä on jokin haaste, jonka vuoksi ei lapsia halua, mutta monet vela-naiset ovat ns normaaleja ihmisiä, jotka eivät vaan halua lapsia.
#miesvihanäkyväksi
M42