Tervetuloa keskustelemaan!
Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Otsikko
Ääniä
Vastaukset
Viimeisin
Kuinka kauan työkkärillä kestää lähettää työvoimapoliittinen lausunto Kelaan? Olen odottanut jo 3 kuukautta.
(1
2
3
)
10
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Julkaisutila
Ei rajoituksia