Seiska: Johnny Kuoppalasta tuli isä - ei ole tavannut lastaan kertaakaan.
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
No tuo on vain tarinan toinen puoli. Tuskin kukaan tervepäinen äiti erottaa isän vauvasta totaalisesti ilman syytä.
Vai tuskin? 😂 voiko joku oikeasti olla noin naiivi… Oletko kasvanut tynnyrissä? Eiköhän tota oo tapahtunut maailman sivu..
Oho tää uus sarja.. selittää youtuupissa et entäs ne isät jotka ovat aggressiivisia vaikka tälki taustaa on pahoinpidelly entisiä naisiaan mitä tänne linkattiin???
Miktäköhän äidistä mahtaa tuntua kun tuskin ihan syyttä valvottuja laitetaan? Uusimmasta seiskasta mietin vain kun ei tiedä miksi äiti ei ole pystynyt olemaan yhteydessä vaikka tuskin täl perusteel niitä saa?
Elääköhän toi ihan itse omassa kuplassaan ? #paha isä YouTube . Itse sanoo itseänsä pahaksi ok ja antanut lempinimen itselleen.. ja ”varmasti” lapsen parasta miettii kun lehdissä pyörii lapsen verukkeella oli tilanne mikä hyvänsä. Tuskin lapselle eduksi, tuota mukaan koulukiusattu vanhempana. Huomioo saa monella tapaa nyky nämä reality kakkos luokan julkkikset.....
Ei ketään voi ”pakottaa” varsinkaan kämppäkaveriksi Jäämään lapsen takia (tai ainakaan yhden illan jälkeen horjahduksen jälkeen yhteen muutto kavereina kuulostaa varsin oudolta.. ) Itse en muuttaisi exäni (tai vaikka tuntemattoman baariillan tutun) kanssa yhteen yhden viikon lopun vahinkoraskauden takia kavereina? Miksei erillään asuminen onnistuisi paremmin ja kummallakin omat elämät.
Vierailija kirjoitti:
Miktäköhän äidistä mahtaa tuntua kun tuskin ihan syyttä valvottuja laitetaan? Uusimmasta seiskasta mietin vain kun ei tiedä miksi äiti ei ole pystynyt olemaan yhteydessä vaikka tuskin täl perusteel niitä saa?
Joo ei saa vieläkään yhteyttä äitiin. Miksi tarvisi saada jos tapaavat valvotuissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo on vain tarinan toinen puoli. Tuskin kukaan tervepäinen äiti erottaa isän vauvasta totaalisesti ilman syytä.
Vai tuskin? 😂 voiko joku oikeasti olla noin naiivi… Oletko kasvanut tynnyrissä? Eiköhän tota oo tapahtunut maailman sivu..
Höpö höpö😄
Minä otin häntä tukasta kiinni ja tukistin. Mielestäni on ihan normaalia vähän tukistaa vastapuolta hiuksista, kun riidellään.
Joo ei kyllä munkaan lasta tapaisi tämä mies vaikka isä olisikin. Ymmärrän naista TÄYSIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei saa vieläkään yhteyttä äitiin. Miksi tarvisi saada jos tapaavat valvotuissa
No en ihmettele miksi ei saa jos tuollakin näkee lastaan? Ihmettelee tätä itse vielä???
Vierailija kirjoitti:
Minä otin häntä tukasta kiinni ja tukistin. Mielestäni on ihan normaalia vähän tukistaa vastapuolta hiuksista, kun riidellään.
Joo ei kyllä munkaan lasta tapaisi tämä mies vaikka isä olisikin. Ymmärrän naista TÄYSIN.
Ehkä tämä nainen ei ole uskonut näitä juttuja mitä Johnny on tehnyt, ellei omalle kohdalle sattunut ja sitten vasta uskoi?
Vierailija kirjoitti:
Normaalia?! Mitäs sitten tekisi jos suuttuisi lapselleen??????
Kuinka joku tän hepun kaa on edes seurustellut. Vai onko tää vaan esittänyt yhtä ihanaa kumppaneilleen eka kuin kikan laulua vetäessään? Haukkuu mennen tullen äidin paha isä sarjassaan. En usko tuo välejä parantaa isän osalta äitiin.
Vaikuttaa naistenmieheltä. Eikö tää sw bb Risto ollu kuka tapaili sitä cherryliä, lianaa ja hauskin exää😄
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa naistenmieheltä. Eikö tää sw bb Risto ollu kuka tapaili sitä cherryliä, lianaa ja hauskin exää😄
Tauskin*
Lapsen tarpeet aina edelle ja jos valvotut on niin.. miksi? Ei ole Johnny kertonut? Vaan syyttelee äitiä ja tuomaria ym
😳🤨 fiksua..tää paha isä podcast. Hoida asiasi muualla Johnny! Eiköhän viranomaiset osaa tehdä päätökset kun niitäkin jo haukuit somessasi!
Vierailija kirjoitti:
Tää sama kaveri tekee viel niitä paini otteluita mc metal?
Kertoi hänellä pestiin suu saippualla kun opetettiin mikä oli väärin.. Ok.. mitä mä just luin.. hänkö pitää sit sitä Ok na?
Linkki?